איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות חיצוניות

שיטות מתקדמות מאפשרות כיום לבצע זיהוי נזילות חיצוניות עם מכשור מתקדם ובלי לגרום הרס מיותר. מה שנחשב היום מובן מאליו היה עד לפני מספר שנים בלתי אפשרי, כי הוא דרש הרמת מרצפות או שבירת קירות. אבל כעת אפשר לשלב בין מצלמה טרמית, סיב אופטי ועוד סוגים שונים של מכשירים כדי לאתר ולזהות את המקור של כל סוגי הנזילות.
התייעצות איתנו תאפשר לך להכיר לעומק את הפרמטרים המשפיעים על מחיר זיהוי נזילות חיצוניות ואת המשמעות של זה עבורך. אם חשוב לך לקבל בהצעה על זיהוי נזילות חיצוניות מחיר טוב והוגן, נשמח לעמוד לרשותך בהקדם עם הציוד הכי משוכלל בענף.

☑️זיהוי נזילות חיצוניות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות חיצוניות
זיהוי נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות חיצוניות באופן מקצועי

בעלי מקצוע צריכים לבצע זיהוי נזילות חיצוניות בצורה שונה לעומת נזילות פנימיות. קודם כל, זיהוי נזילה חיצונית מחייב מיומנות וידע רב שימנעו הרס לחצר. חוץ מזה, יש הבדל בין זיהוי נזילה חיצונית בתשתית מים לבין נזילות בבריכות שחייה.

אז כדי למנוע התמקדות בשטח שלא רלוונטי למקור של הנזילה, משתמשים במכשור משוכלל ומאתרים את תוואי הצנרת. רק אחרי שמאתרים את תוואי הצנרת, אפשר להתחקות אחר מקור הבעיה ולהתמודד איתה.

 

סוגים של מערכות מים חיצוניות

פתרונות מתקדמים של זיהוי נזילות חיצוניות מתאימים לכל סוגי מערכות המים החיצוניות. הפתרונות שיש היום מאפשרים למשל לזהות מוקדי נזילות בצנרת אספקת מים של בית פרטי או בניין מגורים משותף, אבל גם בעיות במערכת פינוי שפכים וביוב.

חוץ מזה, יש פתרונות מתקדמים שמאפשרים לאתר את מקור הנזילה בצנרת ישנה ופתרונות אחרים שעוזרים לחשוף ליקויי בנייה בפרויקטים חדשים. כל עוד מזמינים את בעלי המקצוע הנכונים, השירות של זיהוי נזילה חיצונית מחזיר מהר מאוד את ההשקעה.

 

זיהוי נזילות חיצוניות בחצר

דווקא החצר של הבית מציבה את האתגר הכי משמעותי בסל השירותים של זיהוי נזילות חיצוניות. מצד אחד, בעלי בתים עם חצר לא אמורים להמשיך לספוג את הנזקים של נזילות מים ואת חשבון המים המופרז שהם מקבלים מדי חודש. מצד שני, לבעלי בתים לא תמיד ברור אם הנזילה בכלל קשורה אליהם – או אולי לשכן, לעירייה וכן הלאה.

לכן, הפתרון היחיד הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע ולזהות את המקור של הנזילה. כך יודעים גם מה גרם לנזילה ומתמודדים עם שורש הבעיה ביעילות.

 

סיבות לנזילות מים במערכות חיצוניות

נזילת מים עלולה להופיע במערכת חיצונית בגלל סיבות רבות. אם מתאמים מוקדם שירות של זיהוי נזילות חיצוניות, אמורים לזהות את הסיבות האלה.

 

נזילת מים בגלל פיצוץ בצנרת

פיצוץ מים בצנרת זו הסיבה העיקרית לנזילות חיצוניות. פיצוץ מים עלול להיגרם בגלל בלאי, שחיקה או נזקים אחרים והוא נוטה גם לגרום לבזבוז מאסיבי של כמויות מים גדולות בתוך זמן קצר.

 

נזילת מים בגלל סתימה

סתימה בצנרת מונעת מהמים לעבור בתוך הצינורות בצורה חלקה. כאשר המים מצטברים בתוך הצינורות ואין להם לאן לצאת, עלולים להופיע כתמי רטיבות.

 

נזילת מים בגלל חדירת שורשים

חדירת שורשים קיימת בעיקר במערכות מים חיצוניות והיא פחות שכיחה במערכות מים פנימיות. בפועל, מה שקורה הוא שהשורשים חודרים אל הצנרת ולכן גורמים בעצמם לנזק או לסתימות.

 

כמה עולה זיהוי נזילות חיצוניות?

העלות של זיהוי נזילות חיצוניות נקבעת לפי פרמטרים אובייקטיביים שחוזרים על עצמם אצל כל חברה. בין היתר, הגורמים העיקריים שיקבעו כמה שירות כזה יעלה הם מיקום הנזילה, סוג הבעיה שאותה צריכים לתקן, גודל הצנרת החיצונית ועוד. ככל שהפרויקט של זיהוי הנזילות יהיה מורכב יותר וידרוש שימוש בציוד משוכלל יותר, כך המחיר המבוקש יעלה.

 

מחירון זיהוי נזילות חיצוניות כללי

זיהוי נזילות חיצוניות מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור מתקדם ומשוכלל שגם מסוגל למנוע הרס מיותר.

באמצעות כתמי רטיבות שמופיעים על פני השטח.

מעבר כמויות גדולות של מים, ביוב ושפכים.

מחליפים את כל הצנרת או את הצינור הפגום, לפי סוג הבעיה.

דילוג לתוכן