איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילות בבתים

כנראה שאם תשאלו באם אתם בטוחים שאינה קיימת נזילה בביתכם תוכלו ודאי להגיד שאין נזילה אך אתם לא יכולים לדעת בודאות שאין אחת סמויה ברחבי הבית שלכם. אחת מהמומחיות העיקריות של בעלי מקצוע אשר מזהים נזילות היא לבצע זיהוי נזילות בבתים, בעבור כל סוגי הבתים תוך התחשבות בסוג המבנה וכיצד בנוי.

יותר לא תצטרכו לנסות להתכופף מתחת לכיור לבד או לשער בעזרת גוגל מה זה הכתם הכהה על התקרה שלכם, מהיכן מגיע וכמובן, כיצד אפשר להעלים אותו ולדאוג שלא יגרם עוד נזק.

☑️זיהוי נזילות בבתים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילות בבתים
זיהוי נזילות בבתים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילות בבתים צמודי קרקע

זיהוי נזילות בבתים מתייחס לכל סוגי הבתים ובייחוד בתים צמודי קרקע. האתגר בבתים צמודי קרקע הוא מיקום הצנרת. בגלל שהבית נמצא על הקרקע הצנרת שלו עוברת מתחת לקרקע ועל כן מאוד מורכבת לזיהוי. היא לא נגישה ומחייבת חפירה, וכתוצאה מכך גם גרימת נזק, לקרקע, לחצר הבית ובאופן כללי למבנה.

על מנת לבצע זיהוי נזילות בבתים באופן מיטבי, כך שיגרם מינימום נזק תוך השגת תוצאות טובות, יש להפעיל ולשלב מכשירים אשר מטרתם ותפקידם לספק מידע אודות המערכת התת קרקעית ללא צורך בחפירת הקרקע או בגרימת נזק מעבר למה שהנזילה גרמה.

 

זיהוי נזילות בבתים בבניינים משותפים

בשונה מבתים צמודי קרקע, זיהוי נזילות בבתים, או יותר נכון בדירות הנמצאות כחלק מבניין משותף, מתמקד דווקא בצנרת העוברת מאחורי הקירות או מעל התקרה (או מתחת לרצפה, כתלות בפרספקטיבה). הימצאות הצנרת מאחורי הקירות או מעל התקרה אמנם שוללת את צורך בחפירת הקרקע אך גם לביצוע של נזילות בבתים מחיר מבחינת נזק או הרס המבנה.

על מנת להימנע מנזק לקירות, גם לדירות ישנם מכשירים ושיטות מיוחדות אשר מדלגים על מחסום הראייה ומאפשרים לבעלי מקצוע לבצע זיהוי נזילות בבתים באופן איכותי ומיטבי.

 

מכשירים המסייעים לבצע זיהוי נזילות בבתים

כאמור, ישנם מכשירים אשר המטרה העיקרית שלהם להתגבר על מחסום הקרקע ולמצוא נזילות וצנרת תת קרקעית, וישנם מכשירים אשר מסוגלים לחדור קירות או תקרות מבלי ליצור נזק או הרס נוסף.

מכשירים המסייעים לבצע זיהוי נזילות בבתים

  1. מכשיר מבוסס סאונד – בנוי ממיקרופונים קטנים אשר מקשיבים לנעשה מתחת לפני הקרקע ונותנים חיווי איכותי על זרימת המים בתוך ומחוץ לצינור
  2. שידור גלי קול או הזרמת גז – על ידי חזרת החומר למכשיר בעל המקצוע מסוגל לקבל תמונה איכותית על פנים הצינור למרות שהוא תת קרקעי
  3. מכשירים מבוססים GPS – משמשים על מנת לאתר תשתיות ביוב המוטמנות בקרקע, מתגבר על המחסום התת קרקעי

 

כמה עולה זיהוי נזילות בבתים?

כאשר תזמינו לביתכם את שירות זיהוי נזילות בבתים סביר להניח כי מחיר זיהוי נזילות בבתים יהיה בסביבות ה-800 שקלים. אמנם זה נשמע כמו סכום נמוך אך בפועל כנראה שהוא יעלה עקב כך שתשלמו עוד כסף בעבור איתור הנזילה או כמובן בעבור תיקון הנזילה.

הצד החיובי הוא שאותו בעל מקצוע יבצע עבורכם את כל השירות (כמובן שרק אם מוסמך לכל שיידרש) ועל כן כנראה שתגיעו במקסימום לכמה אלפי שקלים בודדים.

 

מחירון זיהוי נזילות בבתים כללי

זיהוי נזילות בבתים מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילות בבתים חייגו 055-978-0890 ☎️

כמובן שביצוע זיהוי נזילות בבתים הוא כתלות בסוג הבית ובמבנה שלו, אך ישנם מכשירי אשר מתאימים לכל בית כדוגמת מצלמה טרמית אשר מסוגלת לחדור קירות.

בכל בית. המכשירים, השיטות וכמובן הניסיון אשר איתם מגיע בעל המקצוע מאפשרים לו לבצע את ההליך בכל סוג בית בין אם מדובר בדירה בבניין משותף או בבית פרטי על הקרקע.

המחיר הסופי תלוי בכל השלבים שבוצעו במהלך ההליך, החל ממחיר להליך זיהוי נזילות בבתים עצמו, איתור הנזילה באם זוהתה אחת ובנוסף תקלום בעבור תיקון מקור הנזילה.

מתקשרים לבעל מקצוע מנוסה והוא כבר יעשה את השאר.

דילוג לתוכן