איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בקיר גבס

הופעת מוקדי רטיבות בקיר גבס עלולה להפתיע בעלי בתים ואנשים פרטיים. בעוד קבלני בניין ושיפוצים מבינים היטב שגם בקירות גבס עלולים להופיע כתמי רטיבות כאלה, דווקא לקוחות הקצה לא תמיד מודעים לכך. בפועל, הסיבה היא שיש לכאורה קירות גבס שעמידים בפני מים – אבל זה כמובן לא אומר שלא יכולים להופיע עליהם כתמי רטיבות.
הדגש מבחינתך צריך להיות יצירת קשר עם מומחים שיודעים איך לזהות את המקור של הרטיבות וכיצד לטפל בה בצורה אפקטיבית. אם למשל חשוב לך למנוע עוד נזקים שנגרמים בגלל הופעת מוקד רטיבות בקירות גבס, אנו נוכל לקחת אחריות מלאה על הפרויקט. על הדרך, נחסוך לך זמן והוצאות ונעניק יחס אישי מכל הלב.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בקיר גבס על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בקיר גבס
מוקדי רטיבות בקיר גבס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בקיר גבס מזהים עם מכשור מתקדם

הסוד של חשיפת מוקדי רטיבות בקיר גבס הוא להשתמש במכשור מתקדם. עם המכשור שיש היום כבר לא צריך להרים מרצפות, לשבור קירות או לגרום הרס מיותר. במקום זה, פשוט משתמשים באחד המכשירים הבאים:

  • מצלמה טרמית
  • רובוט זעיר
  • סיב אופטי

 

סיבות להופעת מוקדי רטיבות

מוקדי רטיבות בקיר גבס עלולים להופיע בגלל סיבות שונות. הנה למשל כמה סיבות שכיחות ומה שמאפיין אותן בסוגים שונים של קירות גבס:

  • מוקדי רטיבות שנגרמים בגלל נזילת מים – הסיבה השכיחה לכך שלפתע מופיעים מוקדי רטיבות בקירות היא נזילת מים. אם הנזילה מתרחשת בחלק של הצנרת שנמצא ליד או מעל קיר הגבס, התוצאה תהיה הופעת כתמי רטיבות.
  • מוקדי רטיבות שנגרמים בגלל איטום לקוי – איטום לקוי עלול לגרום להופעת נזילות מים בקירות החיצוניים של המבנה. אבל עם הזמן, הנזילות או הרטיבות ממשיכים הלאה גם אל הקירות הפנימיים ומשפיעים אפילו על קירות גבס חסינים.
  • מוקדי רטיבות שנגרמים בגלל תקלה אצל השכנים – הופעת מוקד רטיבות בקירות גבס פנימיים עלולה להיות תוצאה של תקלה אצל השכנים. מטבע הדברים, זו תקלה שמאפיינת בעיקר דירות בבנייני מגורים משותפים ולא בתים צמודי קרקע.

 

הבדלים בין מוקדי רטיבות בקיר גבס

חשוב להבין שההשלכות של מוקדי רטיבות בקיר גבס אינן זהות. אם הנזילה היא אכן ליד קיר גבס עמיד בפני מים, סביר להניח שלא יהיה צריך להחליף את לוח הגבס כולו ושיהיה ניתן להסתפק בתיקון של הצנרת. אבל אם הנזילה או הרטיבות נגרמים ליד קירות גבס רגילים שעשויים סוג של נייר, לא תהיה ברירה אלא להזמין תיקון מאסיבי.

 

תיקון מומלץ של קירות גבס

הדרך לחשוף את המקור של מוקדי רטיבות בקיר גבס היא לבדוק מה גרם לתופעה. אם משתמשים במכשור מתקדם ורואים שהקירות רטובים בגלל שיש תקלה בצנרת, התיקון המומלץ יהיה החלפה שלה. אבל אם עוקבים אחר המקור של הרטיבות ורואים אינדיקציה לכך שהיא מתחילה מחוץ למבנה או אפילו בגג, אין טעם להחליף את הצנרת כי הדגש הוא על איטום ובידוד.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בקיר גבס?

האופן שבו חושפים ואז מתקנים מוקדי רטיבות בקיר גבס מושפע מהמורכבות של הפרויקט. בהצעה לתיקון מוקדי רטיבות בקיר גבס מחיר נקבע לפי הקומה שבה הרטיבות מופיעה, לפי הנגישות אל המבנה או הבית ולפי הצורך בהחלפת קירות הגבס עצמם.

כל עוד לא מחליפים את הקיר ורק בודקים מה גורם לבעיה, העלות לא תהיה גבוהה והפרויקט יסתיים בתוך זמן קצר. גם אם צריך בסופו של דבר להחליף את הקיר כולו, המחיר של התיקון יהיה זול יותר בהשוואה להתמודדות עם המחיר של הנזקים.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בקיר גבס כללי

טיפול במוקדי רטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בקיר גבס חייגו 055-978-0890 ☎️

יש לוחות גבס רגילים, חסינים בפני באש ואפילו עמידים בפני מים.

בגלל נזילות מים, הצפות, איטום לקוי ועוד.

בעזרת החלפת צנרת ואיטום מחדש.

באמצעות מכשור מתקדם כמו סיב אופטי ורובוט זעיר.

דילוג לתוכן