איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה

שירות של גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה נועד על מנת למנוע הרס מיותר. בעבר למשל היה אפשר לחשוף את המקור של נזילת המים רק אם היו מרימים את הריצוף, אבל היום כבר ברור שזו עבודה מיותרת שרק גורמת לכלוך ובזבוז משאבים. יתרה על כך, התוצאות של שירותי גילויי מקורות רטיבות מתחת לרצפה הן לא פחות טובות היום – גם בלי להרוס את הבית.
המומחים שלנו למשל יכולים להגיע אליך בהקדם עם פתרונות עבור תיקון מקור רטיבות מתחת לרצפה. אצלנו חשוב לא רק לגלות את המקור של הנזילה אלא גם לתקן אותה, כדי שבעיות כאלה לא יטרידו אותך בעתיד. חוץ מזה, אנחנו משתמשים במכשור מתקדם ומבססים כל החלטה שיש לנו על ממצאים אובייקטיביים.

☑️גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה
גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה בסלון

יש כמה שלבים שעליהם  חשוב להקפיד על מנת לבצע גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה באזורים שונים של הבית. אם למשל מדובר על הרצפה בסלון שבו בדרך כלל יש גם מערכות ישיבה וגם מכשירי חשמל או ריהוט יקר ערך, הפתרון המומלץ יהיה להשתמש במצלמה טרמית.

לשם השוואה, בחדרי מקלחת ושירותים אפשר לנסות ולחשוף את המקור של נזילת מים גם באמצעות רובוט זעיר או על ידי החדרת גז ידידותי לסביבה אל תוך הצנרת. בנוסף, צריך לשלול מראש סיבות שקשורות אל החלק החיצוני של המבנה: כמו איטום לקוי של הבניין, בידוד תרמי ברמה ירודה, ליקויי בנייה סביב המפתחים וכן הלאה.

 

מה גורם לרטיבות מתחת לרצפה?

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה הוא שירות נפוץ מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, רטיבות מתחת לרצפה עלולה להיגרם בגלל פיצוצי מים ונזילות. אבל בגלל שאי אפשר לראות את הנזילה עד שכתמי הרטיבות עולים על פני השטח, התוצאה היא הופעת מים באמצע הסלון.

שנית, רטיבות מתחת לרצפה עלולה להתרחש בחיפוי שאינו מספיק אטום או מבודד. אם למשל מתקינים רצפת פרקט טבעית על גבי רצפת עפר, צריך לדאוג לאיטום אפקטיבי. אם אין איטום כזה, התוצאה עלולה להיות חדירת מים במהלך החורף והופעת כתמי רטיבות באזורים שונים של הבית והחדר.

 

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה – עם איזה מכשירים מבצעים את זה?

יש המון סוגים שונים של מכשירים שבהם אפשר להשתמש על מנת לבצע גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה. כבר בשלבים הראשונים מחליטים איזה מכשור להפעיל טובת גילויי מקורות רטיבות מתחת לרצפה, כאשר את השלבים הבאים מקדישים לחיפוש אחר פתרון אפקטיבי. בכל מקרה, מומלץ לרכז גם את השירות של גילוי מקור הרטיבות וגם את השירות של תיקון הרטיבות תחת קורת גג אחת.

 

נזקים שנגרמים בגלל רטיבות מתחת לרצפה

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה הוא שירות חשוב ומשתלם לטווח הארוך. כבר בטווח הקצר, תיקון מקור הרטיבות מונע את הנזקים לרכוש, לציוד האישי, למכשירי החשמל שיש בסלון, לספה ולמערכות הישיבה. אחרי כמה שנים, אפשר ליהנות מנכס ששווה יותר ואף להחזיר את ההשקעה. אם מוסיפים למשוואה נתונים מעודדים לגבי מחיר גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה, מבינים למה מדובר בפעולה מומלצת.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה?

בשירות של גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה מחיר נקבע בכל פרויקט לגופו. מבחינת בעלי מקצוע, הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר של השירות הם אלו:

  • פוליסת מבנה למימון התיקון ואיתור הנזילה
  • סוג המכשור שבו משתמשים
  • גודל הסלון במ"ר
  • רמת הדחיפות של הזמנת בעלי מקצוע: בתוך או מחוץ לשעות העבודה
  • מורכבות הגישה אל הרצפה בסלון
  • חומרי הגלם שבהם משתמשים בשביל לבצע את התיקון

 

מחירון גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה כללי

גילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

בגלל בלאי, שחיקה ועומס.

באמצעות כתמי הרטיבות.

החל מ-₪1200, משתנה בהתאם למורכבות הטיפול.

טיפול עצמי בנזילות אינו מומלץ כי הוא עלול לגרום יותר נזק מתועלת.

דילוג לתוכן