איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בקירות

זיהוי מוקדם של מוקדי רטיבות בקירות הוא תנאי לפתרון יעיל של הבעיה. אם רוצים לפתור את הבעיה, צריך לבדוק מה גרם לה. ברוב המקרים, אי אפשר להסתפק בזיהוי של מוקדי הרטיבות בלבד. בפועל, מה שצריך לעשות זה להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם ולשלול סיבות שונות. אחרי ששוללים את הסיבות השכיחות ומתמקדים רק באלו שרלוונטיות לנסיבות שעל הפרק, יודעים גם מה הפתרון המתאים לבעיה.
צוות שלנו יכול להגיע אליך עוד היום עם הציוד המשוכלל והרצוי לאיתור של כל סוגי מוקדי הרטיבות. לא משנה באיזה שלב של הנזילה זיהית מוקד רטיבות בקיר, לנו כבר יהיה את הפתרון. חוץ מזה, אחרי הזמנת נציגים שלנו כבר לא צריך ליצור קשר עם אף בעל מקצוע אחר – כי אנחנו גם מגלים את הסיבה לבעיה וגם פותרים אותה עבורך.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בקירות על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בקירות
מוקדי רטיבות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי מקצועי של מוקדי רטיבות בקירות

יש כמה דרכים לזהות באופן מקצועי מוקדי רטיבות בקירות. בניגוד לדרך הרגילה שכוללת ניסיון לזהות מוקד רטיבות בקיר בעין בלתי מזוינת ובאמצעות מישוש או תחושת טחב בלבד, כאן הדגש הוא על שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם כגון:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • רובוט זעיר
  • איתור נזילות על ידי גז

 

בכל אחד מהמקרים האלה, מתחילים מהמקום שבו רואים את הרטיבות – אבל ממשיכים לעקוב אחר מה שקורה מאחורי הקירות. במקביל, רואים על גבי מוניטור ייעודי את הצנרת ואת מה שמתרחש בתוכה. כך יודעים מה באמת גרם לנזילה או לרטיבות והאם זה קשור לפיצוץ מים, לאיטום לקוי, לחוסר בניקוז וכן הלאה.

 

הבדלים בין רטיבות בקירות, בתקרה ועל הריצוף

עוד דבר חשוב שצריך להבין לגבי מוקדי רטיבות בקירות הוא שהסיבות משתנות לפי המיקום. במילים אחרות, הסיבות לרטיבות בקירות לא תמיד זהות לסיבות שבגללן מופיעים כתמי רטיבות בתקרה. יתרה על כך, יש מקרים שבהם כתמי הרטיבות מופיעים דווקא על הרצפה. לכן, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולוודא תיקון וזיהוי של כל סוגי מוקדי הרטיבות תחת קורת גג אחת.

 

התחקות אחר המקור של מוקדי רטיבות בקירות

החדשות הטובות מבחינת קהל היעד הן שכיום מבצעים תהליכים מורכבים יחסית של מעקב אחר המקור של מוקדי רטיבות בקירות – אבל בלי לגרום הרס מיותר. אלו חדשות מפתיעות בהשוואה למה שנהוג היה לעשות בעבר. לשם השוואה, עד לפני מספר שנים נאלצו בעלי המקצוע לשבור את הקיר כדי לבדוק איפה הנזילה מתחילה.

אם כתמי הרטיבות הופיעו על הרצפה, הפתרון המסורתי היה להרים את הריצוף. כל זה כאמור מיותר לגמרי היום, כי בהצעה מסודרת על מחיר מוקדי רטיבות בקירות חוסכים זמן וכסף.

 

באיזה חדרים עלולים להופיע מוקדי רטיבות?

הסכנה עם מוקדי רטיבות בקירות באה לידי ביטוי בכל החדרים של הבית. מוקדי רטיבות עלולים להופיע בחדרים רטובים כמו מקלחת ושירותים בלי אוורור נאות, בחדרי המטבח שבהם משתמשים לאפייה ובישול וכמובן גם בחדרי המטבח או הסלון. בנוסף, בכל חדר יש גורמי סיכון אחרים שעלולים להאיץ את התפשטות הרטיבות – כמו למשל בעיות עיבוי במקלחת לעומת בעיות אוורור במטבח.

 

כמה עולה טיפול במוקדי רטיבות בקירות?

השקעה חד פעמית של כמה מאות שקלים בלבד אמורה לסייע לפתור את כל הבעיות שגורמות להופעת מוקדי רטיבות בקירות. כמו כן, בהצעה על מוקדי רטיבות בקירות מחיר נמדד בטווח הארוך ולא בטווח הקצר. אם מבינים שמדובר על השקעה ולא על הוצאה סטנדרטית, יודעים טוב מאוד שעדיף לזהות את הבעיה באופן מקצועי ולא להתפשר על שירות חובבני.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בקירות כללי

טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200

 

הקירות שלך יהיו יבשים – אחרי שנקבל ממך פרטים 055-978-0890 ☎️

את מוקדי הרטיבות אפשר לזהות בעין בלתי מזוינת, באמצעות מישוש או על רקע ריחות של טחב ועובש. 

נזילות מים מתחת לריצוף נגרמות בעיקר בגלל פיצוצי מים בצנרת. 

משתמשים במכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית וסיב אופטי.

נזקים למבנה, לרכוש ולציוד האישי.

דילוג לתוכן