איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בדירה

הופעת מוקדי רטיבות בדירה היא סימן רע לכך שיש תקלה שדורשת פתרון. יתרה על כך, מוקדי הרטיבות שאותם אפשר לראות על פני השטח מייצגים רק את הסימפטום ולא את הבעיה עצמה. אם רוצים לרדת לשורש העניין, אין ברירה אלא להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם. באמצעות שילוב בין מכשור טכנולוגי מתקדם ובין ניסיון של בעלי מקצוע, ניתן כיום לאתר את המקור של הרטיבות וכמובן גם לתקן אותה.
אנחנו למשל מתמחים בכל השירותים הרלוונטיים עבור מוקד רטיבות בדירות. יש לנו את הניסיון, את הכלים ואת המקצועיות ומאחורינו שורה ארוכה של פרויקטים מוצלחים. בראש ובראשונה, אנו מבינים את ההשפעה השלילית של מוקדי הרטיבות על איכות החיים שלך ולכן מתחייבים לעשות הכל שתהיה מרוצה.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בדירה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בדירה
מוקדי רטיבות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בדירה אחרי איתור מקצועי

זיהוי מוקדי רטיבות בדירה יכול להתבצע או בעין בלתי מזוינת או בצורה מקצועית. ההבדל הוא שעין בלתי מזוינת רואה רק את הכתמים או מקסימום את העובש, הפטריות והמים. לעומת זאת, מכשור טכנולוגי מתקדם מאפשר לראות גם מה קורה מאחורי הקלעים ומתחת לריצוף. במקרים אחרים, אפשר להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם על מנת לחשוף גם את המקור של מוקד רטיבות בדירות צמודות קרקע או בבנייני מגורים משותפים.

 

סיבות להופעת רטיבות בתקרה, בקירות או בריצוף

היכרות עם התחום של מוקדי רטיבות בדירה מלמדת שיש כמה סיבות לכך שהבעיה בכלל מתעוררת. הנה למשל הבדלים בין סיבות להופעת הרטיבות בגורמי הסיכון העיקריים:

  • רטיבות בתקרה בגלל תקלה בצנרת המים של הדירה מעל או בגלל בעיות איטום של הגג בבית פרטי
  • רטיבות בקירות בגלל עיבוי, איטום לקוי של הקירות החיצוניים או נזילת מים קטנה אך עקבית בצנרת
  • רטיבות בריצוף בגלל נזילת מים או במקרים חמורים גם פיצוצי מים בצנרת של הבית, הבניין או השכונה

 

מוקדי רטיבות בדירה – מה המשמעות של זה בדיוק?

את ההשלכות של מוקדי רטיבות בדירה אפשר לראות בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, זה אומר שהבית הופך להיות מקום לא בטוח ולא בריא. כאשר יש רטיבות, לא עובר הרבה זמן עד להופעת ריח של טחב וכמובן עובש על הקירות. כמו כן, לא בריא להיות בבית שאין בו סירקולציה של אוויר ורטיבות דחוסה.

בטווח הארוך, המשמעות של הופעת מוקד רטיבות בדירות שונות היא פגיעה מהותית בערך הנכס. אז לאור מחיר מוקדי רטיבות בדירה בטווח הזה, כנראה שעדיף להקדים תרופה למכה ולהתמודד עם הבעיה כמה שיותר מהר.

 

הבדלים בין רטיבות בדירה חדשה וישנה

הטעות הנפוצה מייחסת את הבעיה של הופעת מוקדי רטיבות בדירה רק לנכסים ישנים. בפועל, יש המון דירות חדשות שנמסרות על ידי הקבלן אחרי קבלת טופס אישור אכלוס – אך מזהים בהן בעיות רטיבות כבר בתום מספר שבועות של מגורים. במקרים כאלה, הסיבה להופעת מוקדי הרטיבות היא ככל הנראה ליקויי בנייה שהקבלן לא טיפל בהם בזמן.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בדירה?

התיקון של מוקדי רטיבות בדירה מתבצע לפי הסיבה לבעיה. בגלל שיש הבדל בין רטיבות שנגרמת בגלל נזילה ורטיבות שנגרמת בגלל איטום לקוי, קיימים גם פערי מחירים בין השירותים הקיימים. לכן, בסקירה מהירה של הסיבות להופעת מוקדי רטיבות בדירה מחיר מושפע מפרמטרים שונים והוא אינו סטטי.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בדירה כללי

טיפול במוקדי רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

כתמי רטיבות עלולים להופיע בכל מקום שבו יש צנרת. בנוסף, יש מקרים שבהם כתמי הרטיבות מופיעים באזור שאין בו צנרת – אבל בגלל בעיות איטום לקוי של המבנה והדירה.

רטיבות מתקנים על ידי קילוף הקיר, ייבוש, איטום וצביעה מחדש.

הדרך למנוע נזילת מים היא לתחזק את הצנרת.

עלות התיקון של הרטיבות נקבעת לפי אופי הבעיה והמחיר נע סביב 1200 ש"ח.

דילוג לתוכן