איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות במרתפים

המרתף יכול להיות מילה מאוד חיובית או מאוד שלילית. בחלק מהבתים יהיה מדובר בחדר נידח בתחתית הבית בו אנו שומרים ציוד או מסתירים חפצים שאין לנו עניין בהם יותר ועל אחת כמה וכמה גם אזור חשוף ואפילו יש לומר אפל. מהצד השני נוכל למצוא מרתפים אשר הוסבו להיות חדרים מן המניין, כדוגמת חדרי מוזיקה או קולנוע. בשני המקרים חשוב לוודא בעזרת מאתר נזילות במרתפים כי אין נזק מוסתר או גלוי במרתף בעקבות נזילה.

☑️מאתר נזילות במרתפים מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במרתפים
מאתר נזילות במרתפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תקרת המרתף – רצפת הבית

אחד הדברים שמאוד קל לשכוח הוא שבגלל שהמרתף הוא תת קרקעי ביחס לבית תקרתו היא בעצם הרצפה של שאר הבית. כלומר, המרתף נמצא או מתחת לבית עצמו או ממש מתחת לקרקע ועל כן הוא חשוף הרבה יותר למשקעים חיצוניים ולנזקי הסביבה.

סביר כי כאשר ישנו גשם או לחות באדמה אשר נמצאת מעל המרתף, יגרם נזק למרתף ואתם אפילו לא תבחינו זאת, בעקבות כך שלרצפת הבית שלכם נזק זה לא יגיע. מאתר נזילות במרתפים יוודא כי המרתף לא נמצא בהזנחה ואם כן, יבצע תיקון נזילות במרתפים.

 

מאתר נזילות במרתפים ללא נזק

דווקא בגלל שהמרתף נמצא מתחת לפני הקרקע הרבה יותר מסובך ממש לשבור קירותיו או את התקרה, בעקבות כך שגם הצנרת נמצאת מתחת, מעל או מאחורי קירות המרתף. לבעל מקצוע אשר מאתר נזילות במרתפים מחיר הגיוני לכל כיס וגם מומחיות להיות מאתר נזילות במרתפים ללא נזק.

בגלל שהוא משתמש בשיטות חדשניות הוא בעצם יכול ממש לראות את הצנרת או את מקור הנזילה מבעד לקירות ולתקרת המרתף מבלי לגרום נזק למבנה.

 

מאתר נזילות במרתפים ומתקן ליקויים

במידה ואכן מאתר נזילות במרתפים זיהה אחת כזאת כעת נדרש לבצע תיקון לליקוי אשר גרם לנזילה או לחילופין לליקוי שהנזילה גרמה לו. בעצם מדובר לרוב באיטום חלק מסוים במרתף אשר בו נוצרה הנזילה. לרוב מאתר נזילות במרתפים מוסמך גם לבצע תיקון נזילה במרתף, כך שיגרום נזק מינימלי, רק אם נדרש, על מנת לפרק את האזור בו מוחבאת הצנרת ולתקן אותה.

לחילופין יכול להיות כי מדובר בחור מסוים אשר מחדיר מים למרתף ובמקרה זה יש לבצע איטום לחור.

 

כמה עולה מאתר נזילות במרתפים?

מחיר מאתר נזילות במרתפים נע בין כמה מאות שקלים אשר הולכים לבדיקה לאיתור הנזילה ויכול להגיע גם לאלפי שקלים כתוצאה משימוש בשיטות חדשניות וכן ביצוע תיקון נזילות במרתפים. בפועל אין לכם כל כך ברירה מכיוון שמדובר במרתף והוא חלק חשוב בבית אשר מכיל בתוכו ומחביא בתוכו חלק ניכר מהצנרת ועל כן נמצא בסיכון גבוה יותר לנזילה משאר חלקי הבית.

להזמנת מאתר נזילות במרתפים מחיר שיכול להיות גבוה אך שירות זה נחוץ בהחלט.

 

מחירון מאתר נזילות במרתפים כללי

מאתר נזילות במרתפים מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות במרתפים חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שרובנו לא נכנסים באופן תדיר למרתף, מעצם היותו מרתף, יכולה להיווצר שם נזילה גדולה אשר גורמת גם כן לנזק חמור ולכן אין אנו מסוגלים להשתלט על המצב ללא איש מקצוע.

לרטיבות במרתף יכולות להיות כמה סיבות ואחת מהן היא אכן נזילה. בגלל שהמרתף נמצא מתחת לשאר הבית סביר שתהיה רטיבות בתקרת המרתף כתוצאה מנזילה בצנרת המותקנת בין תקרת המרתף לרצפת הבית.

התשובה היא חד משמעית כן, אך במקביל כנראה שרק איש מקצוע יוכל לבצע את המשימה בגלל המורכבות במבנה המרתף.

לצערנו לא, אך רוב הזמן כן. בכל מקרה מאתר נזילות במרתפים יזהה עבורכם גם איטום או עבודת תיקון נזילות במרתף אשר התבצעה שלא כראוי או שעבר זמן מה ועל כן כבר לא אפקטיבית ודורשת תיקון.

דילוג לתוכן