איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות מהגשם

החורף משמח הרבה אנשים אך גם מעציב חלק כאשר השמים מתקדרים וגשם יורד ללא הפסקה וללא יכולת לעצירה כלל וכלל. זיהוי נזילות מהגשם מאוד נפוץ במערכת הגשמים הרצינית הראשונה, מכיוון שמבנים רבים חושפים בעיות איטום הגורמות לגשם לנזול אל תוך המבנה ולהתפזר ברחבי המבנה ללא רצון או תכנון מראש של דיירי המבנה ובוניו.

☑️זיהוי נזילות מהגשם באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות מהגשם
זיהוי נזילות מהגשם
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות מהגשם לפני שהוא מגיע

אמנם ישמע לכם מוזר אך אנשים רבים מעדיפים לבצע זיהוי נזילות מהגשם עוד לפני שהוא מגיע. אמנם כנראה לא תמצא נזילה כתוצאה מהגשם, כי עוד לא היה גשם, אך בדיקה על ידי איש מקצוע, באם היא בדיקת איטום לפני הגשם או זיהוי נזילות מהגשם לפני הגשם, מאפשרים לדיירי המבנה להיות רגועים לקראת המערכה הארוכה.

כדאי לוודא את תקינות המבנה עוד לפני שהגשם מגיע על מנת למנוע מצב של חדירת גשם אל תוך המבנה והריסת ציוד או תשתיות.

 

הליך זיהוי נזילות מהגשם

בדומה לשאר הליכי זיהוי נזילות מהגשם, מהמקלחת או אפילו בחצר הבית, מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע אשר מוסמך לבצע זיהויים כאלה וגם לבצע תיקונים במידה ואכן זוהה מקור בעייתי או נזילה קיימת.

הליך זיהוי נזילות מהגשם

  1. חיפוש ואיתור נזילה קיימת
  2. מיקוד בגג של בית פרטי או בקירות בעלי צד חיצוני
  3. חיפוש רטיבות על קירות בעלי צד חיצוני או בתקרה
  4. אבחון באם מדובר בנזילה כתוצאה מחדירת גשם או כתוצאה מנזק בצנרת
  5. חיפוש מקור הנזילה או בעיית האיטום המקורית
  6. תיקון מוקד הנזילה על מנת למנוע ממנה לשוב בעתיד או לקרת החורף

 

כמובן שכל שלב שכזה הוא בהתאם לממצאים מהשלב הקודם. יכול להיות גם כי מדובר פשוט במים הזורמים מהתקרה אל הבית כך שקל לזהות היכן יש איטום לא טוב וגם קל לתקן את הגג באזור בו הוא נמצא. בכל מקרה לרוב שירות זיהוי נזילות מהגשם מחיר זהה לא משנה מה מקור או מצב הנזילה.

 

כמה עולה זיהוי נזילות מהגשם?

כאשר הנזילה גלויה, כלומר רואים את המים זורמים ואת המקור שלהם, כל ההליך יסתכם בתשלום על מחיר זיהוי נזילות מהגשם אשר הוא 800 שקלים, מחיר תיקון נזילות מהגשם ואפילו גם בדיקת איטום ומוכנות הגג לחורף, אשר כל ההליכים אלה יעלו לכם בעוד כ-1000 שקלים.

למרות שניתן להגיע בסכום הכולל לכמה אלפי שקלים בודדים כדאי כן להזמין בעל מקצוע ולא להסתפק באיטום רשלני או זיהוי גס של מקור או מוקד הנזילה.

 

מחירון זיהוי נזילות מהגשם כללי

זיהוי נזילות מהגשם מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות מהגשם חייגו 055-978-0890 ☎️

אמנם נדמה כי הבית שלנו עמיד בפני כל סכנה או משקע חיצוני אך בפועל יכולות להיות בעיות באיטום המבנה. לאחר הגשם, בייחוד מערכת הגשמים הראשונה בשנה, יכולות להיווצר נזילות ברחבי המבנה.

נזילה מהגשם היא בהכרח כתוצאה מבעיית איטום ועל כן יש לאתר היכן האיטום לא מיטבי ולבצע איטום מחדש או תיקון לאיטום, נזילה בצנרת לרוב נוצרת מנזק בצנרת ועל כן דווקא דורשת תיקון של הצנרת ולא איטום המבנה.

אמנם שם השירות יהיה מעט שונה אך בהחלט אפשר ואפילו כדאי. בדיקת מוכנות הגג לחורף מבחינת האיטום והמבנה שלו בהכרח יכולות להציל הרבה רהיטים ואת הגג עצמו במבנה.

לצערנו לא, ישנם מקרים בהם יש איטום לא טוב או רטיבות אשר הגשם משפיע עליהם ולא ניתן כלל לדעת שמדובר במצב הנגרם כתוצאה מהגשם, על כן יש הליך זיהוי נזילות מהגשם אשר מטרתו לוודא סוגיות אלו.

דילוג לתוכן