איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בחצר הבית

באם אתם בעלי בית פרטי, דיירים בבניין או נמצאים בכל מבנה בעל חצר מאוד חשוב שתמשיכו לקרוא. לעיתים בגלל שמדובר בחצר שלנו אנו נוטים להזניח אותה מבחינת תשתיות והזמנת בעלי מקצוע לטיפול בנזקי החצר. זיהוי נזילות בחצר הבית הוא כנראה לא מאחד הדברים הראשונים שהייתם מוציאים עליהם כסף אך בעבור אי הזמנת זיהוי נזילות בחצר הבית מחיר גבוה במקרה שהנזילה לא תיעצר בזמן ותגרום נזק בלתי הפיך לחצר היפה שלכם.

☑️זיהוי נזילות בחצר הבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בחצר הבית
זיהוי נזילות בחצר הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות בחצר הבית ובפנים הבית

נזילה אשר נגמרת כתוצאה מנזק בצנרת יכולה להופיע גם בתוך הבית וגם בחצר הבית. זיהוי נזילות בחצר הבית מתמקד ספציפית בחצר הבית, אך מאוד יכול להיות כי תתגלה נזילה או מקור נזילה דווקא בתוך הבית אשר משפיעים גל על החצר. בגלל קשר ישיר זה, בין החצר לבין פנים הבית, חשוב לא להזניח את הנזילה, גם אם היא בחוץ, מכיוון שבקלות הנזק יכול להשפיע גם על פנים הבית.

 

מערכות לביצוע זיהוי נזילות בחצר הבית

בחצר הבית הצנרת מוטמנת מתחת לקרקע ועל כן יש הכרח בשימוש בשיטות מיוחדות ובמכשור מיוחד על מנת לבצע זיהוי נזילות בחצר הבית בצורה מיטבית ומקצועית.

מערכות לביצוע זיהוי נזילות בחצר הבית

  1. מכשיר מבוסס סאונד ללא צורך בחפירה של החצר תוך התבססות על מיקרופונים
  2. מכשיר מבוסס אקוסטיקה על מנת להבין את מצב המים בצנרת
  3. הזרמת גז בצנרת לצורך הבנת פיזור המים או נזילתם

 

רטיבות לעומת זיהוי נזילות בחצר הבית

אחת הסיבות העיקריות אשר בגללן אנשים רבים אפילו לא יודעים שיש להם נזילה או חשד לנזילה בחצר היא שהחצר רוב הזמן רטובה, ולא בגלל נזילה. אם זה בחורף שיורד גם על החצר כך שהיא לא מקורה או כי מדובר בחצר בעלת מערכת השקיה אשר דואגת להשאירה רטובה ברוב שעות היום על מנת שהצמחים בחצר יקבלו את המים שהם זקוקים להם כדי לגדול ולהניב פרי ופרח.

כלומר, גם אם לעיתים נראה כי החצר רטובה רק בגלל גשם או השקיה עדיין יכול להיות כי זאת רטיבות כתוצאה מנזילה לא כתוצאה משגרה אלא כתוצאה מנזילה.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בחצר הבית?

מחיר זיהוי נזילות בחצר הבית הוא 1400 שקלים. המחיר כמובן כולל רק זיהוי של נזילה באזור חצר הבית, כלומר כדי שתצאו מתוך הנחה שתיאלצו לשלם הרבה יותר כסף בעבור כל ההליך, החל מהליך זיהוי נזילות בחצר הבית ודרך איתור נזילות בחצר הבית וכמובן גם תיקון נזילות בחצר הבית.

כל שלב שכזה יעלה לכם כ-1800 שקלים נוספים, כלומר כנראה שלבסוף יהיה מדובר בכמה אלפי שקלים בעבור כל השירות.

 

מחירון זיהוי נזילות בחצר הבית כללי

זיהוי נזילות בחצר הבית מחיר מ-₪1400
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בחצר הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל שלרוב הצנרת בחצר הבית מוטמנת מתחת לפני הקרקע, בעל מקצוע אשר מבצע זיהוי נזילות בחצר הבית משתמש בשיטות מיוחדות כדי לקבל תמונת מצב על המערכת המוטמנת.

בכל זיהוי של רטיבות לא מוסברת בחצר הבית וגם לצורך בדיקה שגרתית כדאי להזמין שירות זיהוי נזילות בחצר הבית ליתר ביטחון ולצורך וידוא תקינות החצר.

כמובן, ראשית, רוב הצנרות בחצרות בתים הן תת קרקעיות ועל כן בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון רב בעבודה עם מערכות תת קרקעיות המוטמנות בחצר הבית.

על מנת לקבל שירות זה כל שעליכם לעשות הוא לחייג לבעל מקצוע ולתאר את המצב ואת הסיבה להזמנתו. מרגע זה בעל המקצוע יגיע, יבחן את האזור וידע מה לעשות.

דילוג לתוכן