איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות במקלחת

שירות של גילוי נזילות במקלחת יכול למנוע נזקים בלתי הפיכים למבנה ולרכוש. מצד שני, במקלחת יש גם ככה הרבה מאוד מים ובתקופות מסוימות גם אדים. אם מוסיפים לזה את הלחות שמאפיינת חדרי מקלחת בפרט וחדרים רטובים בכלל, מקבלים מתכון לאסון: אולי יש נזילה מאחורי הקירות של המקלחת, מתחת לרצפה או מעל הקיר, אבל אתם בכלל לא מודעים אליה?
הפתרון הוא להתייעץ עם הנציגים שלנו בכל מקרה של דילמה או התלבטות. מיד אחרי שנקבל ממך פניה מסודרת, נגיע עם מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל. המכשור הזה יאפשר לנו לבצע גילוי נזילה במקלחת בצורה אמינה, או לכל הפחות לשלול השערה על קיומה של רטיבות. במידת הצורך, נתקן את הבעיה ונעזור למשפחה שלך לחזור לשגרה.

☑️גילוי נזילות במקלחת ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות במקלחת
גילוי נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות במקלחת בצורה מקצועית

יש כמה שלבים שעליהם צריך להקפיד אם רוצים לנצל את כל היתרונות של המכשור הקיים לטובת גילוי נזילות במקלחת. הנה השלבים המרכזיים ומה שמאפיין כל אחד מהם:

  1. הבנה באיזה מערכת מים הנזילה מתרחשת – נזילת מים בכל אחד מחדרי הבית עלולה להתרחש בתוך מערכת הביוב והדלוחין, בתוך מערכת ההסקה או בתוך מערכת אספקת המים. אם אין בבית הסקה, אפשר להוריד את זה מהפרק. ספציפית בחדרי מקלחת ושירותים, בהחלט יכול להיות שהנזילה היא במערכת הביוב והדלוחין כי עליה יש את הכי הרבה עומס.
  2. בדיקת המיקום המדויק של הצינור הפגום – נזילת מים בתוך הצנרת נגרמת ככל הנראה בגלל בעיות איטום או בגלל שהצינור פגום. בהקשר של גילוי נזילה במקלחת או בכל חדר אחר, החדשות הטובות הן שניתן להשתמש במכשור טכנולוגי ומתקדם כדי לחשוף את המיקום המדויק בלי לגרום הרס מיותר.
  3. תיקון הנזילה – זה השלב שבו נמדדים בעלי מקצוע. אם רוצים לפתור את הבעיה, כדאי להזמין שירות מקצועי של גילוי נזילה במקלחת ממישהו שיודע גם לתקן אותה.

 

למה דווקא במקלחת קשה יותר לגלות נזילות?

הקושי עם גילוי נזילות במקלחת נובע מכך שמדובר על חדר רטוב. בגלל שהחדר רטוב, לפעמים מפספסים את זה שיש כתמי רטיבות לא מוסברים על הקירות. בנוסף, בחדרי המקלחת יש ממילא המון מים על הרצפה. אז אם לא מקפידים להזמין שירות של גילוי נזילה במקלחת, התוצאות עלולות להיות הרות אסון.

 

שיטות של גילוי נזילות במקלחת

כל השיטות של גילוי נזילות במקלחת עולות בקנה אחד עם האינטרס של בעלי הנכס: למצוא את הבעיה כמה שיותר מהר ובמינימום נזק. על קצה המזלג, אפשר להזכיר יתרונות של מצלמה טרמית בכל הנוגע להדמיה תרמית של צנרת. במקביל, יש גם אפשרות לשלב כלים כגון איתור נזילות על ידי גז, בסיב אופטי, עם רובוט זעיר, בעשן ועוד.

 

מניעת בעיות עיבוי ורטיבות במקלחת

חשוב לא פחות לנקוט יוזמה כדי למנוע מלכתחילה את ההוצאה הכספית על גילוי נזילות במקלחת. נכון שמבחינת מחיר גילוי נזילות במקלחת זו השקעה משתלמת לכל דבר, אבל עדיף לגלות אחריות ולבצע בדיקות עיבוי. אם אכן מדובר על בעיה של עיבוי ולחות ולא על נזילת מים, הפתרון יהיה להתקין סופח לחות ולהקפיד על אוורור.

 

כמה עולה גילוי נזילות במקלחת?

בשירות של גילוי נזילות במקלחת מחיר הוא אף פעם לא משהו קבוע. מנגד, אפשר בהחלט להצביע על פרמטרים שמשפיעים על המחיר של גילוי נזילות במקלחת ובהם המיקום המדויק, סוג המכשור, רמת הדחיפות וכן הלאה.

 

מחירון גילוי נזילות במקלחת כללי

גילוי נזילות במקלחת מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת מכשור טכנולוגי ומתקדם כגון מצלמה טרמית וסיב אופטי.

בכל צנרת ביוב, דלוחין, אספקת מים או הסקה שיש בבית.

בגלל בעיות איטום וצינורות מים פגומים.

עם אוורור ומתקן לספיחת לחות.

דילוג לתוכן