איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות במקלחת

המקלחת שלנו הרבה פעמים מתפקדת בתור מקום המקלט שלנו. מים חמים מנחמים ומנקים את המחשבות ואת הגוף. אמנם המקלחת נראית לכם כפשוט ברז המוציא מים חמים לפי דרישה, אך בפועל יש מבנה הרבה יותר מורכב ומסובך מאחורי הקלעים, או יותר נכון מאחורי הקירות. זיהוי נזילות במקלחת מתמקד בנזילות ובנזקי צנרת במקלחת, כך שמטרת שירות זה למנוע מצב בו יש הצפה או לחילופין אי הגעה של מים אל ברז המקלחת.

☑️זיהוי נזילות במקלחת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות במקלחת
זיהוי נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מכשירים המזהים ומאתרים נזילות

ישנם הרבה הבדלים בין זיהוי נזילה באופן עצמאי לבין זיהוי נזילה על ידי בעל מקצוע וכנראה שהגדול הוא היכולת של בעלי מקצוע להיעזר במכשירים מיוחדים ובשיטות מתקדמות על מנת להבין היכן הנזילה ומה המקור שלה.

זיהוי נזילות במקלחת על ידי מכשירים

  1. מצלמה טרמית – מאפשרת קבלת תמונה על סמך טמפרטורות ללא נזק למקלחת
  2. בלון לזיהוי נזילות – מוכנס לצנרת על מנת לאבחן את מקור הנזילה
  3. מכשיר לחץ מים – מודד את הלחץ בצינור מסוים על מנת לתת חיווי על מצב המים בתוך הצינור
  4. שימוש בגז – הזרמת גז בצינורות המקלחת תוך מדידת הלחץ וההתפזרות שלו, נותן תמונה על פיזור המים

 

זיהוי נזילות במקלחת ביתית

רוב המקלחות הביתיות די פשוטות מבחינת המבנה החיצוני שלהן, אך גם מבחינת המבנה הפנימי שלהן. בגדול כאשר ישנה נזילה במקלחת הדבר יכול להיגרם כתוצאה מנזק של איטום במקלחת או בברזים אשר מאפשרים למים לנזול לפני הגעתם לברז.

בנוסף, הדבר יכול להיגרם גם כתוצאה מחור או נזק בצנרת הפנימית, צינורות הובלת המים אל הברז וצינורות הובלת המים מהמקלחת אל הביוב, צינורות הביוב.

 

זיהוי נזילות במקלחת ציבורית

כאשר מדובר במקלחת ציבורית או יותר נכון מקלחת הרבה יותר גדולה, כדוגמת מקלחות צבאיות או מקלחות בבריכות ציבוריות, זיהוי נזילה במקלחת הופך טיפה יותר מורכב וכנראה שגם לשירות זיהוי נזילות במקלחת מחיר אשר יעלה כאשר מדובר במקלחות ציבוריות, אך לא בהכרח.

בעוד מקלחת פרטית, בדירה או בבית פרטי, קטנה ועל כן גם לא מורכבת, מקלחות גדולות כוללות גם צנרת יותר מסועפת, וגם אם תזוהה נזילה גלויה, יהיה הרבה יותר קשר להצביע על מקור הנזילה ולעצור אותה.

 

כמה עולה זיהוי נזילות במקלחת?

כמובן שהזדמנת זיהוי נזילות במקלחת דורש גם לשלם בעבור מחיר זיהוי נזילות במקלחת, תשמחו לדעת שמדובר בסך הכל בכ-800 שקלים (תלוי במורכבות). אך כאשר אתם מניחים כי מדובר רק במחיר זה זכרו כי זיהוי נזילות במקלחת הוא רק השלב הראשוני ועל כן המחיר הסופי, מרגע שהזמנתם את בעל המקצוע למקלחת שלכם ועד שמקור הנזילה אטום וניתן לומר בוודאות כי לא תחזור שנית נזילה באזור זה, יהיה גבוה יותר מ-800 שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות במקלחת כללי

זיהוי נזילות במקלחת מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שהמקלחת בהכרח מורכבת מצנרת פנימית והמקלחת החיצונית החשופה לכם, זיהוי נזילות במקלחת דווקא יתמקד בחלק הסמוי, שם יותר סביר שמקור הנזילה.

אתם לא אמורים לדעת להבדיל בין שני סוגי רטיבות אלו, לצורך כך יש בעלי מקצוע. על כן, במידה וזיהיתם רטיבות במקלחת מומלץ להתקשר לבעל מקצוע להזמנת זיהוי נזילות במקלחת.

לא תמיד, אך בהחלט המצב יכול להתדרדר לכדי הריסת המקלחת. ישנן נזילות אשר גורמות או נגרמות כתוצאה מנזק חמור בצנרת, בעל מקצוע מוסמך גם לבצע זיהוי נזילות במקלחת וגם לבצע תיקון נזילות במקלחת.

כמובן שכן, מעבר לכך שנזילה גלויה קלה הרבה יותר לגילוי היא גם קלה הרבה יותר לתיקון. בכל מקרה בעל מקצוע מוסמך לזהות ולטפל בשני סוגי הנזילות.

דילוג לתוכן