איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בדירה

כאשר הצנרת שלנו מתפקדת כמו שצריך אנחנו לא שמים לב אליה, אך ברגע שמתחילה בעיה קטנה היא יכולה לגרום לכאב ראש לא קטן בכלל. נזילה קלה בצנרת יכולה לגרום לנזקים גדולים, והבעיה היא שפעמים רבות לא ברור מהו מקור הבעיה ובמקרה זה יש להיעזר באינסטלטור עבור זיהוי נזילות בדירה.
למרבה המזל, כיום ישנן שיטות מתקדמות ביותר לזיהוי נזילות וברוב המקרים לא יהיה צורך בשבירת קירות ורצפות כדי לזהות את מקור הבעיה.

☑️זיהוי נזילות בדירה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בדירה
זיהוי נזילות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות בצנרת – מה גורם לכך?

כולנו מכירים את זה – יום אחד אנחנו פותחים ארון במטבח מתחת לכיור או בחדר האמבטיה ומבחינים ברטיבות. נזילות לא מתרחשות סתם כך ללא סיבה, ולרוב תהיה נזילה בשל אחד מהגורמים הבאים:

  • בעיות באיטום
  • בעיה בתרמוסטט שגורמת לחימום יתר של המים
  • ריצוף לא יסודי

 

גורמים אלו עשויים ליצור נזילה שתאלץ אותנו להזמין מומחה עבור זיהוי נזילות בדירה.

 

זיהוי נזילות בדירה – כיצד נבחין שיש בעיה?

הבחנה מוקדמת בנזילה בדירה וטיפול מהיר בה יקלו מאוד את הנזקים הנוצרים עקב הנזילה, ולכן מומלץ להכיר את הסימפטומים שנוצרים בעקבות נזילה וכך נוכל לזהות אותה במהירות. אלה הם הסימנים העיקריים:

  • קירות רטובים
  • טפטוף מים מהתקרה או מהקירות
  • עובש וקילופים בקיר
  • שינוי צבע המרצפות
  • חשבון מים גבוה מהרגיל למרות שצריכת המים לא השתנתה

 

סימנים אלו עלולים להעיד על נזילה ויהיה צורך להזמין מומחה עבור זיהוי נזילות בדירה.

 

זיהוי נזילות בדירה – איתור הבעיה

כאשר אנחנו יודעים שיש לנו בעיית נזילה, הדבר הראשון שצריך לעשות במסגרת זיהוי נזילות בדירה להבין הוא באיזה מערכת מים יש לבצע זיהוי נזילה בדירה. ישנן שלוש מערכות כאלה:

  • מערכת הביוב: תפקידה של מערכת הביוב והדלוחין הוא לנקז את המים מהמקלחות, האסלות והכיורים בבית, ונזילה במערכת זו תבוא לידי ביטוי בטפטוף שבא והולך באופן לא קבוע. כדי לבדוק האם ישנה בעיית נזילה במערכת הביוב נבצע בדיקת הצפה, בה האינסטלטור יסתום את הפתח היציאה ויזרים מים, ובמידה ומפלס המים בכיור יירד נדע שכנראה יש נזילה שם.
  • מערכת ההסקה: מערכת שהופכת לנפוצה פחות בבתים חדשים. זיהוי נזילות בה היא מורכבת יותר, שכן המערכת משתמשת בכמות קטנה יחסית של מים ונזילה בה לא תגרום לשינוי גדול בחשבון החשמל שנשים אליו לב.
  • מערכת אספקת המים: נזילה במערכת אספקת המים תבוא לידי ביטוי בטפטוף קבוע. היות ומערכת ההסקה ומערכת אספקת המים קשורות זו לזו, נבצע את האבחון באופן דומה בשתי המערכות בהתאם לסימנים שנמצא בשטח.

 

איתור המיקום המדויק של הבעיה

לאחר שזיהינו באיזו מערכת מים ישנה נזילה, כעת יש למצוא את המיקום המדויק בו נפגם הצינור. אם בעבר עבור זיהוי הבעיה נאלצנו לשבור קירות ורצפות כדי לחשוף את הצינורות ולראות היכן הבעיה, כיום ישנן שיטות מתקדמות ביותר שחוסכות לנו את הבלגן ומאפשרות לנו למצוא את התקלה בקלות רבה יותר. ישנם מספר מכשירים המסייעים לנו לאתר נזילות:

  • מצלמה תרמית: מצלמה העובדת על קרינת אינפרא אדום ומזהה את מקור הנזילה לפני טמפרטורה. לשם כך נחמם את המים, והמצלמה תמצא את מיקום הדליפה לפי הפרשי הטמפרטורות בשל המים החמים שדולפים. במצלמה נשתמש בתוך הבית, שכן היא מגיעה לטווח קצר בלבד.
  • חיישן גז: אמצעי שנעשה בו שימוש בעיקר בחצרות, במסגרתו מרוקנים את הצנרת ממים ומזרימים בה גז חנקן, והחיישן ימצא את מיקום הבעיה לפי הגז הדולף.
  • מכשיר אקוסטי: מכשיר המזהה גלי קול ומאתר את מיקום הנזילה לפי רעש.

 

האמצעי עבור זיהוי נזילה בדירה יקבע על ידי המומחה לפי הסימנים בשטח.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בדירה?

מחיר זיהוי נזילות בדירה תלוי במספר גורמים, בניהם גודל הדירה ומיקום הנזילה. בנוסף, תיקון נזילות בדירה מחיר יהיה תלוי במיקום הבעיה והיקפה.

 

מחירון זיהוי נזילות בדירה כללי

זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1400

 

לזיהוי נזילות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

רק אינסטלטור מיומן יוכל לקבוע באילו אמצעי איתור נזילה להשתמש לפי הסימנים בשטח.

דרכנו תוכלו למצוא מזהי נזילות מכל רחבי הארץ.

עם כל מיני סוגי חומרים, לרבות ברזל, יהלום ונחושת.

מזהה נזילות מתמחה באמצעים הטכנולוגיים למציאת מיקום הנזילה, ולאחר זיהויה הוא יתקן אותה.

דילוג לתוכן