איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות מתחת לרצפה

הופעת מוקדי רטיבות מתחת לרצפה יוצרת תסכול ופוגעת באיכות החיים. ברגע הראשון, זה מאוד מבהיל לראות כתמי רטיבות ומים שאין להם הסבר הגיוני אחר. למעט מקרים שבהם מוקדי הרטיבות מופיעים אחרי למשל שמנקים את הבית או בימים סוערים של גשם, בכל שאר הנסיבות ניתן להסיק מסיטואציה כזו שמדובר ככל הנראה על נזילה. בהמשך, מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולהתחקות אחר המקור של מוקד רטיבות מתחת לרצפות.
אנחנו למשל יכולים להגיע אליך בהקדם על מנת לפתור את הבעיה. אחרי שנגלה איפה הרטיבות מתחילה, נשתמש בארגז כלים משוכלל כדי לתקן את הנזק.

☑️טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות מתחת לרצפה
מוקדי רטיבות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות מתחת לרצפה מעץ

הבעיה הכי גדולה היא של מוקדי רטיבות מתחת לרצפה מעץ. כאשר הרצפה היא מעץ טבעי או סינטטי כמו פרקט, הנזקים של המים הופכים להיות חמורים מאוד. במקרים כאלה, הנזק המיידי הוא התנפחות של העץ עד כדי מצב שבו הלוחות של הפרקט יוצאים מהמקום.

אחרי כמה שעות, הנזילה צפויה לעלות על פני השטח ואף לגרום עוד נזקים עקיפים לרכוש, לציוד האישי, לריהוט, למכשירי החשמל ועוד. אז אם לא מתחקים אחר המקור של מוקד רטיבות מתחת לרצפה, סביר להניח שהבעיה לא תיפתר.

 

מה גורם לרטיבות מתחת לרצפה?

השאלה המתבקשת היא למה בכלל עלולים להופיע מוקדי רטיבות מתחת לרצפה. על פניו, הפתרונות שיש היום אמורים למנוע מצבים כאלה. בפועל, יש סיבות שונות שהופכות את מוקדי הרטיבות לאיום שנשקף גם לבעלי בתים חדשים וגם לבעלי דירות ישנות:

  1. ליקויי בנייה – בבתים חדשים, הסיבה העיקרית לכך שבעת חשיפת מוקדי רטיבות מתחת לרצפה מחיר נפשי וכלכלי עשוי להיות גבוהה היא ליקויי בנייה. אם הקבלן של הבניין לא עמד בסטנדרטים המבוקשים ולמעשה חרג מההתחייבויות שלו בחוזה, התוצאה תהיה ליקויי בנייה שיגרמו כבר אחרי זמן קצר לנזילות מים ולפיצוצי צנרת.
  2. פיצוץ בצנרת – כמובן שפיצוץ בצנרת גם נגרם בגלל בלאי טבעי ושחיקה. הצנרת של המים היא בין המערכות שבהן יש את השימוש האינטנסיבי ביותר בקרב בני המשפחה, אז לא צריך להתפלא כאשר התוצאה של בלאי ושחיקה היא נזילה שגורמת להופעת כתמי הרטיבות על כל הרצפה של הדירה.
  3. תקלה אצל השכנים – בעלי דירות בקומות גבוהות עלולים לסבול מהופעת כתמי רטיבות מתחת לרצפה בגלל תקלה שיש אצל השכנים. במקרים כאלה של מוקד רטיבות מתחת לרצפה, לא צריך לחכות אלא לפנות כמה שיותר מהר אל השכנים ולבקש מהם לפתור את הבעיה לפני שהיא ממשיכה לגרום עוד נזק למבנה.

 

מוקדי רטיבות מתחת לרצפה מאריחי קרמיקה

הופעת מוקדי רטיבות מתחת לרצפה שעשויה אריחי קרמיקה היא לא פחות חמורה. זה נכון שאריחי קרמיקה עמידים יותר למים מאשר ריצוף פרקט, אבל זה לא אומר שצריך להתעלם מהבעיה. במקום זה, מתאמים ביקור של בעלי מקצוע ומתחקים אחר המקור של הרטיבות.

 

כך מזהים שמדובר על נזילה

הדרך לזהות שמדובר על נזילת מים ולא על בעיות עיבוי או איטום היא באמצעות מעקב אחר גודל מוקדי הרטיבות. אם הרטיבות הולכת וגדלה בלי קשר למזג האוויר בחוץ, זה כנראה נגרם בגלל נזילה. אם לא בטוחים, אפשר לברר על מחיר מוקדי רטיבות מתחת לרצפה מול בעלי מקצוע שמתמחים בנושא.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות מתחת לרצפה?

עלות משוערת של גילוי ואז תיקון מוקדי רטיבות מתחת לרצפה עומדת על כמה מאות שקלים בלבד. אם לוקחים בחשבון את ההשפעה החיובית על ערך הנכס, מבינים שלא מדובר על הוצאה רגילה אלא על השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה כללי

טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה, חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל נזילות ובעיות איטום.

לפי המלצות, ניסיון וזמינות.

עם מכשור מתקדם ומצלמה טרמית.

דילוג לתוכן