איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בתוך הבית

היכרות עם מוקדי רטיבות בתוך הבית יכולה לעזור להקדים תרופה למכה. גם אם כבר יש מוקדי רטיבות, צריך לבדוק מה גרם להם ומה האיץ את התהליך. בנוסף, אפשר להשתמש בשירות מקצועי על מנת להתחקות אחר מקור הרטיבות וכך לפתור את הבעיה לטווח הארוך. אבל בשביל לעשות את זה, חשוב להבין שיש הבדלים בין כל מוקד רטיבות בתוך הבית ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הפתרון הרלוונטי.
לנו למשל יש את הכלים שיאפשרו גם לגלות את המקור של הרטיבות וגם לטפל בבעיה. אנחנו מגלים את המקור של הרטיבות על מנת שהתיקון יחזיק מעמד, אך בעיקר עומדים לרשותך עם מחיר הוגן ועם רמת מקצועיות מוכחת.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בתוך הבית
מוקדי רטיבות בתוך הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בתוך הבית הפרטי

יש כמה מוקדי רטיבות בתוך הבית שאותם כדאי להכיר. ראשית, מוקד הרטיבות העיקרי הוא כמובן זה שקיים בחדרים הרטובים. בחדרי מקלחת ושירותים בלי מספיק אוורור מתפתחים מהר מאוד מוקדי רטיבות, שהופכים לאחר מכן לכר פורה להתפתחות של עובש, פטריות וחיידקים. לשם השוואה, מוקד רטיבות בתוך הבית יכול להופיע בחדרי שינה – אך מסיבות אחרות לגמרי.

 

סיבות להיווצרות רטיבות

רטיבות בתוך הבית נגרמת או בגלל בעיות שיש בצנרת או בגלל בעיות שיש במבנה. במקרה הראשון, מוקדי רטיבות בתוך הבית יהיו בעיקר אלו שנמצאים ליד הצנרת עצמה. במקרה השני, מדובר על מוקדי רטיבות בתוך הבתים הישנים שבהם האיטום לקוי או שהבידוד התרמי לא מספיק טוב ואיכותי. בכל מקרה, בהצעה מסודרת על מחיר מוקדי רטיבות בתוך הבית ניתן יהיה לזהות את הסיבה המדויקת ואף לפתור את הבעיה.

 

מה לומדים מתוך מוקדי רטיבות בתוך הבית?

זיהוי מוקדם של מוקדי רטיבות בתוך הבית הוא תנאי לפתרון של הבעיה. אם לא מזהים את מוקדי הרטיבות העיקריים ואז מתחקים אחר מה שקורה בתוך הצנרת, אי אפשר לדעת אם הבעיה קשורה אל הבית או אל המבנה. בנוסף, הזיהוי המוקדם של מוקדי הרטיבות חשוב אם רוצים לדעת על מי להטיל את האחריות:

  • על בעל הנכס בלבד
  • על קבלן בניין או שיפוצים שהשאיר את הפרויקט עם ליקויי בנייה
  • על חברת הביטוח
  • על ועד הבית של בניין מגורים משותף
  • על העירייה שבתחום שלה יש פיצוצי מים בצנרת שגורמים לאחר מכן להופעת כתמי רטיבות

 

תחזוקה נכונה של הבית והבניין

כיום אפשר למנוע מראש הופעה של מוקדי רטיבות בתוך הבית. בשביל לעשות את זה, לוקחים אחריות מלאה על התחזוקה של הבית או של הבניין. תחזוקה נכונה כוללת למשל בדיקה של הצנרת אחת לתקופה מסוימת, מעקב אחר חשבון המים לזיהוי תנועות חשודות ובמידת הצורך גם הזמנת בעלי מקצוע לבדיקה של התשתית.

אם רוצים, אפשר גם לנצל את ההזדמנות של זיהוי מוקד רטיבות בבית כדי לתאם שירות מלא של איטום ובידוד בגג או בקירות החיצוניים.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בתוך הבית?

העלות של מוקדי רטיבות בתוך הבית תלויה באופן שבו בוחרים לטפל בבעיה. בהצעה של בעלי מקצוע אחרי זיהוי מוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר יכול להיות מושפע מהנגישות אל האזור שבו הכתמים מופיעים, מסוג המכשור שאותו מפעילים על מנת להתחקות אחר המקור של הנזילה וגם מרמת הדחיפות. אם לדוגמא נזכרים מאוחר מאוד שרוצים לטפל ברטיבות וכבר יש הצפה, צריך להוסיף גם שירותי שאיבה וייבוש.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית כללי

טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

רוב מוקדי הרטיבות מתרכזים בחדרים יבשים. עם זאת, כתמי רטיבות יכולים להופיע גם בסלון ובחדרי השינה.

נזילות מים, פיצוץ בצנרת, סתימות ועוד.

נזילת מים נגרמת בדרך כלל בגלל בלאי בצנרת.

נזילת מים או פיצוץ מנפחים את חשבון המים.

דילוג לתוכן