איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות מבריכת שחייה

היתרון של גילוי נזילות מבריכת שחייה הוא שכך ניתן לדעת איפה בדיוק הבעיה מתחילה. אם לא מגלים את המקור של הנזילה, אף ניסיון לתקן אותה לא צפוי לשאת פרי. אבל אם אותה חברה שמגלה את הנזילה היא גם זו שלוקחת אחריות על התיקון, סביר להניח שהבעיה תיפטר בצורה יסודית.
התייעצות עם אחד הנציגים שלנו תעזור לך להבין מה גרם לנזילה. אחרי שנחשוף יחד איתך את המקור של הנזילה, נוכל לתאם עבורך שירותי תיקונים מקצועיים. מטרתנו היא לגלות את הסיבה האמיתית לנזילה, אך באותה הזדמנות נוכל גם לבצע עבודות איטום ותיקון שימנעו ממנה לחזור ולהטריד אותך בעתיד.

☑️גילוי נזילות מבריכת שחייה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות מבריכת שחייה
גילוי נזילות מבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות מבריכת שחייה בצורה מקצועית

יש כמה הבדלים בין האופן שבו מבצעים גילוי נזילות מבריכת שחייה בצורה מקצועית, לבין ניסיון עצמאי של גילוי נזילה מבריכת שחייה. כמובן שאפשר לזהות את הנזילה לבד, אבל בשביל לגלות איפה היא התחילה צריך להשתמש במכשור מתקדם.

ברוב המקרים, יכול להיות שהנזילה היא מהמשאבה או מתחת לפני הקרקע. אז בנסיבות כאלה, הרבה תלוי ברמת המקצועיות של החברה שלוקחת אחריות על פעולות כמו גילוי נזילה מבריכת שחייה ולאחר מכן תיקון שלה.

 

ממה נגרמות נזילות בבריכת שחייה?

גילוי נזילות מבריכת שחייה מבוסס על שימוש במכשור מתקדם ומשוכלל. כאשר משתמשים במכשור מתקדם ומשוכלל, אפשר להתחקות אחר המקור של הנזילה גם אם היא חודרת עמוק אל תוך הקרקע. אבל עוד לפני כן, צריך לשלול את אחת הסיבות הנפוצות של נזילות בבריכות שחייה:

  1. נזילה בגלל איטום לקוי – כל סוג של איטום לקוי עלול לאחר מכן לגרום לנזילה. כאשר הבריכה לא מספיק אטומה, זה אומר שהמים לא מצליחים להישאר בפנים. לכן, צריך לחשוב מחדש על פתרונות האיטום ולוודא שהנזילה לא קשורה אל צנרת תת קרקעית או אל קווי הביוב שיש מתחת לבריכה.
  2. נזילה בגלל בעיה במשאבה – כל בעיה במשאבה עלולה לגרום לנזילה. כאשר המשאבה לא מספיק אטומה או לא מצליחה להכניס פנימה את המים, זה אומר שחלק מהם נשארים בחוץ. עם הזמן, נזילות שנגרמות בגלל בעיות במשאבה נוטות להחמיר ולגרום נזקים בלתי הפיכים.
  3. נזילה בבריכות שחייה עיליות – בריכות שחייה עיליות מיוצרים מסוגים שונים של פלסטיק. במקרים כאלה, הנזילה יכולה להיות קשורה אל הבריכה עצמה ולא אל אביזרי השאיבה או המילוי שלה. עם זאת, היתרון של נזילה בבריכת שחייה עילית היא שניתן לתקן אותה בעזרת מדבקה בלבד.

 

החשיבות של גילוי נזילות מבריכת שחייה

גילוי נזילות מבריכת שחייה היא לא פריבילגיה, אלא חלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת. אם לא מזמינים שירות מקצועי של גילוי נזילה מבריכת שחייה, התוצאה עלולה להיות בזבוז עצום של כמויות מים גדולות. ככל שהנזילה נמשכת, ככה חשבון המים עולה – אבל בלי שהבריכה תתמלא ובלי שבני המשפחה ייהנו מכך.

 

תחזוקת בריכות שחייה

הדרך למנוע נזילות מים היא לתחזק את בריכות השחייה לפי הוראות היצרן. מומלץ למשל לנקות את הבריכה לעיתים קרובות, לא לשכוח לרוקן את הפילטר ולעקוב אחר נזילות לא מוסברות שיש לידה. במידת הצורך, אפשר להזמין שירות אמין של גילוי נזילות מבריכת שחייה ולבקש דוח ממצאים מפורט.

 

כמה עולה גילוי נזילות מבריכת שחייה?

שירות של גילוי נזילות מבריכת שחייה מתומחר על פי גודל הבריכה וסוג הציוד שבו משתמשים. בהצעה על גילוי נזילות מבריכת שחייה מחיר גם נקבע לפי הדחיפות, המיקום הגיאוגרפי והמוניטין של החברה המבצעת. בכל מקרה, מחיר גילוי נזילות מבריכת שחייה משתלם בטווח הארוך.

 

מחירון גילוי נזילות מבריכת שחייה כללי

גילוי נזילות מבריכת שחייה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות מבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בעיות איטום ותקלות במשאבה.

בעזרת תחזוקה נכונה.

עם מכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית.

דילוג לתוכן