איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילות בבניינים משותפים

שירותי גילוי נזילות בבניינים משותפים מבוצעים בפריסה ארצית רחבה. קודם כל, זה שירות שמשותף גם לבנייני מגורים חדשים וגם לבניינים ישנים. נכון שהסיבות לתקלה יכולות להיות שונות, אבל בשני המקרים חשוב מאוד לזהות את המקור של הנזילה ולא להסתפק רק ברטיבות שמופיעה על פני השטח.

התייעצות חד פעמית עם המומחים שלנו היא בדיוק מה שחיכית לו על מנת שכל הדיירים יחזרו לשגרה כמה שיותר מהר. לא משנה מה הסיבה לכך שבבניין המגורים שלך יש עכשיו נזילת מים, אנחנו נגיע מהר ועם ציוד מתקדם כדי לבדוק איפה היא מתחילה. לאחר מכן, נתקן את התקלה ונמנע מהנזילה לחזור שוב פעם בעתיד.

☑️גילוי נזילות בבניינים משותפים ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילות בבניינים משותפים
גילוי נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילות בבניינים משותפים בצורה מקצועית

חשוב מאוד לתאם שירות מקצועי של גילוי נזילות בבניינים משותפים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מי שמתיימר להציע שירות כזה הוא אכן בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו. אם רוצים לוודא שניתן לסמוך על מי שמזמינים בשביל לבצע גילוי נזילה בבניין משותף, קודם כל עונים על השאלות הבאות:

  • האם למומחה שהגיע יש ניסיון?
  • האם המומחה השתמש בציוד ומכשור טכנולוגי מתקדם?
  • האם המומחה יכול גם לאתר את הנזילה וגם לתקן אותה?
  • האם המומחה מציע אחריות על שירותי גילוי נזילות?
  • האם המומחה נותן הצעה מסודרת על מחיר גילוי נזילות בבניינים משותפים עוד לפני תחילת העבודה?

 

סיבות להופעת נזילות בבנייני מגורים משותפים

יש הרבה סיבות שבגללן מתעורר הצורך בתיאום שירות מקצועי של גילוי נזילות בבניינים משותפים. בפועל, הנזילות נגרמות בגלל כל אחת מהסיבות הבאות:

  1. ליקויי בנייה – ליקויי בנייה הן הסיבה הנפוצה ביותר להופעת נזילות בבנייני מגורים משותפים. אם הקבלן לא עמד בהתחייבויות שלו או פשוט ניסה לחסוך בהוצאות עד כדי מצב שבו זה בא על חשבון האיטום והבידוד,  לא יעבור הרבה זמן עד שהנזילות יחלו להופיע על פני השטח.
  2. התנהגות הצרכנים – צרכני מים צריכים לשמור על כללי הבטיחות ולהימנע מהשלכת חפצים אל תוך האסלה או הצנרת. במקביל, דיירים בבנייני מגורים משותפים נדרשים לבצע ניקוי תקופתי של הצנרת כדי למנוע סתימות ונזילות מים.
  3. בלאי טבעי – העובדה המצערת היא שנזילות מים נגרמות לעיתים קרובות גם בלי שום קשר לשאלה איך משתמשים בצנרת, מה הקבלן עשה או כמה דיירים גרים במבנה. במילים אחרות, הנזילות עלולות להיות תוצאה של בלאי טבעי ולכן צריך להיות ערניים אליהן.

 

מי משלם על גילוי נזילות בבניינים משותפים?

התשלום על גילוי נזילות בבניינים משותפים תלוי בשאלה איפה התקלה מתחילה. אם התקלה היא במרחב המשותף כמו הגג, חדר המדרגות או הגינה, יכול להיות שוועד הבית יצטרך לעשות כסף ולממן את הגילוי של התקלה וגם את התיקון שלה על ידי השתתפות של כל הדיירים יחד. אבל אם מזמינים שירות של גילוי נזילה בבניין משותף ורואים שהבעיה מתחילה רק בדירה ספציפית, בעלי הנכס בלבד צריכים לשלם את המחיר.

 

מימון תיקון של הנזילה אחרי הגילוי

גילוי נזילות בבניינים משותפים הוא שירות משתלם בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, משתלם יותר לשאת בהוצאות על גילוי נזילות בבניינים משותפים מחיר הוגן מאשר להתמודד עם הנזקים למבנה, לרכוש ולציוד האישי. בטווח הארוך, גילוי נזילה בבניין משותף הוא בדיוק מה שהדיירים צריכים כדי לשמור על ערך הנכס.

 

כמה עולה גילוי נזילות בבניינים משותפים?

השקעה קטנה יחסית אמורה להספיק לגילוי ולתיקון של כל סוגי הנזילות. בכל מקרה, המחיר אינו אחיד אלא מושפע מפרמטרים שונים. חוץ מזה, כיום אפשר לבצע גילוי נזילה בבניין משותף בלי לגרום הרס מיותר ובלי שהדיירים בכלל ירגישו שמשהו השתנה.

 

מחירון גילוי נזילות בבניינים משותפים כללי

גילוי נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1500
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל ליקויי בנייה, התנהגות הצרכנים או בלאי טבעי.

עם מכשור טכנולוגי מתקדם.

בעזרת החלפת הצנרת.

בכל מקום שיש בו צנרת.

דילוג לתוכן