איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות סמויות

נזילות, ודאי אחד הדברים הכי נפוצים והכי לא ברורים המתרחשים בכל מבנה באשר הוא, ברחבי הארץ ובטח ברחבי העולם. כנראה שעבודת זיהוי נזילות סמויות היא אפילו עוד יותר קשה, מכיוון שמדובר בהתמודדות עם עיוורון ראייתי מוחלט באשר למקור הנזילה ואפילו פשוט באשר למבנה הצנרת.

אתם לא אמורים להתמודד עם נזילות סמויות לבד ולצורך זה ישנם בעלי מקצוע אשר מתמחים בהפעלת מכשירים לצורך זיהוי נזילות סמויות וגם לגבי נזילות גלויות בעלות מוקד או מקור נזילה סמוי.

☑️זיהוי נזילות סמויות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות סמויות
זיהוי נזילות סמויות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות סמויות אל מול גלויות

למה בעצם נזילות סמויות כל כך קשות לגילוי ומצריכות עירוב של בעל מקצוע בהליך ובהתאם גם תשלום על זיהוי נזילות מחיר נוסף לתיקון שיתבצע לאחר מכן? קודם כל, נזילה סמויה, כשמה כן היא, סמויה. על כן, לא ניתן לראות אותה או לזהות מאיפה מתחילה ואפילו היכן נגמרת.

שנית, נזילות סמויות יכולות להיות מאוד מסוכנות, שכן יכול להיות שבזמנים אלו ישנה נזילה במבנה מסוים אשר מחלישה את התשתיות ואת המבנה וכאשר היא כבר תהפוך גלויה, כנראה שהנזק שגרמה יהיה מאוד גדול וקשה לתיקון בחזרה.

 

איך מבצעים זיהוי נזילות סמויות?

אם אכן כל כך קשה לבצע זיהוי נזילות סמויות, והנזילות כל כך סמויות שלא ניתן לראותן, איך בכל זאת מצליחים בעלי מקצוע לבצע זיהוי נזילות סמויות במבנה? התשובה היא שהם לא מתספקים רק בתחושת בטן שלהם, אלא משתמשים במכשירים מיוחדים שזאת בדיוק המטרה שלהם – להגיע לצנרות ומוקדי עניין גם אם הם תת קרקעיים.

 

מכשירים המסייעים לביצוע זיהוי נזילות סמויות

  1. מכשיר מבוסס סאונד – מספק לבודק מידע אודות המים ופיזורם בצנרות על פי סאונד הזרימה הצפוי והמצוי
  2. מכשיר מבוסס אקוסטיקה – בדומה לסאונד, מתבסס על החזרה של גלים מהצינורות, משתנה על פי פיזור המים בצנרת
  3. מצלמה טרמית – מספקת תמונה מבוססת טמפרטורות כך שניתן לדעת היכן יש מים
  4. לחץ מים – מכשיר דמוי שעון לחץ אשר קירובו לצנרת הסמויה מאפשר קבלת מידע על לחץ המים בצנרת ובהתאם על קיום נזילה או עודף מים בצינור
  5. גז – הזרמת גז בצינורו כך שהוא נותן חיווי על פיזור המים בצינורות, כמובן שהכל תוך ביקורת ולא נשקפת סכנה לדיירי המבנה בגלל הגז

 

כמה עולה זיהוי נזילות סמויות?

הזמנת שירות זיהוי נזילות סמויות הוא במידה ואתם סבורים שישנה נזילה במבנה שלכם אך אין לכם מושג היכן היא או איך לתקן אותה. מחיר זיהוי נזילות סמויות הוא 800 שקלים, אך מחיר זה מתבסס רק על הזיהוי עצמו, כך שסביר להניח כי לאחר שתזוהה נזילה, יש לבצע גם איתור למקור שלה וכמובן, גם לתקן אותה.

לכן כאשר אתם מתכוננים לתשלום בעבור זיהוי נזילות סמויות ותיקונן, כלומר כל ההליך, צפו לכמה אלפי שקלים בודדים.

 

מחירון זיהוי נזילות סמויות כללי

זיהוי נזילות סמויות מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות סמויות חייגו 055-978-0890 ☎️

למרות שהנזילות סמויות, ניתן להפעיל מכשירים מיוחדים המותאמים לזיהוי נזילות סמויות, גם אם הן מתחת לפני הקרקע או פשוט מוסתרות מאחורי קירות המבנה.

יש הרבה הבדלים, אך העיקרי הוא אופן הזיהוי וקלות הזיהוי של כל סוג נזילה. זיהוי נזילות סמויות יותר מסובך בגלל שיש בהכרח צורך בהפעלת מכשיר למציאת הנזילה, והסתמכות על סימנים מזהים שכן גלויים.

בכל מקום בו הצנרת עוברת בצורה סמויה (כמו ברוב המבנים). בגלל שיש צורך בהגנה על הצנרת ושמירה על האסתטיקה של הבית רוב הצנרות סמויות ועל כן ישנן גם הרבה נזילות סמויות.

כמובן, ואפילו חובה. למרות שהנזילה סמויה חובה לתקן את המקור שלה כך שהיא תפסיק להתקיים. יכול להיות שיצטרך להיגרם נזק למבנה. כדוגמת חפירת הקרקע, אך זה לרוב בלתי נמנע.

דילוג לתוכן