איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות לפני קניית נכס

מזל טוב! החלטתם לקנות דירה חדשה. קניית דירה להשקעה או ממש על מנת לעבור לגור שם היא החלטה גדולה ומרגשת. רבים נוטים להזניח את בדיקות הדירה בגלל שהיא חדשה ומסתמכים על כך שהיא גמורה לגמרי ללא פערים, אך לא כך תמיד יהיה הדבר. בפועל מאתר נזילות לפני קניית נכס מסייע לכם לוודא כי הנכס החדש אותו אתם רוכשים מוכן למגורים כך שהסתיימה בו הבנייה ואין צורך בשיפוץ התשתיות בו.

☑️מאתר נזילות לפני קניית נכס מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות לפני קניית נכס
מאתר נזילות לפני קניית נכס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקות לפני קניית נכס

מעבר לחתימה על חוזים, עבודה מול עורכי דין ומול רשות המיסים, לפני קניית נכס מומלץ לשכור שירותים של בעלי מקצוע נוספים על מנת להבטיח את איכות הנכס ומוכנותו למגורים או להשכרה.

בדיקות אשר כדאי לבצע לפני קניית נכס

  1. בדיקת שמאי מקרקעין להערכת הנכס
  2. מאתר נזילות לפני קניית נכס
  3. בדיקת תשתיות גז
  4. בדיקת חשמלאי
  5. בדיקת כיבוי אש (באם נדרש)
  6. וידוא קיום ממ"ד או מקלט סמוך

 

בדיקות שמבצע מאתר נזילות לפני קניית נכס

כאשר מדברים על קניית נכס לרוב מדובר בשני סוגים נכסים והם נכס חדש מקבלן או נכס יד שנייה מהבעלים העוזבים. בשני המקרים בעבור מאתר נזילות לפני קניית נכס מחיר זהה בהתאם לבדיקות אותם מבצע.

דוגמאות לבדיקות אשר מבצע מאתר נזילות לפני קניית נכס

  1. בדיקת תשתיות שירותים (ניאגרות ואסלות)
  2. בדיקת מקלחות ואמבטיות
  3. בדיקת כיורים במטבח ובשאר הבית
  4. בדיקת הצנרת הסמויה
  5. בדיקת תשתיות השקיה וגינון

 

חשיבות בהזמנת מאתר נזילות לפני קניית נכס

כל שלב הקניה של נכס, באם מדובר בנכס יד ראשונה או שנייה, חייב להיות מסודר ומושקע על מנת להציף פערים בדירה עוד כאשר היא בבעלות הבעלים הקודמים ובאחריותם לבצע תיקונים באם נדרש (כמובן במסגרת החוזה שנחתם או שיחתם).

כמו שחשוב להזמין מאתר נזילות לפני קניית נכס בהתאם גם חשוב תיקון נזילות לפני קניית נכס על מנת להבטיח כניסה קלה ונעימה לנכס החדש וכן, קבלת נכס מוגמר ללא נזקים.

 

כמה עולה מאתר נזילות לפני קניית נכס?

נוסף על מחירו של הנכס ועלויות החוזים ועורכי הדין חשוב לשלם גם את מחיר מאתר נזילות לפני קניית נכס על מנת להבטיח צנרת מוגמרת ללא נזקים. העלות של מאתר נזילות לפני קניית נכס מורכבת מכל שלב שהתבצע בעבודה החל מהבדיקה הראשונית ותוספת כספית על איתור יסודי יותר (גם באזורים אשר לא מוחבאים מאחורי הקירות) וכן המשך לשלב תיקון נזילה לפני קניית נכס יגרום לעלות נוספת.

 

מחירון מאתר נזילות לפני קניית נכס כללי

מאתר נזילות לפני קניית נכס מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות לפני קניית נכס חייגו 055-978-0890 ☎️

תפקידו של מאתר נזילות לפני קניית נכס לזהות אזורים בעלי פוטנציאל לנזילה תוך חיפוש נזילות קיימות, גם אם הן מוסתרות מאחורי הקירות או הרצפה.

טרם קניית נכס מומלץ להזמין מאתר נזילות לפני קניית נכס על מנת לחפש נזקים עתידים או נזילות קיימות, גם לאחר קניית הנכס וכניסה למגורים בו יכולות להופיע נזילות ועל כן מומלץ להמשיך לבצע בדיקות ובהתאם גם תיקון נזילות לפני קניית נכס ואחריו.

באם זוהתה נזילה או פוטנציאל לנזילה מומלץ לבצע תיקון למקור הנזילה כדוגמת החלפת החלק התקול או סתימת חורים אשר גרמו למים לנזול.

ישנן נזילות אשר גורמות לתופעות לוואי נראות גם לעין לא מקצועית, לרוב מדובר ברטיבות או לחות לא מוסברת באזורים בהם עוברת הצנרת או אזורים סמוכים למכשירי מים.

דילוג לתוכן