איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות סמויות

כל מכשיר אשר צורך מים כדוגמת בר מים, מקלחת או כיור צורכים מים מכיוון אחד של הצנרת ובצד השני המים מועברים דרך חור הניקוז אל הביוב. המערכת מוחבאות כדי לשמור על אסתטיקת הבית ולהגן על חלקי המערכת אשר מובילה מים בבית ממקור המים החיצוני אל מתקני המים ומשם אל הניקוז. בגלל שלרוב הצנרת מוחבאת מאחורי הקירות או מתחת לרצפה, במידה ותיווצר נזילה בצנרת היא תהיה סמויה ולא ניתנת לזיהוי על ידי דיירי הבית אלא רק על ידי מאתר נזילות סמויות אשר מוסמך להשתמש בשיטות איתור נזילות מיוחדות המתגברות על המחסום הראייתי.

☑️מאתר נזילות סמויות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות סמויות
מאתר נזילות סמויות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילה סמויה מול גלויה

כל מכשיר אשר מוביל מים מחביא בתוכו או מאחוריו צנרת מסובכת ומסועפת אשר תפקידה להוביל את המים אל מכשיר המים ובחזרה ממכשיר המים אל הניקוז. נזילה גלויה לא קשה לזיהוי ובעצם תראו מים נוזלים ממקום מוזר ותראו גם את מקור הנזילה כדוגמת צינור שבור או חור במערכת.

לעומת זאת נזילה סמויה בהכרח נוצרת בחלקי המערכת המוחבאים מאחורי הקירות או הרצפה ועל כן לא ניתן לראות את המים הנוזלים ובהתאם גם לא ניתן לזהות את מקור הנזילה.

 

היתרון של מאתר נזילות סמויות

במידה ואכן קיימות נזילות סמויות, כך שלא ניתן לראות אותן במידה ונוצרות, יש צורך בהזמנת שירות מאתר נזילות סמויות אשר יבצע שימוש בשיטות מיוחדות.

שיטות לשימוש מאתר נזילות סמויות

  1. איתור נזילה בעזרת מכשיר אקוסטי
  2. איתור נזילה בעזרת לחץ מים
  3. איתור נזילה בעזרת גז מיוחד
  4. איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית
  5. איתור נזילה באמצעות סאונד ומכשירים אקוסטיים
  6. איתור נזילה בעזרת בלון מיוחד

 

מאתר נזילות סמויות מחפש סימני זיהוי

אם אכן הנזילה היא סמויה, נוצרת בצנרת אשר נמצאת "מאחורי הקלעים" ומוחבאת היטב, כיצד מצליח בכל זאת מאתר נזילה סמויה למצוא אותה? לצורך איתור הנזילה אכן ישתמש מאתר נזילות סמויות באחת או יותר מבין שיטות האיתור אשר צוינו לעיל, אך לפני, על מנת למקד את החיפוש יחפש בעל המקצוע סימני זיהוי על פני השטח, אשר כן נראים לעין.

סימני זיהוי לשימוש מאתר נזילות סמויות

  1. רטיבות בקיר, ברצפה או בתקרה
  2. פריטים לחים בתוך הבית
  3. הצפות בחדר המקלחת או סמוך לכיור
  4. חלודה על פריטים מתכתיים אשר לא מובילים או סמוכים למקור מים

 

כמה עולה מאתר נזילות סמויות?

בעבור מאתר נזילות סמויות מחיר אשר משתנה בהתאם לחומרת הנזק שיצרה הנזילה ובהתאם מורכבות תהליך תיקון נזילות סמויות בצנרת וגם באם מדובר בצנרת תת קרקעית, נזילה בקווי ביוב או כל צנרת אחרת מוסתרת כדי להגן עליה. כאמור, מחיר מאתר נזילות סמויות הוא משתנה כתלות בעבודה שהתבצעה, בעצם העלות תתחיל מכמה מאות שקלים וממשיך משם לעלות בהתאם.

 

מחירון מאתר נזילות סמויות כללי

מאתר נזילות סמויות מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות סמויות חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שמדובר בנזילה סמויה מאתר נזילות סמויות יחפש באזורים בהם הצנרת מוחבאת על ידי שיטות מיוחדות וגם כן במכשירי המים כדי לחפש סימני זיהוי למקור או לקיום הנזילה.

לא להמתין ולהתקשר מיד להזמין מאתר נזילות סמויות. חשוב לזכור כי מומחיותו למצוא את מקור הנזילה גם באם היא מוחבאת או מוסתרת גם אם דיירי הבית לא יכולים לראות אותה.

לרוב כן, כחלק משירות מאתר נזילות סמויות הוא יבצע גם תיקון נזילות סמויות, זאת בעזרת שיטות מיוחדות תוך יצירת נזק מינימלי במערכות המים ובחיפויים (הקירות, התקרות והרצפות).

יתרונו המובהק של מאתר נזילות סמויות על דיירי הבית הוא היכולת שלו להשתמש בשיטות ובמכשירים מיוחדים אשר חודרים את חיפויי הצנרת ללא נזק לחיפוי.

דילוג לתוכן