איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות במרתפים

הסימנים לכך שיש נזילת מים לא בהכרח חושפים איפה היא מתחילה. הבעיה היא שאם לא יודעים איפה הנזילה התחילה, לא יכולים לתקן אותה. זה קריטי בכל מקום בבית והופך להיות מאוד דרמטי במרתף. לכן, מה שהכי חשוב לעשות זה למהר ולהזמין שירות מקצועי של גילוי נזילות במרתפים עם מכשור טכנולוגי מתקדם.
המומחים שלנו מוכיחים שתחזוקת מרתף לא חייבת להיות משימה כל כך מסובכת. בגלל שאנחנו מתמחים גם בשירות של גילוי נזילה במרתפים וגם בשירות של תיקון נזילות, אנו מרכזים עבורך את הפתרונות תחת קורת גג אחת. בשביל שנתחיל לעבוד, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים או לשוחח איתנו בטלפון.

☑️גילוי נזילות במרתפים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות במרתפים
גילוי נזילות במרתפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות במרתפים בצורה מקצועית

גילוי נזילות במרתפים צריך להתבצע בצורה מקצועית. כאשר מגלים את הנזילה באופן מקצועי, משיגים בעת ובעונה אחת כמה מטרות שעלולות להיראות במבט ראשון שונות לגמרי:

  1. מגלים באיזה מערכת מים הנזילה מתרחשת
  2. חושפים את המקום המדויק של הנזילה
  3. יודעים באיזה שיטה להשתמש כדי לתקן את הנזילה
  4. מונעים הרס מיותר
  5. חוסכים נזקים בלתי הפיכים למרתף, ליסודות המבנה או לציוד ולרכוש האישי

 

הבדלים בין סוגי מרתפים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל השירותים השונים של גילוי נזילות במרתפים מתבצעים באותה צורה. בשביל לבצע שירות כזה באופן מקצועי, צריך למשל להתאים אותו לסוג המרתף. הנה למשל כמה סוגי מרתפים והמאפיינים שלהם:

  1. מרתף ביתי – השירות של גילוי נזילה במרתף ביתי מתאים בעיקר בפיצוצי מים וצנרת. אם הצינור פגום או שיש בו פיצוץ, צריך לגלות את המיקום המדויק של הבעיה אפילו אם זה במרתף.
  2. מרתף ציבורי – הבעיה עם מרתף ציבורי היא שרק לעיתים רחוקות מבקרים בו. לכן, הגילוי של הנזילה עלול להתעכב והבעיה עלולה להחמיר.
  3. מרתף שהוא חניון – המון חניונים תת קרקעיים סובלים מבעיות של נזילות מים ורטיבות. אבל כאן, יש הבדל בין שירות של גילוי נזילה במרתפים בגלל בעיות איטום לבין נזילה שנגרמת בגלל פיצוצי מים בצנרת. בכל מקרה, הפתרון הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע מנוסים.

 

הקושי של גילוי נזילות במרתפים

גילוי נזילות במרתפים חייב להתבצע בצורה מקצועית. לשם השוואה, האלטרנטיבה היא לנסות לגלות את הנזילה לבד. אבל בפועל, אין שום דרך להתחקות אחר מקור הנזילה לבד אם לא משתמשים במכשור טכנולוגי משוכלל כמו:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • רובוט זעיר
  • איתור נזילה על ידי גז או עשן

 

שאיבת מים אחרי הצפה במרתף

מטרת העל של גילוי נזילות במרתפים היא למנוע החמרה של המצב. אם לא מגלים את הנזילה בזמן, המשמעות היא המשך ההתרחבות או הנזק לצינורות. כאשר הנזק מחמיר, עלולה להתרחש הצפת מים גם בתוך המרתף של הבית וגם בתוך מרתפים ציבוריים, מרתפים שהם חניון רכב וכן הלאה.

במקרים כאלה, אין ברירה אלא לתאם שירות של שאיבת מים על ידי ביובית. לכן, במבט כללי על גילוי נזילות במרתפים מחיר חד פעמי מתגלה בבירור בתור השקעה משתלמת.

 

כמה עולה גילוי נזילות במרתפים?

יש פרמטרים שונים שמשפיעים על מחיר גילוי נזילות במרתפים ועל עלות התיקון. בין היתר, הדרך הנכונה לתמחר שירות מהסוג של גילוי נזילות במרתפים היא להתייחס ספציפית אל גודל המרתף במ"ר, אל סוג הנזילה כפי שמאפיינים אותה במבט כללי ואל סוג המכשור שבו משתמשים. לאחר מכן, ניתן גם לקבל הצעת מחיר שמגלמת בתוכה את התיקון עצמו.

 

מחירון גילוי נזילות במרתפים כללי

גילוי נזילות במרתפים מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות במרתפים חייגו 055-978-0890 ☎️

נזילות מים נגרמות בגלל צינור מים פגום, פיצוצי צנרת או חדירת רטיבות מבחוץ..

תחזוקת מרתף כוללת איטום תקופתי והתקנת מתקן לפיזור לחות ולמניעת עיבוי.

איטום מרתף אפשר לבצע עם חומרים משחתיים, עם יריעות ביטומניות ועוד. בנוסף, חשוב לתחזק את האיטום אחת לתקופה מסוימת.

השקעה של כמה מאות שקלים אמורה להספיק לגילוי של מקור הנזילה. לזה יש להוסיף את התיקון של הנזילה.

דילוג לתוכן