איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות במוסדות

בעוד מגורים בבית מאלצים אותנו לתחזק אותו, לנקות אותו ובעצם לגור או להשכיר אותו, ניהול מוסד מצריך את כל הדברים הללו אך בעוצמה הרבה יותר גבוהה. אחזקת וניקיון מוסד לא כל כך פשוטה כמו אחזקת בית במיוחד בגלל הגודל העצום והמורכבות של מבנה מוסד. ישנם הרבה הבדלים בין בית פרטי לבין מוסד אך ישנם גם כמה קווי דמיון. אחד מאלה הוא הליך זיהוי נזילות במוסדות אשר מותאם למוסדות ולגודל שלהם, אך רלוונטי גם לביצוע זיהוי נזילות בבית פרטי, בדירה או בחצר של בית.

אמנם הכוונה במוסד היא לתאטרון, בית ספר, אוניברסיטה או כל דבר אחר העולה בראשכם, אך בסוף בכל מבנה עם צנרת מים יכולה להיווצר נזילה ויהיה צורך בשירות מסוג זה.

☑️זיהוי נזילות במוסדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות במוסדות
זיהוי נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות במוסדות גדולים

כנראה שאחד האתגרים הגדולים בהליך זיהוי נזילות במוסדות הוא הגודל של המוסד במקביל למורכבות שלו. כאשר תזהו חשבון מים גבוה מהרגיל בבית שלכם, תוכלו לחשוד בנזילה ולהזמין שירות שיזהה לכם אותה, אך כאשר תשהו חשבון מים גבוה במוסד בו אתם עובדים או מנהלים, יהיה מורכב הרבה יותר לסקור את כל הצנרת של כל המוסד על מנת לגלות היכן מקור הנזילה ולעצור אותה.

מה שחשוב לזכור הוא שאמנם הליך זיהוי נזילות במוסדות מורכב בשל גודל המבנה אך הוא אינו בלתי אפשרי, במיוחד לא לבעלי מקצוע עם ניסיון.

 

מכשירים לביצוע זיהוי נזילות במוסדות ובמבנים אחרים

כאמור, הליך זיהוי נזילות במוסדות לא כל כך פשוט, למרות שתגלו בהמשך כי בעבור זיהוי נזילות במוסדות מחיר מתאים לכל כיס ובהתאם לשאר המבנים. על מנת להקל את תהליך ישנם מכשירים מיוחדים אשר בעלי מקצוע ישתמשו בהם, הן בביצוע זיהוי נזילות במוסדות ובהן במבנים אחרים.

 

מכשירים לביצוע זיהוי נזילות במוסדות

  1. מצלמה טרמית – אחד המכשירים השימושיים לקבלת תמונה של אחורי ופנים הקיר על מנת לזהות רטיבות או נזילה לפי הפרשי טמפרטורה משאר הקיר
  2. לחץ מים – מכשיר שכאשר מקורב לצינור או ברז מים ונקרא על ידי בעל מקצוע, יודע לספק תמונה על מצב המים בצינור וכן, על קיום נזילה
  3. מכשירים אקוסטיים ומכשירי סאונד – על בסיס שידור גלי קול או שימוש במיקרופונים קטנים, כאשר מוצמדים לקרקע מאפשרים לקבל תמונה על פיזור המים בצנרת התת קרקעית. זאת קיימת גם במוסדות

 

כמה עולה זיהוי נזילות במוסדות?

מחיר של זיהוי נזילות במוסדות הוא 1400 שקלים. אך העלות צפויה בהחלט לגדול, גם בגלל הגודל והמורכבות של המבנה אך גם בגלל שישנו צפי כמעט ודאי לצורך בהמשך לביצוע תהליכים נוספים.

במידה ותזוהה נזילה במבנה יהיה צורך בביצוע תיקון נזילות במוסדות, שירות זה ניתן על ידי אותו בעל המקצוע ועולה 1600 שקלים אשר נוספים ל-1400 שקלים אותם שילמתם על זיהוי נזילות במוסדות מעצם הזמנת השירות.

 

מחירון זיהוי נזילות במוסדות כללי

זיהוי נזילות במוסדות מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל מוסד אשר יש בו צנרת או תשתית ביוב.

לרוב כן, בכל מקרה כדאי לוודא זאת מראש. מעבר לשני הליכים כנראה שתצטרכו גם שירות של תיקון נזילות במוסדות, ועל כדאי להזמין בעל מקצוע אשר מסוגל ובעל ניסיון בביצוע שלושת ההליכים הללו.

העלות הסופית יכולה להגיע גם לכמה אלפי שקלים בודדים, בגלל שיש צורך בביצוע הרבה הליכים אשר מסתמכים אחד על השני, אם זיהיתם נזילה כנראה שתרצו גם לתקן אותה.

לרוב מדובר בהסמכת אינסטלטור תוך שילוב הסמכות המשך נוספות בזיהוי נזילות בפרט. המטרה העיקרית היא שבעל המקצוע ידע לעבוד ולהבין צנרות וגם תשתיות ביוב ובמידה ומתעורר הצורך.

דילוג לתוכן