איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בתקרה

הופעת מוקדי רטיבות בתקרה מעידה על בעיה שצריך לטפל בה כמה שיותר מוקדם. אף בעיה שגורמת לרטיבות לא נפתרת מעצמה, למעט מקרים שבהם התקלה היא אצל השכנים והם אלו שלוקחים עליה אחריות. אבל אם לא פותרים את הבעיה בזמן או משתמשים במוקדי הרטיבות כאינדיקציה לכך שיש תקלה חמורה, התוצאה עלולה להיות הצפת מים ונזקים בלתי הפיכים לרכוש, למבנה ולציוד האישי.
אנחנו למשל יכולים להגיע אליך בהקדם עם ציוד משוכלל עבור איתור של כל סוגי מוקדי הרטיבות בתקרות. לנו חשוב שהתקרה שלך תהיה יבשה ושאף נזילת מים לא תפגע באיכות החיים שלך, לכן אנו מעסיקים אך ורק צוותים מיומנים.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בתקרה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בתקרה
מוקדי רטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בתקרה של הדירה

מוקדי רטיבות בתקרה של הדירה עלולים להופיע בחדרים שונים. מצד אחד, אפשר לרוב לזהות את מוקדי הרטיבות בעין בלתי מזוינת. למעשה, יש מרגישים שבהם רק מרגישים את הרטיבות, אפילו בלי לראות אותה – כמו למשל במוקדי רטיבות שנמצאים מעל הארון או מאחורי מכשירי החשמל. במקרים כאלה, הזיהוי של מוקד רטיבות בתקרה נובע מריחות של טחב ועובש.

מצד שני, לא מספיק לזהות את מוקדי הרטיבות. אם רוצים לפתור את הבעיה ולתקן את התקלה, צריך להתחקות אחר המקור של הרטיבות. רק אם יודעים בצורה מדויקת ומבוססת למה מלכתחילה נוצרה רטיבות, ניתן יהיה למנוע את הבעיה גם בעתיד.

 

סיבות להופעת כתמי רטיבות ומים

יש כמה סיבות שונות להופעת מוקדי רטיבות בתקרה:

  1. פיצוצי מים בצנרת – צנרת המים היא חלק בלתי נפרד מהדירה, מהבית, מהבניין, מהמשרד או מכל מקום שבו אנחנו נמצאים. אם יש פיצוץ מים בצנרת, זה אומר שמים נוזלים מעל הקירות ואין להם לאן להתנקז. לכן נוצרת רטיבות שאותה מזהים באמצעות מוקדים וכתמים שונים.
  2. עיבוי – מקרים אחרים של מוקד רטיבות בתקרה עלולים להיגרם בגלל עיבוי לקוי. זה קורה בעיקר בחדרים רטובים ולחים שאין בהם אוורור, או במקרים ובהם הפתחים והחלונות לא מספיק אטומים.
  3. בעיות בניקוז המים – יש גם מקרים שבהם הרטיבות על גבי התקרה נגרמת בגלל בעיות שיש מחוץ למבנה. אם למשל יש בעיות בניקוז המים והמרזבים לא עומדים בעומס, לא יעבור זמן רב עד שניתן יהיה לראות את כתמי הרטיבות גם בתוך חלל הפנים.

 

מוקדי רטיבות בתקרה של המחסן

המשמעות של מוקדי רטיבות בתקרה בכל חדר בבית. נכון שלכאורה קל יותר להתמודד עם כתמי רטיבות שמופיעים בחדרים רטובים או בחדרי שינה, אבל זה לא אומר שצריך להתעלם מכתמי רטיבות במחסן. למעשה, הסיבה העיקרית לכך שכדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע היא שרק בצורה כזו ניתן לפענח את הסיבה לרטיבות.

 

תיקונים אפשריים של מוקדי רטיבות

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז גם את השירותים השונים של איתור מוקדי רטיבות בתקרה וגם את השירותים של תיקון הבעיה – תחת קורת גג אחת. בפועל, את התיקונים בוחרים לפי סוג הבעיה ומה שגרם לה. אם הרטיבות נגרמה בגלל בעיות בצנרת, התיקון יהיה החלפת הצנרת. אם הבעיה קשורה לאיטום או לליקוי, כדאי לשפר את הבידוד של המבנה והתקרה.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות בתקרה?

מחיר מוקדי רטיבות בתקרה נקבע לפי האופן שבו בוחרים לתקן את הבעיה. ברוב המקרים אפשר להתמודד עם סוגים שונים של מוקדי רטיבות בתקרה בעלות נמוכה יחסית, בעוד בנסיבות דחופות של הופעת מוקדי רטיבות בתקרה מחיר יחייב תוספת על סופי שבוע או שבתות.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בתקרה כללי

טיפול במוקדי רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

לפי מוקדי רטיבות שעלולים להופיע בתקרה.

באמצעות מכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית או סיב אופטי.

קודם מזהים את הסיבה לבעיה ואז מבצעים תיקון קוסמטי וצביעה מחדש של הקירות או התקרה.

בעלי מקצוע יכולים גם לזהות את מוקדי הרטיבות, גם להתחקות אחר המקור שלהם וגם לתקן את הבעיה.

דילוג לתוכן