איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות תת קרקעיות

חלקכם ודאי יודעים וחלקם ודאי לא אך בכל מקרה כנראה שמתחת לרגליים שלכם עוברת לה צנרת תת קרקעית, מוסתרת כדי לא לכער לכם את הבית ואת החצר אך גם כדי להגן עליה. היתרונות בצנרת התת הקרקעית הופכים חסרונות כאשר מתעורר חשד לנזילה ובעצם לא ניתן לבצע זיהוי נזילות תת קרקעיות מבלי להיעזר במכשור מיוחד אשר מגשר על הפער בהגעה אל הצנרת.

☑️זיהוי נזילות תת קרקעיות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות תת קרקעיות
זיהוי נזילות תת קרקעיות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

הקושי בהליך זיהוי נזילות תת קרקעיות

שני המקורות העיקריים לנזילה הם נזילת גשם בגלל בעיות איטום או לחילופין בגלל נזקים בצנרת עצמה. על מנת לזהות בבירור היכן יש נזילה וגם מדוע היא נוצרה בעיקרון יש הכרח בהגעה לצנרת וראיית הצינורות מקרוב. כאשר הצנרת תת קרקעית לא ניתן להגיע אליה (ללא גרימת נזק מיותר) ועל כן ישנו קושי בביצוע זיהוי נזילות תת קרקעיות. לצורך כך קיימים כמה מכשירים אשר נותנים מענה לקושי בלהגיע לצנרת.

 

מכשירים לביצוע זיהוי נזילות תת קרקעיות

  1. מכשיר אקוסטי
  2. מכשיר מבוסס סאונד
  3. מודד לחץ מים
  4. הזרמת גז בצנרת
  5. צילום טרמי

 

זיהוי נזילות תת קרקעיות בעזרת מכשיר אקוסטי

כאמור, נזילה תת קרקעית מונעת מבעל המקצוע אשר מבצע זיהוי נזילות תת קרקעיות להגיע ישירות אל הצנרת, לראות מה המצב שלה ולחפש את מקור הנזילה על ידי ראייה. לצורך כך ישנו מכשיר אקוסטי מיוחד אשר בעלי מקצוע משתמשים בו.

המכשיר האקוסטי מתבסס על אקוסטיקה – שידור גלי קול בתוך הצינורות כך שהפיזור והחזרה שלהם אל המכשיר מאפשר לבעל המקצוע לאבחן את פיזור המים בצינור ובהתאם באם והיכן קיימת נזילה. כמובן שמכשיר זה מותאם לאנשים המבינים כיצד להשתמש בו ועל כן כדאי לשלם בעבור זיהוי נזילות תת קרקעיות מחיר שיתבקש גם אם אתם סבורים שתצליחו לאבחן לבד.

 

זיהוי נזילות תת קרקעיות בעזרת סאונד

בדומה למכשיר האקוסטי, ניתן לבצע זיהוי נזילות תת קרקעיות גם בעזרת מכשיר מבוסס סאונד. כאן, אין צורך בהזרמה או שידור בתוך הצנרת. יש לקרב את המכשיר לקרקע שבתוכה מוטמנת הצנרת. במכשיר ישנם מיקרופונים קטנים אשר מאזינים לזרימת המים בצינורות ומאפשרים קבלת תמונה של זרימת המים במערכת התת קרקעית ובהתאם הבנה באם יש נזילה והיכן.

 

כמה עולה זיהוי נזילות תת קרקעיות?

מחיר זיהוי נזילות תת קרקעיות הוא כ-1400 שקלים, השירות מעניק לכם זיהוי נזילה כאשר ישנו סימן זיהוי או נזילה גלויה ומאפשר לדיירי המבנה הבנה מה חומרת המצב ומה נדרש לעשות על מנת לעצור אותו. במידה והמצב חמור כמובן שיהיה צורך בביצוע תיקון נזילות תת קרקעיות על מנת להפסיק אותן, מתוך הנחה שללא מכשור או שיטות מיוחדות לא תצליחו להגיע לנזילה בעצמכם, כעת או בעתיד.

הליכים נוספים על זיהוי נזילות תת קרקעיות יעלו לכם החל מ-1800 שקלים נוספים.

 

מחירון זיהוי נזילות תת קרקעיות כללי

זיהוי נזילות תת קרקעיות מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות תת קרקעיות חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שהצנרת היא תת קרקעית קשה מאוד להגיע פיזית אליה ועל כן גם קשה מאוד לבצע זיהוי נזילות תת קרקעיות. כמובן שיש מכשור אשר מתגבר על כך אך זה שמור לבעלי מקצוע.

השארת וכמות הנזק היא כתלות בעומק הצנרת ובמכשור אשר בעל המקצוע השתמש בו. כנראה שבמהלך תיקון נזילות תת קרקעיות כן יהיה יותר נזק בגלל שרוב הסיכויים שיהיה צורך בחפירת הקרקע כדי להגיע לצנרת.

על מנת לקבל שירות זיהוי נזילות תת קרקעיות עד הבית יש להזמין מאתר נזילות או אינסטלטור אשר מתמחה בזיהוי נזילות על מנת למקסם את השירות שתקבלו.

רוב הסיכויים שלא, הצנרת מוטמנת ויהיה לכם קשה מאוד להבין היכן עוברת ובהתאם גם היכן לחפש את הנזילה.

דילוג לתוכן