איתור נזילות איתור ברור

גילוי נזילה בתקרה

מכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל מאפשר כיום לבצע גילוי נזילה בתקרה בלי לגרום הרס מיותר. בעזרת המכשור ניתן להתחקות אחר המקור של הנזילה, לראות איפה בדיוק היא החלה וגם להחליט איך לתקן אותה. במקביל, המטרה היא לשתף את הלקוח בתהליך קבלת ההחלטות. כאשר הלקוחות מעורבים בתהליך של גילוי נזילות בתקרה, זה אומר שהם מרגישים שיש להם על מי לסמוך.
נציגים שלנו ישמחו להגיע כדי להסביר לך איך הכי נכון לבצע גילוי נזילות בתקרה של הבית או המשרד. אנחנו מתמחים בגילוי של כל סוגי הנזילות ולרשותנו ציוד מתקדם ומשוכלל. מבחינתך, התמודדות עם הנזילה מתחילה ממש עכשיו.

☑️גילוי נזילה בתקרה ע"י מומחים

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי נזילה בתקרה
גילוי נזילה בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי נזילה בתקרה בצורה מקצועית

יש כמה תנאים שבהם צריך לעמוד על מנת לבצע גילוי נזילה בתקרה בצורה מקצועית. קודם כל, הכי חשוב להשתמש בציוד מתקדם ומשוכלל. בזכות המכשור הטכנולוגי הקיים כיום, אפשר לאתר את המקור של הנזילה בתקרה בלי לגרום שום סוג של נזק. שנית, צריך לוודא שמי שמאתר את הנזילה גם יודע איך לתקן אותה. כך חוסכים בהוצאות על מחיר גילוי נזילה בתקרה ומקבלים גם אחריות ארוכה יותר.

 

מכשור לגילוי נזילות בלי הרס מיותר

החדשות הטובות הן שהשימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומשוכלל לא אמור להגדיל משמעותית את ההוצאה על גילוי נזילה בתקרה מחיר העבודה והתיקון. נכון שקצת יקר יותר להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם מאשר במכשור המסורתי, אבל זה מתקזז אם זוכרים שכך מונעים הרס מיותר.

 

מצלמה לאיתור נזילות

מצלמה טרמית היא הפתרון הכי נפוץ עבור גילוי נזילות בתקרה. באמצעות המצלמה אפשר לסרוק את כל התקרה לאורך ולרוחב ולמצוא איפה בדיוק הנזילה התחילה, לאן היא המשיכה ומה ההיקף שלה.

 

סיב אופטי לאיתור נזילות

סיב אופטי מאפשר להעביר כמות גדולה של נתונים. בנוסף, גם פה היתרון הוא שלא צריך לשבור את התקרה כדי לבדוק אם ואיפה יש נזילות בצנרת.

 

רובוט זעיר לאיתור נזילות

רובוט זעיר מתאים למקומות שלא נגישים עבור בני אדם. מלבד תקרה, זה אומר שאפשר להפעיל רובוט זעיר גם מתחת לפני הקרקע.

 

גילוי נזילה בתקרה – האם אפשר לעשות את זה לבד?

הטעות הנפוצה היא לנסות לבצע גילוי נזילה בתקרה בצורה עצמאית. את זה אנשים רבים עושים מתוך ניסיון לחסוך בהוצאות, אבל מהר מאוד הם מגלים שמה שזול עולה ביוקר. אם למשל מנסים לגלות את הנזילה לבד, התוצאה עלולה להיות הרס של אזורים שונים בתקרה שבכלל לא קשורים אליה. חוץ מזה, ממילא אין שום אפשרות לגלות את המקור של הנזילה בעין בלתי מזוינת.

 

כך מזהים נזילה סמויה

על אף האמור לעיל, יש בכל זאת אחריות אישית מסוימת סביב הנושא של גילוי נזילה בתקרה. כך לדוגמא כדאי להיות ערניים לחשבונות מים מנופחים, לסימני התפוררות על הקירות או לשינוי בצבע של הריצוף והקיר. ספציפית בתקרה, נזילת מים גורמת בדרך כלל להופעת עובש, ריחות של טחב ותחושה לא נעימה. במקרים כאלה, צריך למהר ולתאם שירות של גילוי נזילות בתקרה כדי למנוע את המשך הנזקים.

 

כמה עולה גילוי נזילה בתקרה?

העלות של גילוי נזילה בתקרה נקבעת לפי רמת הדחיפות של השירות. ככל שהשירות מוזמן בדחיפות רבה יותר, כמו למשל בסוף שבוע או בשעות הלילה, כך הוא יהיה יותר יקר. אבל מלבד הדחיפות, צריך לזכור שהמחיר מושפע גם מהמיקום הספציפי של הנזילה, מסוג המכשור שבו משתמשים, משטח התקרה במ"ר, מגודל הדירה וכן הלאה.

 

מחירון גילוי נזילה מהתקרה כללי

גילוי נזילה מהתקרה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לגילוי נזילה מהתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

מכשור כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי או רובוט זעיר מאפשרים לגלות את כל סוגי הנזילות.

נזילת מים נגרמת ממערכת הסקה, מערכת אספקת מים או מערכת ביוב ודלוחין. במקרה של צינור פגום, תתרחש נזילת מים.

בעזרת החלפת הצינור או הצנרת כולה.

בעלי מקצוע עם ציוד מתקדם ומשוכלל.

דילוג לתוכן