איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות מים

☑️מאתר נזילות מים מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ????

מאתר נזילות מים
מאתר נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

איש מקצוע מול עשה זאת בעצמך

ניהול משק בית מביא עמו בעיות שאנו לפעמים מנסים לפתור בעצמנו ולפעמים פונים לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורנו כמו השקעה באיש מקצוע אשר מאתר נזילות מים. ההחלטה באם לפנות לאיש מקצוע תלויה במורכבות העבודה שיש לבצע אל מול העלות כך שבדרך כלל תכריע המורכבות לאור העובדה שיש בעיות ונזקים אשר אין באפשרותנו לבצע לבד ללא הידע או המכשור הנדרש.

 

מאתר נזילות מים – מתי אסור לוותר עליו?

אמנם לרוב רק בחדרי השירותים והמטבח ישנה תשתית חיצונית של מים כדוגמת כיורים ואסלות אך בפועל הצנרת עוברת בכל הבית שלנו מתחת לרצפה ומעבר לקירות. בגלל שהיא פרושה בכל הבית כאשר מזהים נזילה באזור מסוים יכול להיות שמדובר באירוע גדול יותר מסתם טפטוף ובמקרים מסוג זה חובה לפנות לאיש מקצוע ולשלם מחיר מאתר נזילות מים.

 

נזילה המובילה לרטיבות

אחת הדרכים הנפוצות לאתר נזילה היא על ידי רטיבות אשר מהווה תופעת לוואי שכיחה של נזילה. אמנם רטיבות מסייעת לנו לזהות נזילה שאנו לא רואים בגלל היותה מעבר לקיר או לרצפה אך מאתר נזילת מים מוסמך לקשר בין הרטיבות למקור הנזילה ועל כן בנוסף לבצע תיקון נזילות מים במקום בו הנזילה נמצאת על מנת למנוע נזק עתידי.

 

מאתר נזילות מים בעקבות חשבון גבוה

עוד תופעת לוואי נפוצה אשר מהווה אינדיקציה טובה לנזילה היא הופעה של חשבון מים גבוה ממה שהיינו מצפים ממנו להיות בהתאם לכמות הנפשות והשימוש במים בבית. כאשר תזהו חריגה בחשבון המים החודשי ביחס לעלות החודשית הממוצעת שלכם פנו מיד לבדיקת מחיר מאתר נזילת מים והזמנתו על מנת לבצע חיפוש של המקור ותיקון נזילת המים.

 

הליך איתור נזילה

כפי שצוין לעיל, לרוב נזילה תתגלה בעקבות כך שהיא נזילה בולטת כמו כיור שבור אך היא יכולה להיות גם נזילה שזוהתה על ידי רטיבות בקיר או בתקרה וכן על ידי חשבון גבוה. לאחר שהוזמן מאתר נזילות מים וזוהתה הנזילה ניתן להמשיך בהליך תיקון נזילת מים בהתאם למומחיות של בעל המקצוע שהוזמן.

לרוב מאתר נזילות מים מחיר אשר נבנה בהתאם לחומרת ומורכבות המצב וכן באם המשיך לתיקון נזילת מים או רק התבצע איתור.

 

מכשירי איתור נזילות

מעבר לניסיון שמביא עמו מאתר נזילות בדירה הוא משתמש במכשירי איתור משוכללים על מנת להגיע למקור האמתי ולמנוע נזק אגבי.

מכשירים המשמשים מאתר נזילות מים

  1. מצלמה טרמית
  2. אלקטרודות חשמליות
  3. סאונד ומכשיר אקוסטי
  4. לחץ מים
  5. בלונים
  6. גז

 

כמה עולה מאתר נזילות מים?

מאתר נזילות מים יגיע עד לביתכם עם הכלים הנדרשים מתוך הרשימה שפורטה לעיל כך שעלות השכר שלו משלבת את השירות עד הבית, את אחזקת המכשירים וכמובן שכר על עבודתו. הזמנה של מאתר נזילת מים לצורך איתור או תיקון נזילת מים מצריכה בשכר בסיס על עצם האיתור ובאם יהיה צורך בשימוש במכשיר מיוחד או המשך לתיקון הנזילה, יעלה השכר בהתאם.

 

מחירון מאתר נזילות מים כללי

מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

למאתר נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

ישנן נזילות אשר לא ניתן לאתר במראית עין. למרות שהן לא בולטות הן עדיין עושות נזק לבית ועל כן חובה לפנות לאיש מקצוע ולאתר אותן בהקדם.

מאתר נזילות מים לרוב יהיה מוסמך בשני התחומים כך שלאחר האיתור הוא ימשיך לשלב תיקון נזילת מים.

שכרו של מאתר נזילות מים נקבע על פי שכר בסיס לבדיקה או לאיתור. בהתאם לממצאים הראשוניים תתווסף עלות על שימוש בשיטות מיוחדות או תיקון.

בגלל שמאתר נזילות מים משתמש בהרבה שיטות ומכשירים מיוחדים לרוב הוא יוכל לסייע ולתת שירות גם בנזילות אחרות כמו נזילות גז.

דילוג לתוכן