איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות בגג

עם בואם של ימי הגשם הראשונים בשנה, מתגלות בעיות שונות הקשורות למעטפת האיטום בבתים ובניינים. סימנים לכך שקיימת בעיה במעטפת האיטום של הגג שלנו, יכולים להתבטא בכתמי עובש, טפטופים, בועות בקיר, ועוד. גילוי רטיבות בגג הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מעניקים, והוא מאפשר טיפול מדויק מבלי ללכת סחור סחור.

☑️גילוי רטיבות בגג באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות בגג
גילוי רטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סיבות אפשריות לרטיבות בגג

רטיבות בגג יכולה להתרחש עקב מספר סיבות, ולפני שנדבר על גילוי רטיבות בגג – נביא מספר סיבות נפוצות להיארעות שלה:

 

שבירת רעפים

הרעפים הם פתרון קירוי עתיק, יעיל ודקורטיבי, ולכן אנו נתקלים בהם מעל מבנים רבים. שבירת רעפים יכולה להתרחש עקב נפילת דודים, נפילת אנטנות, טיפוס בלתי זהיר על הגג, ועוד. ברגע שרעף נשבר, הדבר יכול להוות פרצה במערכת האיטום שלנו, וליצור מצב של רטיבות בגג.

 

בעיה במרזבים

מרזבים שאינם מתפקדים כיאות, יגרמו לשהיית מים על הגג במשך זמן רב יותר משהם אמורים להיות שם. עם הזמן, המים העומדים יחלחלו דרך מעטפת האיטום, ויביאו לרטיבות בגג שלנו.

 

בלאי של מערכת האיטום

גגות חשופים לרוב נאטמים באמצעות זפת, יריעות ביטומניות, יריעות PVC, ועוד. בלאי בחומרי האיטום יביא ליצירת רטיבות בגג, וזהו סימן שהגיע הזמן להחליף את מערכת האיטום!

 

כיצד מתבצע גילוי רטיבות בגג?

גילוי רטיבות בגג יכול להתבצע במספר דרכים, והדבר תלוי מאוד באופי המבנה ואופי הבעיה.

 

בדיקה ויזואלית

בעלי מקצוע מנוסים, לעתים יוכלו להגיע לאזור הבעיה ולאתר את מוקד הרטיבות באמצעות בדיקה ויזואלית בלבד. במידה והם ירצו להיות בטוחים, ייתכן שהם יבחרו להשתמש בציוד לאיתור רטיבות, דוגמת מצלמה טרמית למשל.

 

צילום טרמוגרפי

צילום במצלמה טרמית מעניק לנו תצלום צבעוני, שבו אנו יכולים לראות מהיכן מגיעה הרטיבות. גילוי רטיבות בגג באמצעות מצלמה טרמית הוא פשוט, וזאת מכיוון שהמים יוצרים שינוי טמפרטורה שניתן לראות בצילום הטרמוגרפי.

 

תיקון רטיבות בגג

לאחר שביצענו גילוי רטיבות בגג, הגיע זמן התיקון. תיקון רטיבות בגג צריך להיעשות בידי בעל מקצוע מוסמך, וזאת על מנת למנוע הישנות של הבעיה לאחר תקופה קצרה יחסית. למה חשוב לשים לב בעת תיקון רטיבות בגג?

 

ייבוש המים שחלחלו

חשוב לזכור שגם לאחר הטיפול במקור חדירת הרטיבות, יש לטפל במים שכבר חלחלו לאן שהם לא אמורים לחלחל, כדי למנוע צמיחת פטריות, התרבות בקטריות, ופגיעה בחומרי הבנייה.

 

בדיקה לאחר תיקון

חשוב לוודא בדיקת תקינות, שתראה לנו שהבעיה אכן נפתרה באופן סופי. בעלי מקצוע רבים, נוהגים למשל לבצע בדיקת הצפה בגג לאחר התיקון.

 

חומרי איטום מתאימים

שוק חומרי האיטום הוא גדול, ולא כל חומר מתאים לכל מצע. בחרו בבעל מקצוע אמין ומקצועי, שיידע לבחור את חומרי האיטום הנכונים למלאכת איטום הגג שלכם.

 

כמה עולה גילוי רטיבות בגג?

מחיר גילוי רטיבות בגג יכול להיות מושפע ממספר פקטורים עיקריים:

 

עונת השירות

כמו כל בעלי המקצוע, גם בתחום גילוי הרטיבות יש תקופות עמוסות יותר. אנו מדברים כאן בעיקר על תקופת תחילת החורף, ובמידה ותזמינו גילוי רטיבות בגג בעונה זו – אתם צפויים לשלם מעט יותר.

 

ותק המומחה

בעלי מקצוע מתמחרים את עצמם בהתאם לשוק, אך גם בהתאם לרמת הניסיון שלהם.כשאנו מזמינים מומחה מנוסה, הוא לרוב ייגבה יותר מחובבן או מתלמד בתחום.

 

שירותים נוספים

לעתים לקוחות מופתעים לשמוע שתיקון דורש תשלום נוסף, וחשוב לשים לב שאם הזמנתם גילוי רטיבות בגג – הצעת המחיר שתקבלו היא על הגילוי בלבד.

 

מחירון גילוי רטיבות בגג כללי

גילוי רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות בגג חייגו 055-978-0890 ☎️

לכל גילוי רטיבות בגג מחיר מעט שונה, וזה תלוי בפקטורים שהוזכרו במאמר.

קשה להעריך, אך אין זה משפיע על הצעת המחיר.

בעלי מקצוע המחזיקים בתעודת הסמכה מתאימה.

זה תלוי בעומס העבודה, ונעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן