איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות במפעלים

שירות מקצועי של גילוי נזילות במפעלים נדרש על מנת לשמור על בטיחות העובדים ועל סביבת העבודה. בנוסף, שירות כזה חשוב כי הוא מונע מהרטיבות לגרום נזקים בלתי הפיכים למכונות, למבנה ולרכוש. במפעלים שנמצאים תחת פיקוח של משרד העבודה למשל, צריך לשלב את השירות של גילוי ותיקון נזילות כחלק בלתי נפרד מהתחזוקה השוטפת.

עם זאת, כאן גם עולה השאלה לגבי בעלי המקצוע שאליהם כדאי לפנות. אנחנו יכולים לפתור עבורך את ההתלבטות סביב הנושא של גילוי נזילה במפעל. אם חשוב לך שהנזילה תאותר ושהתקלה תתוקן, הגעת למקום הנכון. אצלנו משתמשים רק במכשור טכנולוגי מתקדם ומוכח על מנת לגלות ולתקן עבורך את כל סוגי הנזילות, כך שהעובדים שלך יהיו רגועים והמכונות יהיו מוגנות.

☑️גילוי נזילות במפעלים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 

גילוי נזילות במפעלים
גילוי נזילות במפעלים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות במפעלים בצורה מקצועית

מקצועיות היא ערך עליון בכל הנוגע לפעולות שונות של גילוי נזילות במפעלים. בלי לשמור על רמה גבוהה של מקצועיות, החשש הוא מפני הרס מיותר שייגרם לקירות, לרכוש, לציוד, למבנה, למכונות, לריצוף ולתקרה.

אבל בזכות מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן כיום לבצע גילוי נזילה במפעל בתוך זמן קצר ובלי שהתפוקה של העובדים תיפגע. כמו כן, שירות כזה של גילוי נזילה במפעלים חוסך הוצאות על חשבון מים מופרז.

 

סיבות לנזילות מים במפעלים

יש הרבה סיבות להזמין שירות מקצועי של גילוי נזילות במפעלים. קודם כל, נזילות מים עלולות להיגרם בגלל בעיות בצנרת. כמו בבית פרטי או בבניין מגורים משותף, גם מאחורי הקירות ומתחת לרצפה של מפעלים יש כמובן קווי ביוב וצנרות מים.

עם הזמן, קווי הביוב והצנרת נשחקים ואף נסדקים. במקרים כאלה, התוצאה היא נזילת מים שרק הולכת ומחמירה עם כל יום שעובר. חוץ מזה, נזילות מים עלולות להיגרם במפעלים בגלל עומס על הצנרת, חדירת חומרים כימיים, חדירת שורשים לקווי ביוב, התנהגות לא אחראית מצד העובדים ועוד.

 

החשיבות של גילוי נזילות במפעלים

גילוי נזילות במפעלים פותר את הבעיה כי הוא מתחקה אחר המקור שלה. במקום להסתפק במעקב אחר כתמי הרטיבות שכבר צצים על פני השטח, צריך להפעיל מכשור טכנולוגי מתקדם שיאפשר לבצע גילוי נזילה במפעל בתוך זמן קצר. מיד אחרי שמגלים את המקור של הנזילה, חוזרים אחורה אל המקור שלה ובוחרים את שיטת התיקון המתאימה ביותר.

 

תחזוקה למניעת נזילות מים במפעלים

יש גם פעולות שונות שעובדים ובעלי מפעלים יכולים לבצע על מנת לצמצם את הסיכוי לכך שהם יסבלו מנזילות. אם למשל לא רוצים להגיע למצב שבו צריך להזמין שירות של גילוי נזילות במפעלים, כדאי להקפיד על תחזוקה ועל מספר כללי מפתח:

  1. שאיבת קווי ביוב עם ביובית
  2. ניקיון של קווי ביוב מחומרים כימיקליים או מחומרים מסוכנים
  3. מעקב אחר חשבון המים התקופתי של המפעל כדי לזהות חריגות
  4. מודעות גבוהה לרטיבות לא מוסברת באזורים הרגישים: מעל הריצוף, על הקירות או בחיבור שבין התקרה והקיר

 

כמה עולה גילוי נזילות במפעלים?

השירות של גילוי נזילות במפעלים מתומחר על פי שיקולים שונים של בעלי מקצוע. כאשר בעלי מקצוע נדרשים לחשב מחיר גילוי נזילות במפעלים, הם לוקחים בחשבון את המיקום של הרטיבות ואת סוג המכשור שבו צריך להשתמש על מנת להתחקות אחר המקור שלה. חוץ מזה, בשירות של גילוי נזילות במפעלים מחיר יכול להיות מושפע מרמת הדחיפות.

 

מחירון גילוי נזילות במפעלים כללי

גילוי נזילות במפעלים מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות במפעלים חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל סוגי המפעלים עלולות להופיע נזילות מים.

רק איתור של מקור הנזילה יאפשר לתקן את הבעיה בצורה יסודית ובלי שהיא תחזור שוב פעם בעתיד.

באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם. אם רוצים לגלות את המקור של הנזילה בלי לגרום הרס מיותר, משתמשים במצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר ועוד.

בתחזוקה קבועה של קווי ביוב או לאחר הצפות מים במפעל.

דילוג לתוכן