איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות חיצוניות

הריצו תמונה בראש של ברז מטפטף למרות שסגרתם אותו כך שלאט לאט נוצרת סביבו שלולית מים גדולה שאף אחד לא יודע אפילו מהיכן להתחיל להפסיק את הגדילה שלה. בעוד לפעמים יהיה מדובר בפשוט סיבוב של אחד הברגים או אפילו החלפת הברז בשל התגלותו כתקול ישנן נזילות חיצוניות אשר רק מאתר נזילות חיצוניות יכול לטפל בהן.
בכל מקרה, תמיד עדיף להסתמך על עבודתו של בעל מקצוע ולא להסתפק בתחושת הבטן שלכם או בשכן שטוען שהוא יודע לעשות הכל.

☑️מאתר נזילות חיצוניות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות חיצוניות
מאתר נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות פנימיות וחיצוניות

בעצם כל הצנרת הביתית שלכם, וכל צנרת באשר היא, מורכבת מתשתית פנימית אשר לרוב תהיה מוחבאת מתחת לרצפה או מאחורי הקירות ובנוסף אליה גם תשתית חיצונית אותה אתם בעצם רואים. כדוגמת הצינורות של הכיור אשר מוחבאים בתוך הארון שמתחתיו או הניאגרה שמובילה מים אל האסלה.

בנזילה פנימית הכוונה לנזילות אשר נמצאות מתחת לקרקע ומתפרצות בצנרת עצמה, כך שהן לא משפיעות על החוץ בעוד תפקידו של מאתר נזילות חיצוניות דווקא להתמקד בנזילות אשר אינן נראות על פני השטח סמוך למכשירי המים ומתקני המים במבנה.

 

מאתר נזילות חיצוניות הוא איש מקצוע

על פניו נדמה כי כל אחד יכול להיות מאתר נזילות חיצוניות, פשוט לחפש איזור בו נוזלים מים למרות שהם לא אמורים ולסובב שם איזה בורג אך גם מאתר נזילות חיצוניות וגם ביצוע תיקון נזילות חיצוניות לא כזה פשוט.

ברז מטפטף הוא דוגמא לנזילה אך אחת קלה, מה עם מקרה בו ישנה נזילה מהניאגרה שלכם או אפילו מהאסלה, אמנם תוכלו לזהות שמשהו חריג קורה עם המים בבית אך לא באמת תדעו מה המקור וכיצד לטפל בו, כאן אל תהססו ופנו למציאת ולהזמנה של השירות תוך וידוא שלשירות מאתר נזילות חיצוניות מחיר מתאים לכם ולמצב.

 

מאתר נזילות חיצוניות ופנימיות

לרוב בעל מקצוע אשר מאתר נזילות חיצוניות יהיה מוסמך לאתר גם פנימיות וגם לבצע תיקון נזילה חיצונית. כאשר ישנה נזילה חיצונית היא בהחלט יכולה להצביע על נזילה פנימית. במידה והיה פיצוץ באחד ממתקני המים כנראה שנוצר אצלו לחץ מים גדול בשל מעבר לא נכון של מים בצנרת כך שהם כולם התנקזו לבד.

לצורך איתור זה מאתר נזילות חיצוניות יוכל להשתמש במכשור מתאים על מנת להגיע גם לאזורים הפנימיים כדי לוודא את מקור הנזילה ולהפסיקה.

 

כמה עולה מאתר נזילות חיצוניות?

מחיר מאתר נזילות חיצוניות מתחלק לכמה מרכיבי שכר טרחה של בעל המקצוע. האיתור הראשוני לרוב עולה בסביבות 1200 שקלים. במידה ובעל המקצוע אשר מאתר נזילות חיצוניות סבור כי יש צורך באיתור של נזילה פנימית או חיפוש פנימי ותת קרקעי הוא יעבור להשתמש במכשירים מיוחדים אשר יגבו מחיר נוסף. תיקון נזילה חיצונית יעלה גם כן כמה מאות שקלים.

 

מחירון מאתר נזילות חיצוניות כללי

מאתר נזילות חיצוניות מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

בשונה מחיפוש תת קרקעי מאתר נזילה חיצונית דווקא יחפש במקומות בהם ישנו סימן ברור לנזילה, בדרך כלל סמוך למתקני המים בביתכם.

קודם כל לקרוא לשירות מאתר נזילות חיצוניות, לאחר ובמידה ויאתר נזילה רצינית ניתן להמשיך איתו לביצוע תיקון נזילה חיצונית במקום שנמצא ודורש תיקון.

גם אם נראה שהנזילה היא רק היכן שיש מים וכי התיקון פשוט, יכול להיות שמשהו אחר גרם לנזילה ועל כן כדאי מאוד לבחור כן להזמין בעל מקצוע אשר יבצע בדיקה מעמיקה של האיזור ושל הצנרת.

כאשר מאתר נזילות חיצוניות מחפש רטיבות הוא לרוב יחפש באיזורים אשר סמוכים למתקני מים או מעל האיזורים בהם עוברת הצנרת מתחת לקרקע.

דילוג לתוכן