איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בקו ביוב

כנראה שאחד הסיוטים הכי גדולים שלכם הוא הביוב הביתי והביוב הציבורי. ריח מסריח, הרבה דברים מגעילים שהתנקזו לשם ובעיקר חוסר הכרות וסלידה. כל תחושה מסוג זה היא הגיונית ולגיטימית ועל כן לא מצפים מכם לבצע זיהוי נזילות בקו ביוב אלא לצורך כך ישנם אנשי מקצוע, מוסמכים ובעל ניסיון, שימצאו עבורכם את הנזילה וכמובן גם יעצרו אותה. כך, לא תצטרכו לפגוש בביוב לעולם.

☑️זיהוי נזילות בקו ביוב באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בקו ביוב
זיהוי נזילות בקו ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות בקו ביוב

כחלק משירות איתור וזיהוי נזילות יש צורך בביצוע זיהוי נזילות בקו ביוב. מאחורי זיהוי נזילות בקו ביוב ישנה הנחה כי דיירי המבנה אינם רוצים להתעסק עם הביוב הביתי, גם כי הוא מאוד מסריח ומגעיל וגם כי הוא סמוי לגמרי מן העין. המטרה של זיהוי נזילות בקו ביוב להתגבר על הקשיים "שמציף" הביוב ולהצליח לקבל תמונה מציאותית של מצב הביוב כך שבעל המקצוע יוכל להבין באם קיימת נזילה ואם כן היכן.

 

סוגי ביוב המצריכים זיהוי נזילות בקו ביוב

ישנם קווי ביוב ציבורים ופרטיים. קווי ביוב פרטיים מנקזים אליהם את כל הפסולת הביתית המגיעה ממתקני המים ורחצה כדוגמת המקלחת, האסלה והכיור. מקווי הביוב הפרטיים מי השופכין מועברים לקווי הביוב הציבוריים ומשם הלאה אל מתקני טיהור מים, בורות אגירה ובמקרים מצערים גם נשפכים אל הים.

הביוב הציבורי הרבה יותר גדול ועל כן כאשר יעלה על גדותיו נצפה להופעת מי שופכין ברחוב שאפילו לא נשים לב אליהם. לעומת זאת, נזילה או נזק בביוב הביתי יגרמו לרטיבות או לנזילה גלויה בתוך הבית או בחצר, במקרים אלה ודאי יופיעו סימני זיהוי וכדאי מיד להזמין זיהוי נזילות בקו ביוב.

 

סימני זיהוי המצריכים זיהוי נזילות בקו ביוב

בדיקת וידוא תקינות הביוב מומלצת לביצוע באופן שגרתי כדאי למנוע נזק עתידי וגם על מנת לוודא מוכנות לחורף באם רלוונטית, לדוגמא כאשר מדובר במערכת ביוב חיצונית. מומלץ להזמין זיהוי נזילות בקו ביוב כאשר מזהים סימן זיהוי המצביע על נזילה סמויה או אפילו גלויה בקו הביוב שלנו. ישנם כמה סימני זיהוי שכדאי לשים לב אליהם על מנת למנוע את התדרדרות המצב שגרם או שנגרם בעקבות הנזילה.

סימני זיהוי המצריכים זיהוי נזילות בקו ביוב

  1. רטיבות בתקרה או באזורים בהם קו הביוב עובר
  2. זיהוי עובש או פטרת כתוצאה מספיגה של מי שופכין
  3. קושי בניקוז, כדוגמת אסלה או כיור
  4. ריח רע, ריח ביוב, סימן שהמים מפוזרים במקום כלשהוא במקום להיות כלואים בצינורות שלהם

 

כמה עולה זיהוי נזילות בקו ביוב?

בעבור זיהוי נזילות בקו ביוב מחיר קבוע של 800 שקלים. בעוד זה המחיר כנראה שלא בכך תסתכם כל העלות של השירות אלא מחיר זיהוי נזילות בקו ביוב יהיה רק חלק מהמחיר הכללי. בעוד המטרה של הליך זיהוי נזילות בקו ביוב הוא אכן לזהות נזילות, במידה ואכן זוהתה נזילה המטרה הבאה לאתר את המקור שלה וכמובן גם לתקן את קו הביוב על מנת שלא תחזור נזילה מסוג זה בעתיד.

 

מחירון זיהוי נזילות בקו ביוב כללי

זיהוי נזילות בקו ביוב מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בקו ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בקווי ביוב רלוונטי לכל סוגי קווי הביוב, באם מדובר בקווי ביוב של בתים פרטיים או ביוב ציבורי. מתוך הנחה שכל קווי הביוב מתבססים על צינורות ומחברים ועל עיקרון של ניקוז אל מאגרי הביוב.

כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לבעל מקצוע ולהזמין את השירות, כמובן שהוא מגיע עד הבית תוך דאגה לכל המעגל משלב הזיהוי ועד לסיום התיקון.

זיהוי נזילות מתמקד בשלב הראשוני של מציאת נזילה, איתור נזילה מבטיח מציאת מקור הנזילה על מנת לאפשר גם לתקן אותה.

עלות זיהוי נזילות תלויה במורכבות הנזילה והטיפול, ומתחילה ממחיר של ₪800.

דילוג לתוכן