איתור נזילות איתור ברור

מוקדי רטיבות בבניין משותף

שכיחות גבוהה של מוקדי רטיבות בבניין משותף פוגעת באיכות החיים של מאות אלפי אנשים בשנה. למרות שהנזקים של רטיבות או איטום לקוי משותפים גם לבנייני מגורים משותפים וגם לבתים פרטיים, יש בכל זאת מאפיינים ייחודיים של התופעה.
בין היתר, לא תמיד ברור מי אמור לשלם על תיקון מוקד רטיבות בבניינים משותפים. בנוסף, הבניין המשותף מאפשר למוקדי הרטיבות להופיע במקומות שונים בגלל סיבות שלא בהכרח קשורות אחת לשנייה.
צוות שלנו ישמח להגיע על מנת לבדוק מקרוב את הסיבה להופעת מוקד רטיבות בבניינים משותפים שבהם אתה נמצא. אם חשוב לך גם לחשוף את המקור של הרטיבות וגם לתקן אותה, אנו נוכל לעשות זאת עבורך מהר וביעילות. כמו כן, יש לנו את הניסיון הנדרש בחשיפת מוקדי רטיבות גם בקומות גבוהות וגם בגגות של הבניין.

☑️טיפול במוקדי רטיבות בבניין משותף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מוקדי רטיבות בבניין משותף
מוקדי רטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מוקדי רטיבות בבניין משותף ואחריות הדיירים

מבחינה חוקית, האחריות על טיפול בסוגים שונים של מוקדי רטיבות בבניין משותף היא על הוועד. עם זאת, צריך לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק מה כתוב בחוזה. אם למשל התקלה נגרמת בגלל בעיה בצנרת של דירה ספציפית, אין סיבה ששאר הדיירים ישלמו על התיקון. אבל אם מוקד רטיבות בבניינים משותפים נגרם בגלל איטום לקוי של הגג או הקירות החיצוניים, בהחלט סביר שכולם ישתתפו בהוצאות התיקון.

 

מקומות עיקריים להופעת מוקדי רטיבות

עוד בעיה עם מוקדי רטיבות בבניין משותף היא שלא תמיד ברור איזה קשר יש ביניהם. הכי קל לזהות קשר כזה כאשר כל מוקדי הרטיבות מופיעים באותה נקודה, אבל זה ממש לא המצב השכיח. במקרים מסוימים, יכול להיות שרטיבות מים תופיע על הקיר בגלל איטום לקוי – בעוד נזילת מים תופיע על הרצפה בגלל בעיה בצנרת או פיצוץ מים גדול יותר.

 

חשיפת המקור של מוקדי רטיבות בבניין משותף

על רקע האמור לעיל אפשר להבין את החשיבות של חשיפת מוקדי רטיבות בבניין משותף בצורה מקצועית. אם לא חושפים את המקור של הרטיבות, אין שום אפשרות לדעת מה גרם לה. בנוסף, מחיר מוקדי רטיבות בבניין משותף עומד להיות גבוה יותר אם מתמודדים רק עם הסימפטומים שעל פני השטח. כאלטרנטיבה, מה שעדיף לעשות זה לבדוק מה גרם לנזילה ואיך עדיף לטפל ברטיבות.

 

כך מונעים הופעת מקורות רטיבות נוספים

לבעלי דירות בבנייני מגורים משותפים יש את האפשרות לשנס מותניים ולשתף פעולה. במסגרת שיתוף פעולה כזה, אפשר למשל לתאם שירות מקצועי של חשיפת מוקדי רטיבות בבניין משותף ולאחר מכן תיקון שלהם. באמצעות שירות מקצועי להתמודדות וחשיפת מוקדי רטיבות בבניין משותף מחיר חד פעמי הופך להשקעה משתלמת – כי הוא משפיע לטובה על הערך של כל הנכסים והדירות.

 

כמה עולה מוקדי רטיבות בבניין משותף?

כמו כן, כדאי לדעת שהעלות של חשיפת ותיקון מוקדי רטיבות בבניין משותף ממילא אינה גבוהה. בהרבה מאוד מקרים אפשר לסיים את הפרויקט בהשקעה של כמה מאות שקלים בלבד, שכאמור מתחלקת בין הדיירים. אפילו אם מגיעים למסקנה שלפיה לא רוצים להתחלק בעלות של תיקון מוקד רטיבות בבניינים משותפים בגלל שהאחריות היא על דירה בודדת בלבד, עדיין מדובר על השקעה משתלמת מאוד.

 

מחירון טיפול במוקדי רטיבות בבניין משותף כללי

טיפול במוקדי רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
טיפול במוקדי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
טיפול במוקדי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לטיפול במוקדי רטיבות בבניין משותף חייגו 055-978-0890 ☎️

מזמינים בעלי מקצוע שמתמחים בתיקון. 

כתמי רטיבות ומים על הרצפה עלולה להופיע בגלל נזילות מים, פיצוצי צנרת, תקלה אצל השכנים ועוד. לכן, חשוב מאוד להתחקות אחר המקור של הרטיבות וכך לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים. 

הדרך לאטום גגות היא להשתמש ביריעות ביטומניות או ביריעות PVC. כמו כן, יש מקרים שבהם האיטום המומלץ על ידי בעלי המקצוע הוא זיפות. 

התשלום על תיקון תקלות אשר קשורות לאיטום ונזילות מים בבניין מגורים משותף נקבע לפי החוזה. ברוב המקרים, הדיירים חולקים בהוצאות והאחריות על הטיפול בסוגיה הוא של ועד הבית.

דילוג לתוכן