איתור נזילות איתור ברור

חידוש צנרת ללא חפירה

חידוש צנרת ללא חפירה היא שיטת עבודה חדשנית, המאפשרת לנו לבצע תיקונים נרחבים וחיוניים בצנרת – בלי לפגוע בשגרת החיים, תוך זמן קצר עם תוצאות מיטביות. צוות המומחים של המאתרים מבצע חידוש צנרת ללא חפירה בעזרת צוות מיומן וציוד מתקדם. צריכים חידוש צנרת ללא חפירה? התקשרו עכשיו.

☑️חידוש צנרת ללא חפירה באופן מהיר ומקצועי

☑️ייעוץ ראשוני ללא עלות

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️מתמחים בכל סוגי הנזילות

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️ביצוע העבודה מא' ועד ת'

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

חידוש צנרת ללא חפירה
חידוש צנרת ללא חפירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי צריך חידוש צנרת ללא חפירה?

החלפת צנרת או חלקי צנרת היא פעולה חיונית מדי פעם, בעיקר כאשר מדובר על צנרת ישנה ממתכת. זה יכול להיות בבית, במקום העבודה, במוסדות חינוך ורפואה וגם במרחב הציבורי – צינור תת קרקעי מתפוצץ ואז צריך להשבית את החיים באזור כולו, כדי לחפור, לגלות את מקור הבעיה ולבצע החלפה מורכבת של צינור לקוי.

פעולות אלה מלוות לרוב גם בסגירה של נתיבי מים, הגורמת להפסקת מים ארוכת טווח, לפעמים נמשכות כמה שבועות, אבל עם המאתרים אפשר גם אחרת.

 

חידוש צנרת ללא חפירה – כל השלבים

לצורך ביצוע של חידוש צנרת ללא חפירה אנחנו מבצעים עבודה בכמה שלבים:

  • כדי לאתר את המקום המדויק של הצינור הפגום אנחנו מבצעים צילום צנרת באמצעות מצלמות ומכשירים מיוחדים, במקביל לאיסוף מידע, עריכת מדידות ועוד.
  • לאחר איסוף הנתונים אנחנו מבצעים ניתוח של המצב כדי להחליט על דרך הפעולה הטובה ביותר ולתכנן את הביצוע המתאים ביותר.
  • צוות המומחים שלנו מגיע לאתר ובהתאם לתוכנית שהכנו מתחיל בהחדרה של שרוול פולימרי לתוך הצנרת. השרוול "מתלבש" על הצנרת מבפנים ונצמד לדפנות הצנרת הקיימת.
  • כאשר השרוול ממוקם באופן מדויק וצמוד היטב לדפנות הצינור הפגום, אנחנו מתחילים להפעיל תהליך הקשחה, שהופך את השרוול הפולימרי הגמיש לחלק בלתי נפרד מן הצינור, עמיד, נוקשה ואיכותי.
  • בתום התהליך אנחנו מבצעים צילום פנימי של הצינור לצורך בקרה.
  • בתוך החידוש המוצלח של הצנרת, אנחנו מוסרים לכם דוח מפורט של ליקויים ותיקונים, כולל צילום וידאו, לצרכים משפטיים וכתעודת אחריות.

 

יתרונות התהליך

חידוש צנרת ללא חפירה הוא תהליך נוח, פשוט, מהיר ואיכותי, אשר מביא איתו יתרונות רבים:

  • תהליך עבודה קצר, שאינו משבית את שגרת החיים.
  • תוצאה איכותית ועמידה ביותר, לפעמים אף יותר מהצינור המקורי.
  • שמירה על רצף בצינורות, ללא בליטות וחריגות.
  • ניתן ליישום בכל סוג של צנרת תת קרקעית.
  • ניתן ליישום בכל תנאי השטח.

 

חסרונות התהליך

חידוש צנרת ללא חפירה אינו אפשרי כאשר למשל המערכת כולה עשויה צנרת ישנה מאוד, שמתחילה להתפורר ברגע שמתחילים להתעסק איתה. גם במקרים של כשל תכנוני במערכת, יש סיכוי שלא נוכל לבצע את התיקון החדשני, אבל אל דאגה – יש גם שיטות אחרות.

 

כמה עולה חידוש צנרת ללא חפירה?

מחיר חידוש צנרת ללא חפירה משתנה בהתאם למספר הצינורות שזקוקים לפעולת החידוש, או גודל הפגם שיש לתקן בצינור אחד, למשל סדק בצינור באורך של כמה מטרים ויותר, לעומת סדק באורך של כמה סנטימטרים בודדים.

המחיר עשוי להשתנות גם בהתאם לרמת הקושי להגיע למקום הבעיה, רמת הקושי באיתור מקור הבעיה וכן הלאה.בכל מקרה, אם מבקשים מכם לשלם עבור חידוש צנרת ללא חפירה מחיר לא הגיוני, חשוב שתבצעו השוואת מחירים כדי לבחון את אמינות ההצעה שקיבלתם.

 

מחירון חידוש צנרת ללא חפירה כללי

חידוש צנרת ללא חפירה מחיר מ-₪1,200
איתור צנרת מחיר מ-₪800
טיפול בפיצוץ בצנרת מחיר מ-₪1000

 

לחידוש צנרת ללא חפירה חייגו 055-978-0890 ☎️

מצלמות מתקדמות ומתוחכמות מאפשרות לנו לבצע צילום של הצנרת באמצעים מתקדמים ולאתר את מקור הבעיה בלי לחפור ובלי לחצוב, תוך זמן קצר, ברמה גבוהה של אמינות.

בעיקר כדי שלא לפגוע בשגרת החיים, אבל גם כדי למנוע נזקים מיותרים בעקבות חפירה וחציבה, אשר גם עולים כסף רב.

חידוש צנרת באמצעים רגילים ומיושנים עשוי להימשך מספר שבועות. חידוש צנרת ללא חפירה נמשך מספר שעות בדרך כלל.

חידוש צנרת עם שרוול פולימרי מעניק עמידות לצנרת שיכולה להימשך עשרות שנים. התיקון מספק לכם צינור מחודש, עמיד בפני תזוזות, חורים, סדקים ואפילו חדירת שורשי עצים.

דילוג לתוכן