איתור נזילות איתור ברור

גילוי רטיבות בבניין משותף

בניינים משותפים כוללים בהם בתים, משרדים, מסדרונות, מקלטים, חניונים ועוד. בכל אחד מהאזורים הללו עשויה להתעורר בעיית רטיבות, וכשהיא תתרחש היא בהחלט עלולה להשפיע גם על שאר האזורים. גילוי רטיבות בבניין משותף הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מציעים, וזה נכון בעיקר בתקופת תחילת החורף, שבה הגשמים מאתגרים את מעטפות האיטום של המבנים השונים.

☑️גילוי רטיבות בבניין משותף באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי רטיבות בבניין משותף
גילוי רטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד נראית רטיבות בבניין משותף?

רוב האנשים מכירים את חלק מסימני הרטיבות, ויש גם מקרים שבהם היא סמויה ותתגלה רק בבדיקה מקצועית. מהם הסימנים המעידים קיימת רטיבות בבניין המשותף שלנו?

 

טפטופים, דליפות ונזילות

שלבים אלו הם כבר שלבים מתקדמים יחסית, ומעידים על כך שהרטיבות חדרה מזמן את מעטפות האיטום של הבניין. הדבר אומר שקיימת פגיעה ראשונית בתשתיות, ומומלץ להזמין גילוי רטיבות בבניין משותף במטרה למצוא את מקור הרטיבות, להבין להיכן היא הספיקה להתפשט, וכמובן למצוא פתרון הולם.

 

סימני עובש

סימני עובש יכולים להתבטא בריחות לא נעימים, או בכתמים שחורים וירוקים המופיעים על הקירות שלנו. העובש הוא שם נרדף לפטריות המתפתחות על הקיר, וזה קורה כשיש להן תנאים של רטיבות ולחות. כשאנו רואים או מריחים את העובש, זה אומר שאנו כנראה נושמים את נבגי הפטריות הנישאים באוויר, והדבר מסכן את בריאותנו.

 

טיפות מים או בועות על הקיר

סימנים אלו מעידים על רטיבות בשלב מתקדם, וממש לפני שהיא פורצת פנימה אל תוך המבנה שלנו. בעת שאנו מוצאים סימנים שכאלו, יש להזמין גילוי רטיבות בבניין משותף בדחיפות.

 

היכן עשויה להתפתח רטיבות בבניין משותף?

בניינים משותפים מורכבים מאזורים שונים השלובים ביניהם ומשפיעים אחד על משנהו, לכן גילוי רטיבות בבניין משותף עשוי למנוע חדירת רטיבות גם לאזורים נוספים בו. אילו אזורים קיימים בבניינים משותפים?

 

בתים ומשרדים

כתלות בסוג הבניין המשותף, הוא יכול להכיל בתי מגורים פרטיים או משרדים ועסקים. רטיבות שתתפתח באחת מהיחידות האלה בהחלט עשויה להשפיע גם על אזורים אחרים בבניין, דוגמת מסדרונות, חניונים, וקומות תחתונות יותר.

 

מסדרונות, לובי ואזורים משותפים

למרות שבאזורים המשותפים אנו לרוב עוברים בדרכנו לבית או לעבודה, חשוב לשים לב לסימני רטיבות גם בהם, מכיוון שהדבר עשוי למנוע הדרדרות של הבעיה לממדים גדולים יותר.

 

חניונים תת קרקעיים

חניונים בבניינים משותפים לרוב נמצאים מתחת לקרקע, והדבר חושף אותם ללחות וגזים המגיעים מהאדמה שמסביב. אם נתקלתם בריחות עובש, שלוליות חשודות, או סימנים אחרים שיכולים להעיד על רטיבות בחניון, כדאי להזמין מומחה לגילוי רטיבות בבניין משותף בהקדם.

 

כיצד מתבצע גילוי רטיבות בבניין משותף?

בעבר, גילוי רטיבות הצריך פירוק והרס של מבנים, ואילו היום הוא מתבצע בצורה פשוטה הרבה יותר. לטובת גילוי רטיבות, אנו משתמשים בציוד מתקדם דוגמת מצלמות טרמיות, סיבים אופטיים, מכשירים אקוסטיים, ועוד. ציוד זה מאפשר לנו "לראות" את הרטיבות מבלי לפגוע בשלמות המבנה, וכך נוכל להציע ללקוח את הפתרון המדויק ביותר לצורך תיקון רטיבות בבניין משותף.

 

תיקון רטיבות בבניין משותף

בנוסף לשירותי איתור הרטיבות, אנו מציעים שירותי תיקון רטיבות בבניין משותף, המתבססים על ניסיון ומקצועיות בתחום. כשאנו מתקנים בעיות הקשורות לרטיבות, אנו מקפידים להשתמש בחומרי האיטום המדויקים למלאכה, מטפלים ברטיבות שכבר חדרה לבניין שלכם, ולא שוכחים לבצע בדיקת תקינות בסוף הטיפול.

 

מה מחיר גילוי רטיבות בבניין משותף?

לכל גילוי רטיבות בבניין משותף מחיר שונה, וזה תלוי בגודל הבניין, המכשור שבו נצטרך להשתמש, אופי הבעיה, העומס בהתחשב בעונה, והוותק של בעל המקצוע שהזמנתם.

 

מחירון גילוי רטיבות בבניין משותף כללי

גילוי רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
גילוי רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי רטיבות בבניין משותף חייגו 055-978-0890 ☎️

בבתים, משרדים, חניונים, ובכל אזור אחר בבניין.

באמצעות מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים, ועוד.

ע"פ סימני עובש, טפטופים, בועות בקיר, ועוד.

המחיר מתחיל מ-₪1500 ומשתנה בהתאם למורכבות הטיפול.

דילוג לתוכן