איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות מתחת לרצפה

שירות של גילוי נזילות מתחת לרצפה מבוצע כיום עם מצלמה טרמית ועם מכשור טכנולוגי מתקדם. לשם השוואה, עד לפני מספר שנים היו צריכים להרים את הרצפה כדי לבדוק אם בכלל יש בה נזילה. גם אחרי שהגיעו למסקנה שמדובר על נזילה ולא על בעיית איטום, המשיכו להרוס את הבית עד שהגיעו אל המקור שלה. אבל תודות למצלמה טרמית ולמכשור טכנולוגי מתקדם, כל התהליך הזה כיום מיותר לגמרי.
אנחנו מתמחים בשירותי גילוי נזילה מתחת לרצפה ומזמינים אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. מטרתנו היא לחסוך עבורך זמן, דאגות וכסף ובעיקר לפתור עבורך את הבעיה בלי לגרום הרס מיותר. אז גם אם כבר הגעת למסקנה שיש נזילה מתחת לרצפה – אין סיבה להיכנס לדיכאון.

☑️גילוי נזילות מתחת לרצפה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 

גילוי נזילות מתחת לרצפה
גילוי נזילות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות מתחת לרצפה עם מצלמה טרמית

מצלמה טרמית משנה מן היסוד את האופן שבו מבצעים היום גילוי נזילות מתחת לרצפה. באמצעות מצלמה טרמית אפשר לסרוק את כל הרצפה לאורך ולרוחב, לבצע מעקב אחר מה שקורה מאחורי הקירות ובמידת הצורך להגיע גם אל התקרה. תוך כדי הסריקה עם המצלמה הטרמית, מקבלים הדמיה תלת ממדית של הצנרת וכך רואים הפרשי קור וחום.

כאשר ההפרשים גבוהים מדי ולא מוסברים, מבינים מזה שמדובר על המיקום המדויק של הנזילה. בהמשך, כל שנותר הוא לפתוח את אותו אזור של הצנרת ולהחליף את החלק התקול.

 

היתרונות של גילוי נזילות

גילוי נזילות מתחת לרצפה מבוצע עם מכשור טכנולוגי מתקדם ובצורה מקצועית. אף על פי כן, רבים מבין בעלי הבתים והדירות טועים לחשוב שהם יכולים לחסוך את העניין של מחיר גילוי נזילות מתחת לרצפה ולעשות את זה לבד. אז נכון שבכל הצעה על גילוי נזילות מתחת לרצפה מחיר יכול להגיע לכמה מאות שקלים, אבל ניסיון לגלות את הנזילה לבד עולה הרבה יותר כסף ואף עלול לגרום נזקים בלתי הפיכים.

 

הבדלים בין שירותי גילוי נזילות מתחת לרצפה

מצלמה טרמית היא כאמור הפתרון הנפוץ עבור גילוי נזילות מתחת לרצפה בלי הרס מיותר. אבל חוץ ממצלמה טרמית, יש עוד כמה שיטות שבהן אפשר להשתמש:

  1. איתור נזילות על ידי גז – המטרה של גילוי נזילה מתחת לרצפה היא למנוע הרס מיותר ואפשר להשיג אותה גם על ידי שימוש בגז. כאן משתמשים בגז ידידותי לסביבה, בטוח לבני אדם ולא רעיל.
  2. איתור נזילות על ידי שימוש בסיב אופטי – סיב אופטי מאפשר להעביר כמויות גדולות של נתונים. כמו מצלמה טרמית, מחדירים את הסיב האופטי בלי להרים מרצפות.
  3. איתור נזילות על ידי רובוט זעיר – רובוט זעיר מתאים עבור גילוי נזילה מתחת לרצפה לא נגישה. אם בני אדם לא יכולים להגיע למקום, אולי הרובוט הזעיר יצליח.

 

החשיבות של גילוי נזילות מוקדם

מצלמה טרמית מאפשרת לבצע גילוי נזילות מתחת לרצפה ולאתר את המקור של הבעיה. אם מגלים את הנזילה מוקדם, מונעים נזק בלתי הפיך ליסודות של המבנה. בנוסף, גילוי של מקור הנזילה עוזר לדעת אם אכן מדובר על בעיה שקשורה אל הצנרת – או אולי נזילת מים שנגרמה בגלל איטום רשלני. לאחר מכן, כל שנותר הוא לפתור את הבעיה לפי המאפיינים והממצאים של הבדיקה.

 

כמה עולה גילוי נזילות מתחת לרצפה?

העלות של גילוי נזילות מתחת לרצפה נעה סביב כמה מאות שקלים. לצד עלות הגילוי והאיתור, צריך לשלם בנפרד על התיקון. עם זאת, ניתן לחסוך בהוצאות על ידי ריכוז השירותים מול אותה חברה וכך גם לקבל אחריות ארוכה.

 

מחירון גילוי נזילות מתחת לרצפה כללי

גילוי נזילות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

עם מכשור טכנולוגי מתקדם.

בגלל בעיות בצנרת או באיטום.

על ידי החלפת הצנרת או שיפור האיטום.

דילוג לתוכן