איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילה בצנרת

בעיה בצנרת היא נושא שכיח, אבל לפעמים יש סימנים של נזילה והמקור שלהם הוא בלתי נראה. במקרה כזה, צריך להשתמש בידע וציוד מיוחד כדי לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה. צוות המומחים של המאתרים מתמחה בעבודות זיהוי נזילה בצנרת באמצעות ציוד מתקדם וצוות מיומן.

התקשרו אלינו עוד היום כדי לקבל זיהוי מהיר של הנזילה, שירות מקצועי, יעיל ואפקטיבי. בנוסף, רק אצלנו תוכלו לקבל את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום, איכות במחירים ללא תחרות.

☑️זיהוי נזילה בצנרת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילה בצנרת
זיהוי נזילה בצנרת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילה בצנרת – סימנים מקדימים

אם אתם מתעניינים בשירות של  זיהוי נזילות בצנרת מחיר , סביר להניח שגיליתם בבית כבר סימנים מקדימים, המעידים על כך שכנראה יש לכם נזילה. זה יכול להיות חשבון מים גבוה ולא הגיוני, זה יכול להיות כתם של עובש על הקיר, או כתם של לחות על התקרה, זו יכולה להיות נזילה במחסן מתחת לבית, ממקור לא נודע. בכל אחד מהמקרים הללו, מה שאתם חייבים לעשות, זה להזמין מומחה זיהוי נזילות בצנרת.

 

כך תדעו מה מקור הנזילה בצנרת

לפעמים גם כאשר קיים חשד לנזילה, אבל קשה להבין מאיפה היא נובעת, צריך לבצע כמה בדיקות כדי לבדוק מה מקור הנזילה: סגרו את כל הברזים בבית ובדקו אם שעון המים ממשיך להסתובב. אם שעון המים ממשיך להסתובב, זה סימן שהנזילה מגיעה מצנרת של מים בתוך הבית. אם לא, ייתכן שהנזילה מגיעה מהשכנים, או ממקור מים אחר, כמו צינורות ניקוז.

במקרה שהמים מגיעים מבחוץ, בגלל הגשם למשל, ייתכן שבעל המקצוע שתצטרכו להזמין לבסוף הוא איש איטום, אבל כדי שתוכלו לדעת בוודאות מהו מקור הנזילה, ללא סימני שאלה וללא חוסר ודאות – כדאי להזמין זיהוי נזילה בצנרת באמצעות מצלמה תרמית.

 

למה זה כל כך חשוב?

זיהוי נזילה בצנרת מאפשר לכם לדעת מה המיקום המדויק של מקור הנזילה. באופן זה, אתם יכולים לחסוך לעצמכם את הצורך בשבירת קירות, מרצפות ותקרות, כדי למצוא את המקום המדויק שבו הצינור נסדק, או נשבר, כדי לטפל בנזילה.

שימוש במצלמה תרמית הוא שירות חדש יחסית, אבל הוא הפך נפוץ, כמעט חובה לשימוש בכל מקום שעולה הצורך באיתור מקור הנזילה, כדי לחסוך את העבודה הרבה הכרוכה באיתור וזיהוי של נזילות, כאשר הוא מתבצע ללא מצלמה תרמית.

 

זיהוי נזילה בצנרת עם מצלמה תרמית – איך זה מתבצע?

מצלמה תרמית היא מצלמה מיוחדת, המספקת תמונה של מפת החום והקור באזור המצולם. היא פועלת בעזרת קרני אינפרא אדום, אשר יוצרות תמונה בצבעים שונים, המעידים על הפרשי טמפרטורות. משום כך, לצורך זיהוי נזילות בצנרת, מדליקים את הדוד ומחממים היטב את המים, פותחים את הברזים ועוברים עם המצלמה לכל אורך הקירות והרצפה, כדי לצלם את הצנרת הנסתרת ולזהות את מקור הנזילה על ידי זיהוי המים החמים היוצאים מהצינור.

באופן זה אפשר לפרק את הקיר, או הרצפה, באופן נקודתי, באזור הנזילה בלבד, ללא גרימת נזקים נלווים, במהירות ויעילות. לבסוף, גם אם מחיר השירות הוא קצת גבוה הוא חוסך כסף רב, טרחה והרס מיותר. תוכלו להזמין מהמומחים של מאתרים גם שירות לתיקון הצנרת בנוסף.

 

אמצעים נוספים לזיהוי נזילה בצנרת

  1. חיישן גז – אמצעי מתאים, כאשר מצלמה תרמית אינה מתאימה. מחדירים גז לתוך הצנרת ואז משתמשים בחיישן מיוחד לאיתור דליפה של הגז.
  2. מצלמת סיב אופטי – מתאימה למשל לזיהוי נזילה בקווי ביוב. מוחדרת לצינורות ומשדרת תמונה חיה למסכים, עד גילוי מדויק של מקור הבעיה.
  3. מכשיר אקוסטי – זיהוי מקור הנזילה על ידי איתור קול המים הנוזלים מהצינור הפגום.
  4. בדיקת הצפה עם בלון מיוחד.

 

כמה עולה זיהוי נזילה בצנרת?

מחיר זיהוי נזילה בצנרת אינו נקבע לפי לפי סוג הציוד המתקדם שאנחנו מביאים איתנו, אלא מדובר על מחיר קבוע, שאנחנו נותנים לכל הלקוחות שלנו, עשוי להשתנות בהתאם לגודל השטח הנבדק וכן לפי גורמים נוספים, המפורטים בהמשך. יחד עם זאת, חשוב להבין כי זיהוי נזילה בצנרת מחיר בתוך הבית שונה מאשר בגינה, או בחצר, שכן מדובר על מכושר קצת שונה, בו אנו משתמשים כדי לאתר נזילה בסביבה חיצונית.

בשני המקרים, המחיר כולל מספר שירותים חשובים:

  • בדיקה של מערכת המים הקרים והחמים
  • בדיקת לחץ מים בבית
  • בדיקת מערכת דלוחין
  • בדיקת ליקויי איטום, אם הנזילה בתוך הבית
  • איתור מדויק של מקור הנזילה
  • דו"ח ליקויים מפורט
  • ניתן להזמין תיקון צנרת על ידי המאתרים בתשלום נוסף

 

מחירון זיהוי נזילה בצנרת כללי

זיהוי נזילה בצנרת מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילה בצנרת חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר אינו כולל תיקון, מיפוי תוואי הצנרת, זיהוי נזילה נוספת. למעשה המחיר כולל רק את הזיהוי הנקודתי הנדרש במקור, כמפורט מעלה.

חד משמעית כן. הצעות מחיר מאפשרות לכם לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר ולהבין מה בדיוק כלול במחיר שאתם משלמים.

לא. יש מספר גדול של אמצעי זיהוי אחרים, כמו בלון מיוחד, חיישן גז, מד לחות, שבירת קירות, בדיקת לחצים ועוד. מצלמה תרמית נחשבת לשיטה המהירה והיעילה ביותר.

לא. מצלמה תרמית אינה מתאימה לאיתור נזילה בחצר, בביוב, או כאשר הנזילה מתרחשת בעומק גדול, שהמצלמה לא יכולה לחדור אליו.

דילוג לתוכן