איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בגג

זיהוי מוקדם של מוקדי רטיבות בגג הוא השלב הראשון בפתרון של הבעיה. אם למשל רואים כתמי רטיבות בתוך הבית אבל אז רק מנקים, מסיידים וצובעים בלי להתחקות אחר המקור שלהם – התוצאה עלולה להיות הופעה חוזרת של מוקד רטיבות בגגות מהר מאוד ובתוך זמן קצר. אבל אם מלכתחילה מאתרים את המקור של הבעיה באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם, יש סיכוי גבוה שהפתרון יחזיק מעמד.
היתרון שלנו בא לידי ביטוי בריכוז של שירותי איתור, תיקון ופתרון של בעיות רטיבות ונזילות מים. לא משנה איפה הנזילות שממנה הגג שלך סובל מתחילה – אנחנו כבר נדע מה לעשות כדי לחשוף את המקור שלה. מיד לאחר מכן, נמצא פתרון אפקטיבי ונחזיר את החיים שלך למסלולם.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בגג על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בגג
מוקדי רטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

חשיפת מוקדי רטיבות בגג מעל ומתחת לפני השטח

העניין של מוקדי רטיבות בגג מורכב מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, הגג בדרך כלל לא נמצא בזווית העין של בעלי הנכס. בין אם מדובר על בית פרטי וצמוד קרקע או על דירה בבניין מגורים משותף, רוב האנשים לא טורחים לעלות אל הגג כדי לבדוק מה קורה בו, אם יש בו כתמי רטיבות או מה מצבו מבחינה הנדסית.

שנית, חשיפת מוקד רטיבות בגגות דורשת שימוש בציוד מתאים של עבודות בגובה. בשביל ציוד כזה צריך להזמין חברה מתאימה, שיש לה את הניסיון המבוקש. מלבד ניסיון מוכח, רצוי לתאם את השירות מול חברה אשר משתמשת במכשור טכנולוגי מתקדם.

 

החשיבות של עבודות איטום

חשוב מאוד לנצל את ההזדמנות של חשיפת מוקדי רטיבות בגג על מנת לבצע עבודות איטום. אחרי שחושפים את מוקדי הרטיבות ואף מתחקים אחר המקור שלהם באמצעות מצלמה טרמית, סיב אופטי וכן הלאה, כל שנותר הוא לאטום את הגג. אחרי שאוטמים את הגג, מונעים כמעט לחלוטין כל אפשרות של הופעת כתמי רטיבות נוספים – גם בתוך הבית, על קירות הבניין, על התקרה או מתחת לריצוף.

 

תיקון אחרי חשיפת מוקדי רטיבות בגג

השאלה היא איזה תיקון הכי מתאים אחרי חשיפת מוקדי רטיבות בגג. מצד אחד, השאיפה היא למצוא את התיקון הכי אפקטיבי על מנת שבעיות האיטום לא יחזרו וכדי שכתמי הרטיבות לא ימשיכו להסב נזק למבנה. מצד שני, יש הבדלים בין גגות רעפים, גגות שטוחים, גגות בטון, גגות של בתים פרטיים, גגות של בנייני מגורים משותפים וכן הלאה.

 

מניעת רטיבות בגג הבית או הבניין

דרך טובה למנוע מוקדי רטיבות בגג היא לבצע איטום תקופתי. באמצעות איטום תקופתי מקדימים תרופה למכה, כמו גם משפרים את הבידוד התרמי בתוך הבית עצמו. כאשר  מבצעים איטום תקופתי שעולה קצת כסף, חוסכים בהוצאות על הפעלת פתרונות קירור בקיץ ועל הפעלת פתרונות חימום בחורף. אז מהבחינה הזו, מחיר מוקדי רטיבות בגג מהווה השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בגג?

חשיפת מוקדי הרטיבות תלויה באופן שבו מבצעים אותה ובסוג הפתרון שאותו בעלי המקצוע בוחרים לאמץ. לאחר חשיפת מוקדי רטיבות בגג מחיר תלוי גם בנגישות, במורכבות של ההגעה אל הגג, בגודל כתמי הרטיבות מבחינת מ"ר, בסוג הגג וכן הלאה. בנוסף, צריך לזכור שהמחיר של הזמנת שירות כזה בשגרה זול יותר מהזמנת פתרונות איטום בחירום ובהתראה קצרה.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בגג כללי

טיפול במוקדי רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בגג חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בעיות איטום, בגלל ניקוז לא מספיק יעיל של המרזב או בגלל פיצוצי מים וצנרת.

משתמשים במכשור מתקדם שנמצא בידיים של בעלי מקצוע.

באמצעות ניקוי השטח ולאחר מכן ייבוש. בהמשך, מיישמים פתרונות איטום על בסיס יריעות ביטומניות או חומרים משחתיים. 

תלוי בנגישות ובמורכבות הבעיה. לרוב, ניתן לפתור את התקלה בתוך כמה שעות ספורות בלבד.

דילוג לתוכן