איתור נזילות איתור ברור

מאתר נזילות במוסדות

☑️מאתר נזילות במוסדות מומחה ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

מאתר נזילות במוסדות
מאתר נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

על מוסדות ומים

בתי ספר, אוניברסיטאות וגם תיאטראות הם כולם דוגמאות למוסדות גדולים או קטנים. בעוד כל מוסד שונה ומיוחד בהתאם למטרת המוסד, גודלו ואופן בנייתו ישנם דברים אשר דומים בין כל המוסדות, אחד מהם הוא קיומם של מים ואיתם קיום צנרת. בבתי ספר המים יהיו במטבח בחדר המורים, בשירותים ובמתקני השתייה לעומת תיאטרון אשר בו כנראה שהמים יהיו רק בעבור השירותים. בכל מקרה כנראה שבוודאות תהיה צנרת מובילת מים בכל מוסד ועל כן לכל מוסד רלוונטי הזמנת מאתר נזילות במוסדות.

 

על נזילות ופיצוצי מים

כל צנרת מורכבת בעיקרה מצינורות וחיבורים אשר יוצרים מסלול מורכב להובלת מים ממקור האספקה לכל המכשירים צורכי המים במבנה. נזילה היא בעצם מצב בו המים לא עוברים במסלול המיועד להם ונוזלים החוצה מהמערכת.

מאתר נזילות במוסדות יכול למצוא בצנרת המוסד גם פיצוץ מים אשר לרוב נגרם מלחץ מים מסיבי על אחד החלקים בצנרת כך שהצנרת לא מסוגלת להחזיק עוד את המים בתוכה ונוצר פיצוץ בחלק בו נוצר הלחץ, במקרים אלו נדרש תיקון נזילות במוסדות לחלק הניזוק.

 

סימני זיהוי למאתר נזילות במוסדות

כאשר תחליטו לשלם בעבור מאתר נזילות במוסדות מחיר גבוה או נמוך ככל שיהיה הוא יגיע לבדיקה ולחיפוש נזילה. תחילה יחפש סימני זיהוי ולאחר מכן יוכל להשתמש במכשירים מיוחדים אשר לרשותו לצורך איתור יסודי יותר של הנזילה, במיוחד אם לא ימצא סימן זיהוי מתאים.

סימני זיהוי לנזילה

  1. רטיבות
  2. שלוליות מים
  3. לחות
  4. חשבון מים גבוה מהרגיל

 

מומחיות מאתר נזילות במוסדות

כאמור, תפקידו של מאתר נזילות במוסדות הוא חיפוש נזילה ובהתאם לצורך גם ביצוע תיקון נזילות במוסדות על מנת למנוע או לצמצם נזק. בשונה מחיפוש נזילה על ידי עוברי אורח במוסד או גם אפילו מנהל המוסד, מומחיותו של מאתר נזילה במוסדות היא שימוש במכשירים מקצועיים ומותאמים על מנת לזהות גם נזילות חבויות.

מאתר נזילות במוסדות נותן מענה לצנרות מוסתרות כמו שקיימות ברוב המוסדות כדוגמת מערכות העוברות מאחורי הקיר או מתחת לרצפה ועל כן קשה מאוד לאתר שם נזילה ללא מכשור החודר מחסומים ראייתיים אלו ואחרים.

 

כמה עולה מאתר נזילות במוסדות?

מחיר מאתר נזילות במוסדות לרוב אינו יהיה תלוי בגודל המוסד אלא בשלבים ובסוג העבודה שביצע מאתר נזילות במוסדות. כמובן שהזמנה של תיקון נזילה במוסדות מתחיל באיתור יסודי ומעמיק של הנזילה, גם אם היא מוחבאת או מוסתרת. על שלב זה תשלמו מחיר ראשוני של כ- 1200 שקלים. נוסף על סכום זה על כל עבודה נוספת שיבצע מאתר נזילות במוסדות יעלה את עלות השירות.

 

מחירון מאתר נזילות במוסדות כללי

מאתר נזילות במוסדות מחיר מ-₪1800
מאתר נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
מאתר נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

למאתר נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

בעל מקצוע אשר מאתר נזילות במוסדות משתמש קודם כל בתמונת הצנרת של המוסד, כלומר במפת התכנון שלה. נוסף על כך, היתרון שלו על אנשים אחרים הוא היכולת שלו להשתמש במכשור חדשני כדוגמת מכשירים אקוסטיים או לחץ מים.

מאתר נזילה במוסדות מוזמן בעבור איתור וחיפוש של נזילות או רטיבות במוסד, באופן שגרתי וכמובן אם זיהיתם זאת בעצמכם. לאחר מכן לרוב, יהיה מוסמך גם להמשיך לשלב תיקון נזילות במוסד.

עלות שירות מאתר נזילות במוסדות מתחילה בשכר בסיסי של הבדיקה הראשונית ועולה בהתאם לצרכים שהתעוררו, באם התבצע שימוש במכשיר לצורך האיתור או אפילו תיקון נזילה במוסדות.

קודם כל בצנרת. נוסף עליה, באם קיימים במוסד מכשירים צורכי מים כדוגמת ברי מים, אסלות או כיורים גם שם יש לבדוק שהצנרת החיצונית תקינה ולא קיים נזק או נזילה בחלקי המערכת.

דילוג לתוכן