איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות לפני קניית נכס

נזילות מים עלולות להופיע בגלל בלאי של הצנרת, סתימות בקווי הביוב, סדקים בצינורות ועוד. הבעיה עם נזילת מים היא שאין סיכוי שהיא תיפתר לבד, אלא להפך: היא רק תלך ותחמיר. מצד שני, בהרבה מאוד מקרים אין לנזילת המים ביטוי על פני השטח. גם אם כבר רואים את כתמי הרטיבות, זה לא אומר ששם הנזילה מתחילה. אז מה עושים? מזמינים שירות מקצועי של גילוי נזילות לפני קניית נכס וכך מונעים דאגות מיותרות.
חברה כמו שלנו יכולה לעמוד לרשותך בשלבים שונים של קניית הנכס. אנחנו נבוא עם ציוד משוכלל ומתקדם, נגלה אם יש נזילות ונאתר את המקור שלהן. לאחר מכן, נגיש לך דוח מפורט שבו גם תיאור של מחיר גילוי נזילות לפני קניית נכס וגם פירוט על עלות התיקון. כך תוכל לדעת כמה באמת שווה לשלם על הנכס ואיזה אחריות להטיל על הקבלן.

☑️גילוי נזילות לפני קניית נכס ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות לפני קניית נכס
גילוי נזילות לפני קניית נכס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות לפני קניית נכס חדש

הטעות הנפוצה היא לוותר על שירות של גילוי נזילות לפני קניית נכס חדש. כאן לכאורה לא אמורות להיות נזילות, כי כל הצנרת חדשה ומשום שהקבלן מחויב לחוזה שלו מול הלקוחות. אבל בפועל, יש סיכוי גבוה לכך שהקבלן חיפש קיצורי דרך. במקרים כאלה, ליקויי בנייה פשוטים הופכים מהר מאוד לנזילה שעולה ביוקר לכל הדיירים – אלא אם מגלים אותה מראש.

 

איך בודקים ליקויי בנייה?

בדיקה מקיפה של ליקויי בנייה כוללת בתוכה גילוי נזילות לפני קניית נכס. בעזרת גילוי נזילה לפני קניית נכס עם מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן למשל להתחקות אחר המקור של הבעיה ולהתמודד איתה ישירות. בנוסף, בדיקת ליקויי בנייה כוללת לצד העניין של הנזילות עוד כמה דגשים ובהם:

  • בדיקת יציבות של המבנה
  • בדיקת איטום ובידוד
  • בדיקת פילוס של הקרקע
  • בדיקת קרינה וגז ראדון
  • בדיקת מפתחים וחלונות

 

גילוי נזילות לפני קניית נכס יד שנייה

דווקא העניין של גילוי נזילות לפני קניית נכס יד שנייה ברור יותר לקהל היעד. גם אנשים פרטיים שקונים דירה בפעם הראשונה בחיים שלהם מבינים עד כמה חשוב לקבל תמונת מצב אמינה בגין הנכס.

במקרים כאלה, כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל בעלי המקצוע הרלוונטיים ולתאם שירות של גילוי נזילה לפני קניית נכס כמה שיותר מוקדם. אם הממצאים בעייתיים, אפשר להחליט האם לגלם את עלות התיקון במחיר הרכישה – או שמא לוותר על העסקה לגמרי.

 

מכשור לגילוי נזילות ללא הרס

חשוב מאוד לתאם שירות של גילוי נזילות לפני קניית נכס אבל ללא הרס. בגלל שבשלב הזה מנסים לגלות אם יש נזילות מים או בעיות איטום ורטיבות עוד לפני שמעבירים בעלות על הנכס, אי אפשר להרוס אותו באמצעות הרמת מרצפות ושבירת קירות. מצד שני, לא אמורים להתפשר על התוצאות ועל הדיוק של שירותי גילוי נזילה לפני קניית נכס. לכן, מה שעושים זה להשתמש בציוד מתקדם ומשוכלל.

 

כמה עולה גילוי נזילות לפני קניית נכס?

בשירות של גילוי נזילות לפני קניית נכס מחיר נקבע לפי פרמטרים ובהם גודל הבית, הקומה שבה הדירה נמצאת, סוג התקלה שאותה צריך לתקן, סוג המכשירים שבהם משתמשים וכן הלאה. אבל בכל מקרה, כדאי לדעת שהעלות של גילוי נזילות לפני קניית נכס תמיד משתלמת יותר בהשוואה למחיר של מגורים בנכס שיש בו בעיות חוזרות ונשנות של רטיבות.

 

מחירון גילוי נזילות לפני קניית נכס כללי

גילוי נזילות לפני קניית נכס מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות לפני קניית נכס חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל בית שבו יש צנרת עלולות להופיע נזילות מים שונות.

בכל רכישה של נכס חדש מקבלן ובעיקר אם מחליטים לקנות דירת יד שנייה.

עובש, טחב, פטריות ובעיות בריאותיות.

עם מכשור מתקדם אבל בלי הרס מיותר.

דילוג לתוכן