איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות מים

לפעמים דליפה קטנה בצנרת יכולה לגרום לנזקים משמעותיים שקשה לתקן. הבעיה הגדולה בנזילות מים היא שקשה לאתר את מקור הבעיה, אלא אם הנזילה מתרחשת בצינור חשוף שקל לראות לא נוכל לאתר את הנזילה בעצמנו. אם זיהיתם בבית או בחצר שלכם נזילה ואתם לא מוצאים את המיקום שלה, יש להזמין אינסטלטור עבור זיהוי נזילות מים שיאתר את מיקום הנזילה ויתקן אותה.

☑️זיהוי נזילות מים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות מים
זיהוי נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות מים – מהם הגורמים לנזילות?

בעיות של רטיבות ולחות הן בעיות שלכמעט כל משק בית יצא להתמודד איתן, ופעמים רבות הן נגרמות בשל נזילת מים ודליפות שונות בצנרת. נזילות מים לא קורות סתם כך ולרוב תהיה להתרחשותן סיבה מסוימת ותחזוקה נכונה תוכל למנוע זאת מראש. גורמים נפוצים לנזילות מים:

  • איטום לקוי סביב הצנרת
  • ריצוף לא יסודי
  • תרמוסטט פגום הגורם לכך שהמים יתחממו יותר מדי
  • בלאי של הצנרת

 

בעיות כאלו עלולות לגרום לנזילה ולאלץ אותנו להזמין מומחה עבור זיהוי נזילות מים.

 

זיהוי נזילות מים – כך תבחינו מוקדם בבעיה

נזילות מים הן מהבעיות שככל שעושים זיהוי נזילות מים ומטפלים בהן מוקדם כך קל יותר לפתור את הבעיה ולצמצם נזקים. החדשות הטובות הן שנזילות משאירות סימנים ואם תקדישו מעט תשומת לב תוכלו לזהות במהירות שישנו חשד לנזילה ולטפל בבעיה. אלה הם הסימפטומים העיקריים לנזילה:

  • טפטוף מים מהקירות או מהתקרה
  • קירות לחים או רטובים
  • עובש בקיר וקילופים
  • שינוי צבע הריצוף
  • חשבון מים גבוה מהרגיל

 

באופן כללי, כל סימן של לחות ורטיבות במקום שדבר כזה לא אמור להיות בו צריך לעורר את החשד שישנה נזילה ונצטרך לעשות זיהוי נזילת מים.

 

היכן יכולה להיות נזילת מים?

באופן כללי ישנן שלוש מערכות מים בבית שיכולה להיות בהן נזילה, והדבר הראשון שצריך לעשות כדי לאתר את מיקום הנזילה עבור תיקון  נזילת מים הוא להבין באיזו מערכת מים התרחשה הנזילה בה יש צורך בזיהוי נזילות מים.

  • מערכת הביוב והדלוחין: תפקידה של מערכת זו היא ניקוז המים מהכיורים, המקלחות והאסלות בבית. נזילה במערכת הביוב תתבטא בטפטוף לא רציף שמתחיל ונפסק לסירוגין.
  • מערכת ההסקה: מערכת חימום באמצעות מים שכיום פחות נפוצה ככל שנבנים יותר בתים חדשים. קשה יותר לשים לב לנזילה במערכת ההסקה שכן גם אם תהיה בה נזילה כמות המים שתתבזבז קטנה ולא תשנה באופן מהותי את חשבון החשמל.
  • מערכת אספקת המים: בדרך כלל נזילה במערכת אספקת המים תבוא לידי ביטוי באמצעות טפטוף מים רציף. בבתים בהם יש מערכת הסקה היא תהיה קשורה למערכת אספקת המים, והאינסטלטור יבצע את האבחון באופן דומה לשתי המערכות בכפוף לתנאים בשטח.

 

איתור הצינור הפגום

לאחר שהאינסטלטור הבין באיזו מערכת מים נמצאת הנזילה עליו למצוא את המיקום המדויק של הצינור דרכו נוזלים המים עבור זיהוי נזילת מים. אלה הם האמצעים הטכנולוגיים שנעשה בהם שימוש עבור זיהוי נזילות מים:

  • מצלמה תרמית: אמצעי שמשמש בעיקר למציאת נזילה בתוך מבנה. מדובר במצלמת אינפרא אדום המבחינה בהבדלי טמפרטורות. כאשר משתמשים במצלמה תרמית נחמם את המים בבית, והחיישן שבמצלמה יאתר את מיקום הדליפה לפי הטמפרטורה של המים החמים.
  • חיישן גז: בחיישן גז עושים שימוש לרוב בגינות, חצרות ובאופן כללי מחוץ לבית. במסגרת השימוש בחיישן גז, האינסטלטור ירוקן את הצנרת מהמים ויזרים בה גז חנקן, והחיישן יאתר את מיקום הדליפה לפי הגז הדולף.
  • מכשיר אקוסטי: מכשיר רגיש לגלי קול, המאתר את מקום הנזילה לפי הרעש של המים הדולפים. החיסרון של מכשיר זה הוא שדליפות רבות הן חלשות ושקטות (אך עדיין מזיקות) והמכשיר יתקשה לאתר אותן.

 

כמה עולה זיהוי נזילות מים?

מחיר זיהוי נזילות מים ותיקון נזילות מים תלוי במספר גורמים, בניהם גודל הדירה, מיקום הנזילה והיקף העבודה הדרושה. זיהוי נזילות מים מחיר יהיה בסביבות כמה מאות שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות מים כללי

זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1400

 

לזיהוי נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

דרכנו תוכלו למצוא מזהי נזילות בכל הארץ.

לרוב רטיבות נגרמת בשל בעיות באיטום ונזילות.

עם כל מיני סוגי חומרים, לרבות ברזל, יהלום ונחושת.

קשה לדעת מראש מהו האמצעי איתו הכי נכון להשתמש עבור זיהוי נזילות מים, ורק האינסטלטור יוכל לקבוע לפי התנאים בשטח.

דילוג לתוכן