איתור נזילות איתור ברור

מחיר איתור נזילה

הנושא של מחיר איתור נזילה מורכב מכפי שנהוג לחשוב. בניגוד למצב שבו קונים מוצר מסוים ולכן המחיר שלו אמור להיות אחיד או לפחות דומה בכל חנות או רשת שיווק, כאן מדובר על שירות שמתומחר לפי נסיבות.
בגלל שהתמחור נסיבתי, נוצרים פערים של עשרות אחוזים בין הצעה של כל איש מקצוע. מצד שני, הגורמים שמשפיעים על המחיר הם דווקא כן גבוהים והיכרות איתם יכולה להיות דרך טובה לבחור שירות כזה.

☑️מחיר איתור נזילה אטרקטיבי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️טיפול מקיף ומקצועי

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מחיר איתור נזילה
מחיר איתור נזילה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה משפיע על מחיר איתור נזילה?

מחיר איתור נזילה מושפע מגורמים שונים שחוזרים על עצמם אצל כל איש מקצוע. בגלל זה אפשר להשתמש בגורמים הקיימים גם ככלי להשוואת מחירים וגם ככלי לבדיקת רמת המקצועיות של החברה המבצעת. על קצה המזלג, אפשר להצביע על הגורמים הבאים בתור מה שמשפיע על השאלה כמה יעלה להשתמש בשירות הזה:

  • סוג הנזילה – גלויה או סמויה.
  • היקף הנזילה – קלה או חמורה.
  • סוג המכשור שבו משתמשים – מתקדם או רגיל.
  • דחיפות השירות – בשעות העבודה הרגילות או בלילה ובסופי שבוע.

 

מחיר איתור נזילה עלול להטעות

המסקנה מכל האמור לעיל היא שדווקא מחיר איתור נזילה עלול להטעות. אם המחיר נמוך מדי ולכן לקוחות בוחרים בו, זה עלול לגרום לתוצאה לא מספיק טובה ולהרס מיותר של הריצוף, התקרה או הקירות. אבל גם אם המחיר גבוה מדי ולקוחות נרתעים ממנו, הנזילה עלולה להחמיר ולגרום עוד יותר נזקים לבית ולנכס.

 

החשיבות של איתור נזילות מים

גם בלי קשר לנושא של מחיר איתור נזילה, חשוב לתאם את השירות הזה כמה שיותר מוקדם. זו האופציה היחידה להתחקות אחר המקור של הנזילה ולנסות להבין מה גרם לה. אם לא משתמשים בשירות הזה, עלולים לספוג מהר מאוד עוד המון נזקים שפוגעים גם בנכס וגם באיכות החיים.

 

איתור נזילות מים להגנה על הנכס

נזילת מים נוטה להמשיך להתפשט עד שמטפלים במקור של הבעיה. לכן לא מספיק לנסות להסתיר את הבעיה, לקלף את הקיר או לצבוע אותו מחדש. בזמן הזה, נזילת המים תמשיך לחלחל ותגיע עד היסודות של המבנה. אז כאשר הנזילה הופכת להיות חריפה מדי, המשמעות היא פגיעה של עשרות אחוזים בערך של הנכס.

 

איתור נזילות מים לשמירה על הציוד והרכוש

חשוב מאוד לשמור על הציוד והרכוש באמצעות טיפול במוקדי הרטיבות. אבל אם לא יודעים בכלל איפה נזילת המים מתחילה, המשמעות היא נזקים מצטברים בעיקר לרהיטים או למכשירי החשמל. בפועל, אין סיבה להתפשר על איכות חיים כזו ועדיף להתייעץ עם בעלי מקצוע.

 

איתור נזילות מים לשמירה על הבריאות

כיום ברור יותר מתמיד עד כמה חשוב לאתר מוקדם את המקור של נזילות מים. אם לא עושים את זה ונותנים לנזילה להמשיך להתפשט, המשמעות היא ריח של טחב בתוך חלל הפנים של הבית ואז גם התפתחות של כתמי עובש, פטריות, חיידקים ועוד. בטווח הארוך, אלו בדיוק הדברים שמשפיעים לרעה על הבריאות של הילדים והמשפחה.

 

מחירון מקובל בתחום של איתור נזילות מים

שירות מחיר
איתור בעיות נזילות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מחוץ לבית מחיר מ-₪1800
איתור נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בקירות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות במרתפים מחיר מ-₪1800
איתור נזילה בתקרה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מהגשם מחיר מ-₪1200
איתור נזילות סמויות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות במקלחת מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪1200

 

למה נגרמות נזילות מים?

השאלה המעניינת היא האם אפשר מלכתחילה למנוע את ההוצאה בגלל מחיר איתור נזילה. במילים אחרות, יש מקום לבדוק ולברר למה בכלל נגרמות נזילות מים. אז גם פה היצע האפשרויות רחב מאוד, כי יש נזילות מים שנגרמות בגלל בלאי וחלודה בצנרת ישנה – לעומת נזילות מים בדירות חדשות שמופיעות על פני השטח בגלל ליקויי בנייה של הקבלן.

עם זאת, היתרון של הזמנת בעלי מקצוע הוא שאפשר להתייעץ איתם. אם מתייעצים עם אותו גורם מקצועי שמאתר את המקור של הנזילה, אפשר גם להבין מה גרם לה. אחרי שמבינים מה גרם לנזילה, כל שנותר הוא לאמץ כללי תחזוקה והתנהגות נכונים יותר שגם ימנעו ממנה לחזור בעתיד הנראה לעין.

 

למחיר איתור נזילה חייגו 055-978-0890 ☎️

בעבור שירותי איתור נזילות תשלמו ₪1200 אך על כל שימוש במכשיר או שיטה מיוחדת המחיר יעלה. כך שבעצם העלות אינה קבועה ותלויה במקור הנזילה.

כאשר זיהיתם רטיבות או סימן אחר לנזילה, כדאי להזמין שירותי איתור נזילות על מנת לזהות מה המקור שלה והאם יש עוד שלא ניתן לראות בעין לא מקצועית.

בגלל שמים זורמים באזורים לא מותאמים הם נספגים בקיר, ברצפה ובתקרה וגורמים לרטיבות. במקרה שאכן זיהיתם רטיבות זה הזמן להזמין שירותי איתור נזילות.

השירות הזה הוא ראשוני ודי כללי, מדובר בחיפוש נזילה או קודם לכן חיפוש של סימני זיהוי אשר יצביעו על קיומה של נזילה ברחבי הבית, גלויה או סמויה.

דילוג לתוכן