איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בחדר מדרגות

זיהוי מוקדי רטיבות בחדר מדרגות מאפשר לטפל בבעיה מהר ובצורה יעילה. עם זאת, לא מספיק לזהות רק את מוקדי הרטיבות או את האופן שבו הם מתפזרים בחדר המדרגות. אם רוצים לפתור את הבעיה מהשורש, חשוב להתחקות אחר המקור של הרטיבות. בין היתר, הסיבה להופעת מוקד רטיבות בחדרי מדרגות יכולה להיות נזילה בצנרת, פיצוץ מים, בעיות איטום ועוד.
אנחנו מתמחים במעקב אחר כל סוגי מוקדי הרטיבות ומאפשרים לך לרכז גם את שירות התיקונים תחת קורת גג אחת. אחרי שנזהה בדיוק איפה הנזילה מתחילה ונבדוק מה גרם לה, יהיה לך וגם לנו קל יותר לטפל בבעיה. אז אם חשוב לך לתקן מוקד רטיבות בחדרי מדרגות ועד היום לא ידעת אל מי לפנות, נשמח לקבל ממך פניה מסודרת.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בחדר מדרגות על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בחדר מדרגות
מוקדי רטיבות בחדר מדרגות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בחדר מדרגות – כך מאתרים את המקור

יש כמה טכניקות ומכשירים שבהם משתמשים על מנת להתחקות אחר המקור של מוקדי רטיבות בחדר מדרגות. הנה המכשירים העיקריים ומה שמאפיין אותם:

  1. מצלמה טרמית – מצלמה טרמית מאפשרת הדמיה תלת ממדית של הצנרת. באמצעות מצלמה שעוקבת אחר הצנרת מבחוץ ומשדרת את הנתונים אל מוניטור ייעודי, אפשר לחסוך את הצורך בשבירת קירות והרמת מרצפות.
  2. סיב אופטי – התפקיד של סיב אופטי הוא גם כן להעביר נתונים על מה שקורה בתוך הצנרת שיש סביב חדרי המדרגות, כאשר הדגש הוא על התאמה למים קרים וחמים כאחד. כמו כן, סיב אופטי מאפשר לאתר את מקור הנזילות גם בחדרי מדרגות גבוהים.
  3. רובוט זעיר – יש מקרים שבהם בעלי מקצוע ממליצים לתקן מוקד רטיבות בחדרי מדרגות רק אחרי שהם מקבלים נתונים מרובוט זעיר. באמצעות רובוט זעיר אפשר לאתר את המקור של התקלה ולטפל בה מוקדם.

 

הייחודיות של חדרי מדרגות

עוד עניין שחשוב להתייחס אליו בהקשר של מוקדי רטיבות בחדר מדרגות הוא הייחודיות של האזור עצמו. בניגוד לכתמי רטיבות שמופיעים למשל על הרצפה או על התקרה של בית פרטי, חדרי מדרגות עלולים להיות לא נגישים.

לכן, חשוב לתאם את השירות של איתור ותיקון מוקדי הרטיבות מול חברה מקצועית שמבצעת גם עבודות בגובה. חוץ מזה, הסיבות לרטיבות בחדרי מדרגות לא תמיד זהות לסיבות שבגללן קיימת רטיבות בתוך הבית.

 

למה נגרמים מוקדי רטיבות בחדר מדרגות?

מוקדי רטיבות בחדר מדרגות עלולים להיגרם כאמור או בגלל סיבות חיצוניות – כמו בעיות איטום ובידוד, או בגלל סיבות פנימיות – כמו נזילות מים. ספציפית בחדרי מדרגות, יש סיכוי גבוה שהרטיבות מתחילה מבחוץ ורק אז חדרה אל תוך המבנה. זה למשל פחות ריאלי בדירות שנמצאות בחלק הפנימי של הבניין ואין להן קירות חיצוניות, לעומת חדר מדרגות שהוא חשוף יותר אל חלל החוץ.

 

טיפול במוקדי הרטיבות

זיהוי של מוקדי רטיבות בחדר מדרגות הוא השלב הראשון בטיפול. בשלב השני, מטפלים במקור של הבעיה ועל הדרך גם מנצלים את ההזדמנות על מנת לשפר את הבידוד והאיטום. מבחינת מחיר מוקדי רטיבות בחדר מדרגות, צריך לזכור שמשתלם יותר לטפל בבעיה מוקדם מאשר לספוג את הנזקים לרכוש או את ירידת הערך של המבנה.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בחדר מדרגות?

בכל הצעה לטיפול ותיקון של מוקדי רטיבות בחדר מדרגות מחיר נקבע לפי פרמטרים שונים. ברוב המקרים, הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר של התיקון יהיו מספר הקומות של חדר המדרגות, המיקום המדויק של מוקדי הרטיבות, סוג המכשור שבו משתמשים וכן הלאה.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בחדר מדרגות כללי

טיפול במוקדי רטיבות בחדר מדרגות מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בחדר מדרגות חייגו 055-978-0890 ☎️

בעלי מקצוע מענף האינסטלציה. עם זאת, חשוב לוודא שימוש במכשור מתקדם שמונע הרס מיותר של הקירות, הרצפה או התקרה.

ועד הבית או חברת אחזקה, בהתאם לחוזה מול הדיירים.

באמצעות עבודות איטום, בידוד והחלפת צנרת.

באמצעות מוקדי רטיבות לא מוסברים או חשבון מים מנופח.

דילוג לתוכן