איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית

הדור הנוכחי של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית נשען על שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם. בזכות מכשור טכנולוגי מן הסוג הזה אפשר כיום לאתר את המקור של כל סוגי הנזילות, לרבות במקרים של נזילות סמויות או בעיות בצנרת תת קרקעית. לשם השוואה, עד לפני מספר שנים היה צריך לשבור את הקיר או להרים את הריצוף כדי לבדוק אם בכלל יש נזילה או שמא מדובר רק בבעיית איטום ורטיבות.
מומחים בחברה שלנו עוקבים מקרוב אחר החידושים הקיימים בענף האינסטלציה. תודות למעורבות צמודה של אנשי הצוות, אנו יכולים להגיע אליך בהקדם עם הציוד הרלוונטי עבור גילוי נזילה בצנרת תת קרקעית מכל סוג.

☑️גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית
גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית באופן מקצועי

מקצועיות של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית נמדדת במשך הזמן שעובר מהרגע שבו מזהים את התקלה ועד שפותרים אותה. אם הנזילה היא בצנרת תת קרקעית אבל עבר הרבה זמן מהרגע שבו היא החלה, סביר להניח שניתן יהיה לראות את כתמי הרטיבות על פני השטח גם בעין בלתי מזוינת.

אבל גם במקרים כאלה, צריך להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם כדי להבין איפה בדיוק הנזילה התחילה ומה צריך לעשות כדי לתקן אותה.

 

למה קשה לגלות נזילות בצנרת?

קשה מאוד לעקוב אחר גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית בלי ציוד מתקדם ומשוכלל. ראשית, נזילה בצינורות הפנימיים של הבית לא תמיד מקבלת ביטוי על פני השטח. עם הזמן, הנזילה רק מחמירה וגורמת נזק בלתי הפיך ליסודות של המבנה – אבל מי שגר בתוך הבית בכלל לא יודע על כך.

שנית, מערכת ביתית היא מסועפת וכוללת המון צינורות שונים. חלק מהצינורות מוסתרים מאחורי הקירות, אחרים נמצאים מתחת לריצוף ויש גם כאלה מעל התקרה. אז בשביל להגיע למקור של התקלה בלי לגרום הרס מיותר, יש צורך להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם.

 

מכשור מתקדם של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית

המכשור המתקדם משנה מן הקצה אל הקצה את הנושא של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית. באמצעות מצלמה טרמית, סיב אופטי ושיטות נוספות, אפשר כיום להתחקות אחר המקור של הנזילה גם אם היא מתרחשת עמוק מתחת לקרקע. חוץ מזה, אותן שיטות בדיוק מונעות את ההרס המיותר וחוסכות בהוצאות עבור כל הגורמים המעורבים.

 

סיבות לנזילות מים בצנרת

חשוב להבין שההחלטה לבצע גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית עם מכשור טכנולוגי מתקדם היא של בעלי מקצוע. אבל עוד קודם לכן, צריך להפריד בין שתי סיבות מרכזיות לנזילות מים בצנרת:

  1. איטום רשלני – הסיבה הראשונה לנזילת מים היא איטום רשלני. אם האיטום של הבית לא מספיק מקצועי, נזילות המים יופיעו בתקופת החורף ובעיקר על פני השטח.
  2. נזילות ממערכת האינסטלציה – הסיבה השנייה והשכיחה יותר לנזילות מים היא תקלה במערכת האינסטלציה. כאן החיסרון הוא שאי אפשר לגלות את הנזילה באופן עצמאי, אך היתרון הוא שמכשור מתקדם מביא תוצאות ומונע הרס מיותר.

 

כמה עולה גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית?

העלות של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית נקבעת לפי אופי הבעיה. בנוסף, מחיר גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית יכול להיות מושפע מהמיקום של הדירה בבניין, מהנגישות אל האזור שבו יש רטיבות או מסוג המכשור שבו בוחרים להשתמש. בכל מקרה, יש לזכור שבזכות שירות של גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית מחיר על הוצאה חד פעמית הופך להשקעה משתלמת.

 

מחירון גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית כללי

גילוי נזילות בצנרת תת קרקעית מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בצנרת תת קרקעית חייגו 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות מונע נזקים בלתי הפיכים ליסודות של המבנה וכמובן לנכס.

נזילה מאתרים עם מכשור טכנולוגי מתקדם כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי ועוד.

נזילה מתקנים באמצעות החלפה של הצנרת או איטום מחדש.

נזילת מים עלולה להיגרם בגלל בעיות איטום או בגלל בעיות בצנרת.

דילוג לתוכן