איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בגינה

שירותי גילוי נזילות בגינה מיועדים עבור קהל יעד מגוון. בראש ובראשונה, זהו שירות חובה עבור אנשים פרטיים שיש להם גינה או חצר. בגלל שכמעט בלתי אפשרי לזהות את המקור של הנזילה בלי מכשור מתקדם, אין ברירה אלא להזמין בעלי מקצוע. אבל במקביל, אפשר להשתמש בשירות הזה גם לצורך תחזוקת גינות ציבוריות או אפילו לטובת פתרון של תקלות בגינות של בתי עסק, בתי מלון, מוסדות ציבור וכן הלאה.
לנציגים שלנו יש את המקצועיות ואת הניסיון הנדרשים על מנת לגלות את המקור של הנזילה. מיד אחרי שנחשוף את הסיבה לנזילה, נוכל לתקן את הבעיה ולמנוע ממנה לחזור בעתיד. אז באמצעות הוצאה חד פעמית בלבד, בזכות שירותי גילוי נזילות בגינה מחיר אטרקטיבי הופך עבורך להשקעה משתלמת.

☑️גילוי נזילות בגינה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בגינה
גילוי נזילות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בגינה בצורה מקצועית

מקצועיות נמדדת במשך הזמן שעובר מהרגע שבו מגלים שיש תקלה ועד שפותרים אותה. ספציפית בתחום של גילוי נזילות בגינה למשל, ניתן לזהות רמה גבוהה של מקצועיות רק אם מגיעים אל שורש הבעיה. בלי לאתר את המקור של הנזילה, אי אפשר גם לתקן אותה.

זו גם הסיבה שבגללה יש הבדל בין שירותי גילוי נזילה בגינה כפי שמתבצע על ידי בעלי מקצוע – לבין ניסיון לגלות את המקור של הנזילה לבד ובצורה עצמאית.

 

למה נגרמות נזילות בגינה?

בפועל, השירות של גילוי נזילות בגינה רלוונטי לשלל מקרים וצרכים. זה נכון שאת הסימנים הראשונים לקיומה של נזילה ניתן לזהות גם בעין בלתי מזוינת, כמו למשל באמצעות הופעת רטיבות לא מוסברת או חשבון מים מופרז על בסיס חודשי, אבל זה לא אומר שרואים איפה הנזילה מתחילה.

אשר בשביל לסיים את התהליך של גילוי נזילה בגינה, צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהשתמש במכשור מתאים.

 

אמצעים ומכשור של גילוי נזילות בגינה

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לבצע גילוי נזילות בגינה באמצעות מגוון רחב של סוגי אמצעים ומכשירים. הנה למשל כמה מכשירים כאלה שבהם אפשר להשתמש:

  1. מצלמה טרמית – התפקיד העיקרי של מצלמה טרמית הוא לסייע בפעולה יחסית פשוטה של גילוי נזילה בגינה. אם משתמשים במצלמה טרמית, רואים על גבי מוניטור ייעודי הדמיה תלת ממדית של מה שקורה בתוך הצנרת. מאותו רגע, כל שנותר הוא לעקוב אחר הצנרת ולזהות את המקור של הנזילה בלי לגרום הרס מיותר.
  2. איתור נזילות על ידי גז – גם השיטה של איתור נזילות על ידי גז או באמצעות עשן מאפשרת לפתור את הבעיה בלי להרים מרצפות, בלי לשבור קירות ובלי להרוס את התקרה. בשני המקרים משתמשים בעשן או בגז ידידותיים לסביבה ובטיחותיים עבור גם בתים של הורים לילדים.
  3. סיב אופטי או רובוט זעיר – גילוי נזילה יכול להתבצע על ידי שימוש בסיב אופטי או ברובוט זעיר. אם בוחרים לעשות את זה, כנראה שאין נגישות נוחה אל מקור הנזילה.

 

הבדלים בין סוגי נזילות

לא בכל גינה יש את אותו סוג של נזילה. בהקשר הזה, המטרה של גילוי נזילות בגינה היא לחסוך זמן יקר ערך. בשביל לחסוך זמן, בודקים איך נראית הנזילה, מה המיקום שלה, האם מדובר במים או במי שופכין וכן הלאה.

 

טיפול בנזילות אחרי שמגלים אותן

האמת היא שהשירות של גילוי נזילות בגינה הוא רק חלק מתהליך ארוך יותר. בשביל להשלים את התהליך, צריך לתקן את הנזילה ואת מה שגרם לה.

 

כמה עולה גילוי נזילות בגינה?

העלות של גילוי נזילות בגינה אינה קבועה אלא משתנה לפי צרכי הפרויקט. באופן עקרוני, מחיר גילוי נזילות בגינה נקבע לפי היקף הרטיבות, רמת הנגישות, רמת הדחיפות וסוג הציוד שבו משתמשים.

 

מחירון גילוי נזילות בגינה כללי

גילוי נזילות בגינה מחיר מ-₪1800
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בלאי וסדקים בצנרת.

עם מכשור טכנולוגי מתקדם.

מחליפים את הצנרת.

דילוג לתוכן