איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בדירה ישנה

כחלק ממגורים בדירה ישנה ודאי אתם חווים הרבה קשיים עם המבנה והתשתיות אשר כבר הופכות ישנות ובהתאם גם מתפקדות פחות טוב. גם דירה משופצת מבחינת צביעה וריהוט יכולה להמשיך להסתיר מתחת לרצפה או מעבר לקירות תשתיות צנרת ישנות ומתפרקות, אשר לא יהיה זה מפתיע אם הליך זיהוי נזילות בדירה ישנה יעלה ממצאים של קיום נזילות או נזקים חמורים בצנרת.

כמובן שגם בדירה חדשה או במבנה מפואר יכולה להיווצר נזילה, אך בדירה חדשה הסבירות יותר גבוהה.

☑️זיהוי נזילות בדירה ישנה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בדירה ישנה
זיהוי נזילות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזקי צנרת ונזילות

באופן כללי להזמנת זיהוי נזילות בדירה ישנה מחיר סביר לעומת השירות החשוב שתקבלו תוך הזמנת שירות זה. הבעיה הגדולה עם נזקי צנרת ונזילות היא שלעיתים, ואפילו הרבה פעמים, לא תדעו כלל שקיים איזה שהוא נזק בצנרת שלכם ובטח לא נזילה.

אכן ישנם מקרים בהם מופיעה רטיבות או ממש מים נוזלים בדירה, אך באם לא, נוצר נזק חמור בכל רגע בו הנזילה לא מופסקת ומקור הנזילה ממשיך להתקיים.

 

זיהוי נזילות בדירה ישנה בבניין משותף

מעבר לכך שמדובר בדירה ישנה, לרוב גם מדובר בבניין משותף, כלומר תשתית ישנה כפולה, גם של הבניין וגם של הדירה. כמו כל דבר בחיים, התיישנות יכולה לפגוע ולגרום לנזקים רק מעצם התקדמות הזמן, וכשמדובר בצנרת השלב הבא הוא כמובן נזילות ברחבי הדירה.

זיהוי נזילות בדירה ישנה מתבסס על העובדה שכל הצנרת כנראה ישנה, ושסביר כי גם הדירות הסמוכות או הדירה מעל יכולות לגרום לנזילה, מתוך הנחה שכל הדירות ישנות וכך גם הצנרות שלהן.

 

זיהוי נזילות בדירה ישנה לפני כניסה

צעירים רבים אשר עוברים לשכירות בדירה ישנה כנראה מסתפקים במועט לקראת השלב הבא של מגורים בדירה חדשה או אפילו בעלות על דירה חדשה. אך ישנם דברים בדירה אשר לא ניתן להתפשר עליהם וכדאי לתת עליהם את הדעת.

לפני קניית נכס או אפילו כניסה לשכירות בדירה ישנה כדאי לשקול תשלום מחיר זיהוי נזילות בדירה ישנה, גם אם זה מייקר את הכניסה לדירה, על מנת למנוע נזקים עתידיים ולוודא כי הדירה אכן מוכנה למגורים.

 

כמה עולה זיהוי נזילות בדירה ישנה?

להזמנת זיהוי נזילות בדירה ישנה מחיר יחסית נמוך והוא 800 שקלים. אך זה לא רוב לא יהיה בסך הכל המחיר, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה אשר כאמור, בעלת פוטנציאל יותר גבוה ממבנים אחרים להיווצרות נזילות ונזקים בצנרת.

במידה ואכן יהיה חשד לנזילה, בעל המקצוע ימשיך לבצע איתור נזילות בדירה ישנה או אפילו תיקון נזילות בדירה ישנה כך שתיאלצו להוסיף כסף. בדרך כלל עלות כל שלב שכזה היא כ 1200 שקלים.

 

מחירון זיהוי נזילות בדירה ישנה כללי

זיהוי נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

באופן כללי מדובר באותו הליך כמו בכל המבנים, אך בדירה ישנה יותר סביר שהנזק הוא בצנרת כתוצאה מהתיישנות המערכת. לכן, הזיהוי יהיה הרבה יותר עדין תוך תשומת לב והכרה של צנרות ישנות ואופן בנייתן.

ישנן נזילות גלויות, כך שהזיהוי שלהן מאוד פשוט – חיפוש של מים נוזלים. אך ישנן גם נזילות סמויות, במקרים אלו בעל המקצוע ישתמש בשיטות מיוחדות ובחיפוש תופעות לוואי כדוגמת רטיבות על הקיר.

כמובן! כחלק משירות זיהוי נזילות בדירה ישנה מומלץ, באם אכן זוהתה נזילה, לבצע תיקון למקור הנזילה. עצירת הנזילה בהחלט אפשרית וכדאי לבצע אותה מוקדם ככל האפשר מהרגע שזוהתה.

בעיקרון אין מניעה להשתמש בשיטת זיהוי רק בגלל שמדובר בדירה ישנה, אך לא כל שיטה מתאימה לכל מבנה. לרוב בדירות הצנרת לא תהיה תת קרקעית ועל כן הרבה שיטות לא יהיו רלוונטיות.

דילוג לתוכן