איתור נזילות איתור ברור

זיהוי נזילה באמצעות בלון

אחת השיטות המרתקות והיעילות לזהות נזילות היא שיטת זיהוי נזילה באמצעות בלון. מדובר בשיטה נפוצה בקרב בעלי מקצוע אשר מתמחים בזיהוי ואיתור נזילות, אך למרות שנראית פשוטה, יש צורך בהזמנת בעל מקצוע אשר גם יביא את הבלון וגם יפעיל אותו לצורך זיהוי הנזילה. איך בדיוק זה עובד והאם כל אחד יכול, המשיכו לקרוא.

☑️זיהוי נזילות באמצעות בלון באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

זיהוי נזילה באמצעות בלון
זיהוי נזילה באמצעות בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

זיהוי נזילה באמצעות בלון מיוחד

כנראה שהכותרת קצת בלבלה אתכם וחשבתם לעצמכם – איך בכלל מזהים נזילה באמצעות בלון? קודם כל מפרגנים לדמיון שלכם וגם מצטערים לאכזב, לא מדובר בבלון יום ההולדת המוכר ואהוב, אלא בבלון מיוחד אשר יוצר לצורך איתור נזילות. מדובר אכן במבנה בלון, כלומר במכשיר אשר ניתן לנפח על ידי הזרמת אוויר בלחץ גבוה. הוא אכן בנוי גומי אך יותר עבה וחזק מגומי הבלון המוכר לכם.

 

זיהוי נזילה באמצעות בלון בצנרת

איך בעצם מתבצע הזיהוי עצמו. הרעיון הוא פשוט. מתוך הנחה שיש היכן שהוא בצינור חור או נזק אשר גורם למים לנזול החוצה מהצינור ולגרום לנזילה, יש צורך בלהבין באיזה אזור קיים החור על מנת להחליף או לאטום רק אותו.

תפקיד הבלון לחסום חלק מהצינור ולראות מה קורה עם המים הזורמים בצינור, האם הם ממשיכים לצאת או מפסיקים. הבלון מחלק את הצינור לחלקים שונים מבדרך כלל, מה שמאפשר לשפוך אור על היכן בדיוק המים יוצאים החוצה והיכן זורמים כראוי.

 

זיהוי נזילה באמצעות בלון מחייב גישה לצנרת

כאמור, הבלון ממש מוכנס לצינור ומנופח בפנים על מנת לחסום חלק ממנו. עיקרון זה מחייב את המאתר להיות בעל גישה לצינור עצמו. כלומר, אם מדובר בצנרת אשר אין אליה גישה להכנסת הבלון, כנראה שדווקא תבחר שיטה שונה, כזאת שמאפשרת לקבל תמונה על מצב הצנרת ללא מגע או קשר עין איתה.

אמנם אינכם בעלי מקצוע, אך אם הצנרת שלכם תת קרקעית ללא יכולת לגשת אליה מבלי לחפור את האדמה, תהיו סבורים כי כנראה לא יתבצע בבית שלכם זיהוי נזילה באמצעות בלון אלא איתו באמצעות שיטה אחרת לגמרי.

 

כמה עולה זיהוי נזילה באמצעות בלון?

בעבור שיטת זיהוי נזילה באמצעות בלון מחיר נמוך ביחס למחירי איתור הנזילות בשוק והוא 500 שקלים. אמנם מחיר זה הוא נמוך אך לרוב שיטה זאת תהיה רק ההתחלה של הליך תיקון וסגירת נושא הנזילה, גם אם היא ביתית וגם אם במבנה ציבורי.

הבלון מאפשר לזהות את הנזילה וגם לאתר את המקור שלה, אך העמקה במוקד הנזילה על מנת לעצור אותה בעתיד יעלה יותר כך שהמחיר יהיה 1200 שקלים לאיתור מוקד הנזילה.

 

מחירון זיהוי נזילות באמצעות בלון כללי

זיהוי נזילה באמצעות בלון מחיר מ-₪500
זיהוי נזילות בדירה מחיר מ-₪800
זיהוי נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לזיהוי נזילה באמצעות בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

מאתר הנזילות משתמש בבלון גומי מיוחד אשר מוכנס לצנרת. כאשר הוא ממוקם בתוך הצינור ניתן לנפח אותו לגודל מקסימלי כך שהוא מקבל את הצורה של הצינור ואוטם אותו לגמרי.

בגלל שהבלון מוכנס אל הצנרת וגם מנופח בה, חובה שיהיה למזהה הנזילה גישה אל הצינור ובפרט אל הצינור אשר חשוד בהיותו מקור הנזילה, כלומר כאשר הצנרת מוסתרת לגמרי לא שיטה זאת לא יעילה.

חשוב לדייק, כל נזילה מצריכה הזמנת זיהוי נזילה או איתור נזילה, אך הבחירה להשתמש בבלון נתונה לבעל המקצוע. לא כל נזילה מתאימה לביצוע זיהוי נזילה באמצעות בלון.

רטיבות לרוב תהיה תופעת לוואי של נזילה, זיהוי רטיבות, על ידי בעל מקצוע, מסייע לכם להבין באם יש חשד או נזילה סמויה. במידה ובעל המקצוע יהיה סבור כי הרטיבות מצביעה על נזילה, יעבור לשלב זיהוי נזילה באמצעות בלון או באמצעות שיטה אחרת.

דילוג לתוכן