איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות במפעלים

עלויות אחזקת מפעל מגיעות לסכומי עתק בשל ההוצאות הרבות על האחזקה השוטפת כדוגמת מים, חשמל וכל החומרים המתספקים את העבודה והייצור במפעל. למרות שההוצאות על האחזקה השוטפת גבוהות לעיתים נוכל להבחין בשינוי גדול בחשבון המים אשר יכול להצביע על נזילה. בשלב זה מתעורר חשד על קיום נזילה אך לא ברור מה מקור הנזילה. על מנת למצוא את המקור מומלץ ליצור קשר עם מאתר נזילות במפעלים אשר ימצא את מקור הנזילה ויתקן אותה.

☑️מאתר נזילות במפעלים מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במפעלים
מאתר נזילות במפעלים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תשתיות מים במפעלים

בכל מפעל ישנם פסי ייצור בהתאם למטרת המפעל באם מדובר במפעל לייצור משקאות או מפעל לייצור חלקי חילוף לרכבים. לא משנה מה מטרת המפעל, מעצם היותו מבנה, ואף מבנה גדול, מותקנת בו מערכת צנרת המובילה מים לניקוי ולאספקת המפעל.

בגלל שמדובר במערכת מורכבת המובילה מים יש הרבה פוטנציאל להיווצרות נזילות במפעל אשר הן גלויות לעין. נוסף על נזילות אלו מאתר נזילות במפעלים יכול למצוא מקומות פוטנציאלים לנזילות עתידיות ולתקן אותן מראש.

 

מפעל גדול

נראה כי בתור מנהלי מפעל או אפילו עובדי פס תוכלו למצוא בקלות נזילות, אך לא כך הדבר. כל מפעל הוא מבנה גדול ומורכב כך שלא פשוט לעבור על כל חלקי המפעל ולהגיד בוודאות כי לא קיימת נזילה. לצורך כך מומלץ לשלם בעבור מאתר נזילות במפעלים מחיר נמוך יחסית על מנת לקבל סקירה מלאה ויסודית של כל המבנה.

במקרה בו מאתר נזילה במפעלים איתר אחת יש לעבור לשלב תיקון נזילות במפעלים עם אותו בעל מקצוע או אדם שונה, בהתאם לצורך.

 

מאתר נזילות במפעלים כתלות במבנה המפעל

מעבר לחיפוש פיזי של הנזילה, כך שמחפשים רטיבות או סימנים לנזילה, מאתר נזילות במפעלים יכול לשלב גם שיטות מיוחדות על מנת להגיע למקומות אשר לא נגלים לעין ונוטים להזניח אותם בגלל שהם במקומות ללא גישה.

גם מבחינת תיקון נזילות במפעלים לבעל מקצוע אשר מאתר נזילות במפעלים יכולת לגשת למקומות מורכבים על מנת לתקן את מקור הנזילה ועל כן בעל יתרון משמעותי אל מול תיקון או איתור עצמאי של בעל המפעל או עובדיו.

 

כמה עולה מאתר נזילות במפעלים?

אמנם נראה כי בדומה לכל שירות או מענה מקצועי מחיר מאתר נזילות במפעלים יהיה מחיר גבוה, אך לא כך הדבר.

בפועל, למרות שמדובר בשטח גדול ולעיתים גם במערכות מים מאוד מורכבות מחיר מאתר נזילות במפעלים יהיה כתלות בעבודה שהתבצעה מבחינת בדיקה ראשונית כללית של המפעל לחיפוש נזילות ובמידה ותמצא אחת, ויהיה המשך לאיתור יסודי או לתיקון נזילות במפעלים, תתווסף עלות על העבודה שהתבצעה.

 

מחירון מאתר נזילות במפעלים כללי

מאתר נזילות במפעלים מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות במפעלים חייגו 055-978-0890 ☎️

כשמו כן הוא, מאתר נזילות במפעלים אחראי לחפש נזילות בשטח המפעל ובהתאם גם לבצע איתור מעמיק יותר באם נמצא חשד לנזילה או אף לבצע תיקון למקור הנזילה.

תחילה יערוך המאתר בדיקה ראשונית לחיפוש מקומות פוטנציאלים לנזילות, מכאן, במידה וימצא חשד, ישתמש בשיטות חדשניות על מנת לאתר את המקור ולאחר מכן לתקן ולעצור את הנזילה.

תדירות הנזילה תלויה בגודל וסוג המפעל, אך ללא ספק, ביחס למבנה קטן, במפעל ישנה צנרת יותר מורכבת ועל כן הסיכוי לנזילה גדול יותר. כמו כן, ישנם מפעלים אשר משתמשים במים במהלך הייצור ולכן על אחת כמה וכמה בעלי פוטנציאל.

בדומה לכל עבודה מקצועית תמיד כדאי לשכור את שירותיו של מי שמתמחה בעבודה, גם אם זיהיתם נזילה גלויה מומלץ ליצור קשר עם מאתר נזילות במפעלים כדי לוודא שלא פספסתם כלום.

דילוג לתוכן