איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות בבניין

בנייני מגורים ומשרדים הם מבנים מורכבים, שבהם עשויות להתעורר בעיות רטיבות בכל מהלך השנה ובעיקר בחורף. ההבדל בין בניינים ובין בתים פרטיים טמון בעיקר בגודל, המצריך ברוב המקרים הזמנת איש מקצוע מוסמך לצורך טיפול בבעיות. גילוי רטיבות בבניין מתבצע באמצעים מתקדמים, המונעים את הצורך בהרס ופירוק של קירות, מרצפות, ותשתיות נוספות.

☑️גילוי רטיבות בבניין באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות בבניין
גילוי רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לרטיבות בבניין

נכון הוא הדבר שרטיבות היא לעתים סמויה ולא נותנת את אותותיה, אך ברוב המקרים ובמידה ואנו ערניים, בהחלט נוכל למצוא סימנים שונים לקיום רטיבות בבניין שלנו. אילו סימנים נפוצים קיימים לרטיבות בבניין?

 

ריחות של עובש

ריחות של עובש יכולים לפקוד אותנו גם ללא שום סימן ויזואלי, ופעמים רבות זהו אחד הסימנים הראשונים לחלחול רטיבות בבניין שלנו.

 

כתמי עובש

אנשים רבים מזמינים גילוי רטיבות בבניין, כשהם מוצאים סימני עובש באזורים שונים. העובש הוא שם כוללני למשפחה של פטריות המתפתחות בתנאי רטיבות ועובש, ונשימת הנבגים שלהן עלולה להזיק לבריאותנו.

 

נזילות וטפטופים

כשאנו עדים לנזילות וטפטופים בבניין שלנו, זה אומר שהיינו צריכים להזמין גילוי רטיבות בבניין כבר קודם! מדובר בשלב מתקדם של חלחול רטיבות, והזמנת מומחה נחוצה באופן דחוף על מנת למנוע הדרדרות של הבעיה.

 

בועות ו"הזעה" של הקירות

לעתים הרטיבות חודרת אל הקירות הפנימיים, ובשלבים המוקדמים היא מופיעה כבועות המצטברות על הקיר, או כטיפות הזולגות עליו. שלב זה אומר שהרטיבות כבר ממתינה לנו מאחורי שכבות הצבע, ואף מתחילה לחדור לתוך החלל הפנימי של הבניין.

 

היכן ניתן לבצע גילוי רטיבות בבניין?

בניינים הם מבנים מורכבים, וישנם אזורים שונים שבהם יכולה להתפתח רטיבות, ולהצריך הזמנת מומחה שיבצע גילוי רטיבויות בבניין שלנו:

 

בתי מגורים ומשרדים

כאן אנו מדברים על יחידות פרטיות הנמצאות בבעלות של דיירים או מושכרות לדיירים. רטיבות ביחידות אלה תפריע לשגרת החיים שבהן, וגם עשויה להשפיע על אזורים אחרים בבניין. כשאנו עוסקים בגילוי או תיקון רטיבות בבניין, חשוב לזכור שכל אזור משפיע גם על האזורים האחרים המקיפים אותו.

 

לובי ומסדרונות

החלקים המשותפים הקיימים בכל בניין, פחות נתונים לתשומת לב הדיירים העוברים בהם בדרכם לבית או לעבודה. לעתים רטיבות מתפתחת גם באזורים אלו, ואם היא לא תטופל היא עשויה לחלחל גם אל בתים ומשרדים הנמצאים בסמוך אליהם.

 

חניונים

חניונים לרוב ממוקמים מתחת לקרקע, ולכן נתונים ללחץ של האדמה המקיפה אותם, המכילה גזים ולחות שעשויים לחדור אל החניון. מכיוון שהחניון הוא חשוך ברוב המקרים, עובש יתפתח בו בקלות יתרה, ולכן כדאי להקדיש תשומת לב לבדיקת רטיבות בחניון מדי פעם בפעם.

 

ציוד לגילוי רטיבות בבניין

בשונה מפעם, גילוי רטיבות בבניין מתבצע כיום באמצעות מכשור מתקדם, המאפשר לנו להעניק שירות יעיל ומדויק. בין המכשירים שבהם אנו משתמשים לאיתור הרטיבות ניתן למצוא מצלמות טרמיות, סיבים אופטיים, מכשירים אקוסטיים, איתור באמצעות גז ועוד.

 

תיקון רטיבות בבניין

השלב המגיע לאחר גילוי הרטיבות הוא מציאת פתרון עבורה, ויש חשיבות גדולה לבחירת איש מקצוע מתאים לתיקון הבעיה. בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון רטיבות בבניין, ומקפידים להשתמש בחומרי האיטום המתאימים ביותר, לבצע בדיקת תקינות בסוף הטיפול, וכמובן – לטפל ברטיבות שכבר הספיקה להצטבר.

 

כמה עולה גילוי רטיבות בבניין?

לכל גילוי רטיבות בבניין מחיר מעט שונה, וזה עשוי להיות תלוי בעונת השנה, וותק בעל המקצוע, הציוד שבו נשתמש לצורך גילוי הרטיבות, וגודל המבנה.

 

מחירון גילוי רטיבות בבניין כללי

גילוי רטיבות בבניין מחיר מ-₪1500
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות בבניין חייגו 055-978-0890 ☎️

אנו עובדים בכל סוגי הבניינים ועם כל סוגי הלקוחות, במגזר הפרטי, העסקי והתעשייתי.

אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר בתחום איתור הרטיבות.

עובש, טפטופים, בועות בקיר, ועוד.

המחיר תלוי בפקטורים שצוינו במאמר, ומתחיל מ-₪1500.

דילוג לתוכן