איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות תת קרקעיות

מאתר נזילות תת קרקעיות נשמע כמו שירות אשר רלוונטי רק לראשי ערים או לצנרות מורכבות שעוברת לנו מתחת לרגליים כאשר אנחנו הולכים על המדרכה ברחוב. בעצם נראה כי נזילות תת קרקעיות לא נוגעות לנו כבעלי בתים או דיירים בבניין משותף, אמנם זה נראה כך אך לא זאת המציאות בשטח, בהחלט יכול להיות כי אתם גרים במבנה בו מותקנת צנרת תת קרקעית.

☑️מאתר נזילות תת קרקעיות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות תת קרקעיות
מאתר נזילות תת קרקעיות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

לא רק צנרות עירוניות

אם תתבקשו לגשת לצנרת שלכם ולחפש בה נזילה רובכם ודאי תיגשו לניאגרה בשירותים או לצינור בתוך הארון מתחת לכיור. אכן במקומות אלו נמצאת הצנרת הגלויה של הדירה שלכם או של הבית אך חלקים אלו הם רק קצה הקרחון באשר לצנרות המובילות מים בכל רחבי הבית שלכם.

גם אם אתם גרים בבניין משותף או בבית פרטי הצנרת שלכם היא מערכת מובילת מים מורכבת אשר מוחבאת מתחת לרצפה שלכם או לקירות וזקוקה לטיפול גם אם לשירות מאתר נזילה תת קרקעית מחיר שיהיה יקר בעיניכם.

 

מכשירים מיוחדים בשימוש מאתר נזילות תת קרקעיות

לאחר שהשתכנעתם כי גם הצנרת בביתכם כנראה עוברת לכם מתחת לרגליים אתם ודאי יכולים לתאר לעצמכם כמה היא מורכבת ועל כן כמה אפשרי והגיוני שתהיה בה נזילה שלא תעלו עליה. דווקא בגלל שהיא מוחבאת כל כך טוב היא הופכת להיות מסוכנת ויוצרת מצב בו חייבים שימוש במכשירים מיוחדים הן כאשר מדובר בשירות מאתר נזילות תת קרקעיות והן כאשר מדובר בשירות תיקון נזילה תת קרקעית.

דוגמאות למכשירים ולשיטות בשימוש מאתר נזילות תת קרקעיות

  1. בלון מיוחד
  2. גז
  3. סאונד
  4. לייזר
  5. מצלמה טרמית
  6. לחץ מים

 

תיקון נזילות תת קרקעיות

לאחר שנמצאה נזילה או מקום בו לצנרת סיכוי גבוה לנזילה עתידית יש לבצע תיקון לצנרת על מנת להפסיק את הנזילה או למנוע אותה מלקרות בהמשך. בעצם, נוסף על שכירת שירותיו של מאתר נזילות תת קרקעיות, נדרשת גם יכולתו כמאפשר תיקון נזילה תת קרקעית.

התיקון נע החל מהחלפת הצנרת או חלק ממנה וכלה בסתימה בעזרת חומרים מיוחדים של חורים הגורמים לטפטוף או נזילה. בכל מקרה חשוב להשקיע גם בחלק זה ולא להזניח את התיקון, גם אם הנזילה עוד לא התרחשה.

 

כמה עולה מאתר נזילות תת קרקעיות?

מחיר מאתר נזילות תת קרקעיות נע החל ממחיר בסיס של כמה מאות שקלים ויכול להגיע גם לאלפי שקלים במיוחד כשמדובר בצנרות מורכבות אשר דורשות חפירה או השקעת זמן רב בהגעה פיזית אליהן.

עצם השימוש במאתר נזילות תת קרקעיות כבר יחסוך לכם כסך בגלל היכולת שלו לאתר נזילה ללא חפירה של השטח אלא בעזרת שיטות ומכשירים מיוחדים אך שימוש באלו יעלה את עלות שכר הטרחה של בעל המקצוע.

 

מחירון מאתר נזילות תת קרקעיות כללי

מאתר נזילות תת קרקעיות מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות תת קרקעיות חייגו 055-978-0890 ☎️

בשונה מהצפוי – בכל מקום! כמעט כל הצנרות עוברות מתחת לקרקע על מנת להסתיר אותן מעיצוב הבית וגם להגן עליהן מעצם היותן מערכות מורכבות ועדינות.

בגלל שהן מתחת לאדמה לא פשוט לאתר אותן לבד ולכן חובה להיעזר בשירות מאתר נזילות תת קרקעיות. בעלי המקצוע משתמשים בשיטות מיוחדות על מנת להגיע לצנרת אשר נמצאת מתחת לקרקע.

התשובה לצערנו היא לא. חשוב לוודא שאיש המקצוע שהוזמן מוסמך לבצע גם וגם על מנת להוזיל את השירות ולהקל את הבירוקרטיה.

בעיקרון ישנם סימני זיהוי לנזילות כמו חשבון מים גבוה או רטיבות במקומות סמוכים לצנרת, אך סימנים אלו לא תמיד מופיעים ועל כן מומלץ לא להסתפק באיתור שלכם ללא בעל מקצוע.

דילוג לתוכן