איתור נזילות איתור ברור

מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר

בשירותי מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר יכול להיות פקטור משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות. מטבע הדברים, כולנו רוצים לשלם פחות ולקבל יותר. אבל בפועל, מחיר נמוך מדי עלול להעיד על כך שהמצלמה הטרמית לא מספיק איכותית ולכן שהתוצאות לא מספיק מדויקות. אז במקרים כאלה, מגלים מהר מאוד שמה שזול עולה ביוקר. בשביל למנוע את זה, צריך להבין מה משפיע על המחיר של השירות.

☑️מצלמה טרמית לאיתור נזילות – מחיר אטרקטיבי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר
מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שירותי איתור נזילות לעומת תיקון נזילות

הפרדה אחרת שצריך לבצע על מנת להבין מה משפיע על שירות של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר ועלויות קשורה אל התיקון. בפועל, האיתור לא בהכרח מבוצע על ידי אותה חברה שמבצעת את התיקון. לכן, גם בעת התמחור של שירותי איתור נזילות וגם כאשר מתמחרים את השירות של תיקון נזילות צריך להביא בחשבון גורמים שונים.

 

סוג המצלמה הטרמית

סוג המצלמה הטרמית משפיע על התוצאות. אם המצלמה הטרמית לא מספיק איכותית, זה אומר שהתוצאות לא מדויקות ושבחלק מהמקרים בכלל לא יהיה אפשר להשתמש בה. אבל אם המצלמה טובה ונשענת על טכנולוגיה מתקדמת ומוכחת, ניתן יהיה לנצל אותה על מנת לאתר את כל סוגי הנזילות ואפילו את אלו שנמצאות מחוץ לבית.

 

המיקום של הנזילה

המיקום של הנזילה משפיע על המחיר של השירות. בכל שירות של איתור נזילות מים, המיקום מהווה פקטור משמעותי. אז מצד אחד, מיקום בעייתי זו הסיבה שבגללה מלכתחילה בוחרים להשתמש במצלמה טרמית כדי לבצע הדמיה תלת ממדית. מצד שני, ככל שהמיקום פחות נגיש – כך המחיר של השירות עולה.

 

היתרונות של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר

אבל כל האמור לעיל לא בא על חשבון היתרונות של שימוש במצלמה טרמית. בשירות כזה של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר משתלם הוא בדרך כלל השקעה טובה גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך, כי המשמעות המיידית היא שמונעים הרס מיותר של הרצפה או שבירה של הקירות והתקרה. אחרי כמה חודשים או שנים, חוסכים את ההוצאות על עלויות מים גבוהות ואת המחיר של תיקון נזקי הנזילה.

 

למה צריך לאתר נזילות מים?

חשוב להבין שעם שירות כמו מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר טוב הוא לא פריבילגיה, אלא חובה. רק אם מאתרים את המקור של הנזילה, אפשר להתחקות אחר המקור שלה. התחקות כזו אחר המקור של הנזילה חשובה מאוד כי היא מונעת המון נזקים ובהם:

  • התפתחות של עובש על הקירות והתקרה.
  • ריח טחב לא נעים בתוך הבית.
  • התפוררות של הסיד והטיח.
  • ירידה בערך הנכס.
  • נזק לרהיטים, לציוד האישי ולמכשירי החשמל.

 

כמה זמן לוקח לאתר נזילת מים עם מצלמה טרמית?

בשירותי של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר טוב יכול להיות משתלם גם בגלל שהוא חוסך זמן. בעידן של היום, המשמעות המיידית של חיסכון בזמן היא חיסכון בהוצאות. אם חוסכים זמן מהרגע שבו חושדים שיש נזילה ועד שמאתרים את המקור שלה וגם מתאמים שירות תיקונים ברמה גבוהה, משפרים את איכות החיים.

אז ספציפית עם מצלמה טרמית וברוב השירותים הסטנדרטיים של איתור נזילות מים, זה לא אמור לקחת יותר מכמה שעות. אם מוסיפים לזה את התיקון, מגיעים למקסימום מספר ימים עד לפתרון מוחלט של הבעיה.

 

שירותים בולטים והמחיר שלהם באיתור נזילות מים

שירות מחיר
איתור נזילות סמויות ₪1200
איתור נזילות מהגשם ₪1200
איתור נזילה בתקרה ₪1200
איתור נזילות במרתפים ₪1800
איתור נזילות בקירות ₪1200
איתור נזילות מחוץ למבנים ₪1800
איתור נזילות מחוץ לבית ₪1800
איתור בעיות נזילות ₪1200
גילוי נזילות בגינה ₪1800
גילוי נזילות בחצר הבית ₪1800

 

תדירות איתור נזילות מים

בעת הזמנת שירות של מצלמה טרמית לאיתור נזילות מחיר מסוים אמור להישאר משתלם גם אחרי כמה שנים ברצף. אם מאתרים את המקור של הנזילה ומטפלים בבעיה ולא רק בסימפטומים שמופיעים על פני השטח, זה מגדיל את העמידות של הפרויקט.

לכן התדירות של איתור נזילות מים אמנם אינה קבועה, אך היא לא עולה על אחת ל-5-10 שנים – כל עוד עושים את זה בצורה מקצועית ועם מצלמה טרמית משוכללת.

המצלמה הטרמית יעילה בכך שהיא אינה מותירה נזק בקיר או באובייקט המצולם, אך כן מספקת תמונה איכותית על מצב הקיר או הצנרת בחלקים הסמויים שלהם.

מצלמה רגיל מתבססת על גלים של אור ועל כן מתקבלת תמונה צבעונית לפי הצבעים במציאות, איתור נזילה במצלמה טרמית מתבסס על הטמפרטורה של האובייקטים והצבעים בתמונה המתקבלת תלויים בחום האובייקטים ולא בצבעם האמיתי.

התשובה היא לא, למרות שמתקבלת תמונה די ברורה המבדילה בין הנזילה לשאר הקיר, עבור עין לא מקצועית התמונה ודאי תראה לא ברורה כך שהכל די דומה.

איתור נזילה במצלמה טרמית יעיל במקרים בהם הצנרת מוסתרת מאחורי קיר או אובייקט דק ועל כן לא יתקבלו הרבה אובייקטים של חום. כאשר המערכת מוטמנת קשה לפענח את הנזילה בעזרת חום, בגלל שהיא מאוד עמוקה באדמה.

לאיתור נזילות מחיר חייגו 055-978-0890 ☎️

דילוג לתוכן