איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות ללא הרס

אחת החששות העיקריות שלנו בכל הקשור לשיפוץ ותיקון הבית הוא השארת נזק או הרס בבית על חשבון תיקון של משהו שיכול לחכות עם המעשה. לכן, ודאי תשמחו לדעת כי ישנה אופציה לביצוע זיהוי נזילות ללא הרס כלל. השיטות מתבססות על מכשור אשר מאפשר קבלת תמונה על הצנרת או על פנים הקיר והתקרה ללא צורך בחפירה או הגעה ישירה לצנרת עצמה על מנת לתקן אותה.

☑️זיהוי נזילות ללא הרס באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות ללא הרס
זיהוי נזילות ללא הרס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות ללא הרס על ידי מכשור מיוחד

כאמור, אפשר לא להותיר נזק וגם לזהות נזילות. השיטות מתבססות על הימנעות מחפירה או פירוק של הקרקע והקירות על מנת להגיע לצנרת, אלא הגעה אליה, או קבלת תמונה מייצגת שלה, על ידי שימוש במכשור שמתגבר על פערים אלה. כעת נכיר כמה מהמכשירים הללו.

זיהוי נזילות ללא הרס על ידי מכשור מיוחד

  1. מכשיר מבוסס אקוסטיקה – שידור גלי קול לתוך הצנרת, כך אין צורך בהגעה ישירות אל הצנרת תוך הרס פני הקרקע או הקירות
  2. לחץ מים – קירוב מכשיר מיוחד לצנרת, מבלי צורך לפתוח אותה, המכשיר מודד את לחץ המים כך שניתן להבין אם יש מחסור במים כתוצאה מנזילה
  3. מצלמה טרמית – כלי מאוד יעיל, צילום קירות או תקרות וקבלת תמונה צבעונית המעידה על קיום מים מאחורי הקיר או מעל התקרה
  4. מכשיר מתבסס סאונד – הרבה מיקרופונים קטנים המוצמדים לקרקע או לתשתית המכסה את הצנרת, מאפשר קבלת תמונה של פילוג המים בצנרת, שוב, ללא צורך בהגעה אליה

 

זיהוי נזילות ללא הרס בחצר

הצנרת עוברת מאחורי קירות ומתחת לקרקע כך שכנראה, בחצר שלכם ישנו מיקוד של צינורות ואת מרבית צינורות המערכת ועל כן ישנה חשיבות רבה בביצוע זיהוי נזילות ללא הרס בחצר. כנראה שאם הייתם מזהים רטיבות או הצפה בחצר הייתם מיד מתחילים לחפור את החצר שלכם על מנת להגיע אל הצנרת עצמה.

אך זאת טעות קריטית ובעצם לא יהיה מוגזם לומר כי לויתור על הזמנת זיהוי נזילות ללא הרס מחיר כבד. בפועל, כנראה שכשאר בעל מקצוע יגיע לחצר ביתכם, תיווכחו כי לא היה כלל צורך בחפירה בחצר ובגרימת הרס או נזק לחצר או לשאר המבנה שלכם.

 

כמה עולה זיהוי נזילות ללא הרס?

מחיר זיהוי נזילות ללא הרס עומד על 800 שקלים בלבד. מעבר למחיר זה, תצטרכו לשלם על עוד הליכים שיבצע בעל המקצוע שהבאתם כך שהמטרה של שניכם היא גם ביצוע זיהוי נזילות ללא הרס, אך גם וידוא שהנזילה תעצור ולא תיגרם שנית.

בדיקת נזילות בצנרת תת קרקעית תעלה לכם 800 שקלים. שימוש במצלמה טרמית על מנת לקבל תמונה על מצב הרטיבות או קיום נזילות מעבר לקיר או מעל לתקרה שלכם, יעלה החל מ 1200 שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות ללא הרס כללי

זיהוי נזילות ללא הרס מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות ללא הרס חייגו 055-978-0890 ☎️

התשובה היא כן, אל תוותרו על זיהוי נזילות מהפחד שבעל המקצוע יותיר נזק במבנה שלכם. כיום, בעזרת טכנולוגיה חדשנית, אפשר בקלות לבצע זיהוי נזילות ללא הרס.

ישנם הרבה סימני זיהוי לנזילות, כאשר תזהו אחד מהם כדאי מיד להזמין מאתר נזילות כדי לא לדרדר את המצב ובעצם בעוד ניסיתם להימנע מנזק בפועל גרמתם נזק גדול יותר.

בכל חלקי המבנה וחצר הבית. גם באם מדובר במפעל או מוסד גדול וגם אם מדובר בבית פרטי או בדירה בבניין משותף. בכל מקום בו זיהיתם נזילה התקשרו להזמין את השירות.

רטיבות היא סימן זיהוי מובהק לנזילה, כלומר באם זיהיתם רטיבות במבנה שלכם כדאי להזמין זיהוי נזילות ללא הרס על מנת לוודא את מקור הנזילה ולעצור אותה.

דילוג לתוכן