איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בדירה

נזילות הן מקור נפוץ לבעיות שונות בדירה – נזק לתשתיות, חשבון מים גבוה באופן קיצוני, נזק לרהיטים ולעיתים גם מריבות וסכסוכים עם השכנים. נזילה של מים בקיר או בתקרה עלולה לגרום לנזקים שונים כמו פטריות, עובש, נזק לאריחים, לצבע ואפילו לרהיטים כמו ארונות או מדפים. גילוי נזילות בדירה בשלב מוקדם ככל האפשר מאפשר טיפול מהיר ומדויק בבעיה לפני שהיא מחמירה ויוצרת נזקים גדולים ויקרים.

על כן, חשוב מאוד להיות ערים לסימנים מקדימים המופיעים בעת קיומן של נזילות ולפנות במהרה למומחה נזילות אשר יוכל לזהות ולתקן את הבעיה.

☑️גילוי נזילות בדירה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בדירה
גילוי נזילות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בדירה באופן מקצועי

בנושא של נזילות ובעיות צנרת ישנה חשיבות רבה לביצוע של בדיקות גילוי נזילות בדירה בצורה מקצועית ומהימנה. במקרים רבים, הופעה של סימנים לנזילות כמו כתמים בקיר, עובש או קילוף צבע, לא בהכרח יעידו על חומרת הבעיה והיקפה המלא.

בדיקה מקצועית לגילוי נזילות, תבטיח זיהוי מדויק ומלא של הבעיה והיקפה ובכך תהווה בסיס להמשך הטיפול בבעיה. תיקון של נזילה באופן מקומי ללא הבנה מלאה של המקור לנזילה יאפשר אולי פתרון לטווח הקצר אך בסופו של דבר הנזילות ישובו בטווח הארוך ויגרמו לנזקים במקומות נוספים בדירה.

בנוסף, מחיר גילוי נזילות בדירה בשלב מאוחר, או דחיה של הטיפול בנזילה גם לאחר גילויה יובילו לכך שהנזילה תגרום לנזקים רבים וחמורים יותר לתשתיות הבית, לקירות, לתקרה, לצבע וכן לרהיטים הנמצאים בסביבת הנזילה ורגישים ללחות.

 

גילוי נזילות בדירה – מה חשוב לדעת

נזילות בדירה יכולות להיות דבר מתעתע שכן לא תמיד הופעה של סימן לנזילה יעיד על חומרת והיקף הנזילה. על כן, בבואנו להזמין שירות של גילוי נזילות בדירה, כדאי לקחת בחשבון מספר כללים:

  1. ביצוע בדיקה מקיפה – החלק החשוב ביותר לגבי גילוי נזילות הוא ביצוע של בדיקה מקיפה בכל הדירה ולעיתים גם במרחבים ציבוריים בבניין או אצל השכנים. לא תמיד המקור לנזילה יהיה בתוך הדירה עצמה או מהצנרת של הדירה וישנם לא מעט מקרים בהם כתם או עובש על הקיר נובע למשל מתקלה באיטום המקלחת של השכן מלמעלה. על כן, בכל בדיקת נזילה חשוב מאוד לוודא שהבדיקה שנעשית היא אכן מקיפה ומדוקדקת ככל האפשר.
  2. שימוש בציוד מתקדם – עוד אלמנט משמעותי בביצוע של בדיקות גילוי נזילות בדירה הוא הציוד בו נעשה שימוש. אם בעבר הדרך היעילה ביותר לבדוק בעיות בצנרת הייתה באמצעות מילוי צינורות או שבירת קירות, היום ישנם לא מעט כלים המאפשרים לזהות תקלות בצנרת במהירות ובצורה מדויקת ללא פגיעה בתשתיות הבית. מצלמות תרמיות, גלאי לחות וסיבים אופטיים הם חלק מהכלים המתקדמים אשר משמשים כל מומחה נזילות מקצועי.
  3. עבודה עם איש מקצוע מהימן – כמו בהרבה ממקצועות התיקון והשיפוץ, יש לא מעט מקרים בהם אדם לא מקצועי מבצע עבודות של גילוי נזילות. על כן, בכל הזמנה של איש מקצוע, יש לוודא שהוא עבר הכשרה ראויה וכן שהוא בעל ניסיון וציוד מקצועי.

 

כמה עולה גילוי נזילות בדירה?

עבור כל עבודת גילוי נזילות בדירה מחיר אחר בהתאם לאופי והיקף העבודה. ישנם מקרים בהם יהיה קל יחסית לזהות את המקור לנזילה וישנן מקרים בהם המקור יהיה סמוי ויהיה צורך בבדיקה נרחבת ומקיפה וכן בשימוש במגוון רחב של אמצעי גילוי שונים. בנוסף, גילוי הנזילה ותיקון הנזילה הן עבודות שונות ומתומחרות בנפרד בהתאם לסוג התקלה.

 

מחירון גילוי נזילות בדירה כללי

גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

לגילוי נזילות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרתנו ניתן למצוא מומחים לגילוי נזילות אשר יכולים להגיע לכל רחבי הארץ.

בכל מקרה של חשד לנזילה או רטיבות בבית מומלץ לפנות למומחה לגילוי נזילות. גילוי מוקדם של נזילה יכול לחסוך כסף רב וכן למנוע נזק עתידי שיגרם בעקבות הנזילה.

לרוב מדובר בשתי עבודות נפרדות אשר גם מתומחרות בנפרד. עם זאת, רוב מומחי גילוי הנזילות יוכלו להציע גם שירות של תיקון הנזילה.

אנו נשתדל להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה.

דילוג לתוכן